Hakutulokset

1. M

3-kymppiset toista lasta yrittävät

@anscu mä tikutin aina aamulla. Ku heräsin ni vessaan pissii purkkii ja tikkua uittaa :LOL: ja vielä noista sofi-raskaustesteistä, tarkotin tuolla et testasin haaleempaaki haaleemman haamun, et siis haamutti vasta ku oikeesti oli jotain miks haamuttaa. Ilman raskautta ei mulla tullu siihen...
  2. M

@Naadis pahoittelut keskenmenojen johdosta täältäkin :( Mä luulen et mä etäisesti tiedän millanen fiilis sulla on :(Mulla kemialliset tullu ulos jo ennen rv6, eli ovat olleet tosi varhaisia. Nyt oon sun kuvailemallamalla lailla ihan skeptinen enkä uskalla kellekkää kertoo et oonki taas raskaana...
  3. M

Nojoo, aamupissasta nyt tein; näyttäähän tuo vahvistuneen :) kuvassa siis vasemmalta oikealle dpo11, dpo12, dpo13 ja tänpäiväinen dpo14. Huh... Mutjoo, ajattelin viel yhden paketin noita pregcheckejä hakea cittarista ja loppuviikosta katsoa mitä viivalle käy. Josko sit jo sais vähän mielenrauhaa...
  4. M

@Tiituu ja @anscu, menkkojen ois pitänyt eilen alkaa, mutta nuo lugethan pitää ne pois jokatapauksessa nii kauan ku niitä käytän. Eli siitä ei sinällää voi arvioida. Pitää ny kattoo miten käy. Nuo kaks kemiallista taustalla riivaavat mieltä, niissä tosin ei viiva lähteny ollenkaan vahvistuun vaa...
  5. M

Voi peeeeee mä vihaan tätä arpapeliä :( eilen oli viiva vahvistunu ja oli suht vankat oireetki. Tänää ei mitään, tein sit testin ja haaleempi viiva ku eilen. Todin tänään ennen testiä join varmaa litran vettä enemmän ku eilen, voisko vaikuttaa noin paljon? Kaikki testit siis päiväpissasta. En...
  6. M

Pitkästä luteaalivaiheesta ei oo haittaa, lyhyestä kylläkin. Mulla luteaalivaihe ollut viimeajat 9-11 vrk, liian lyhyt mahd raskautumiselle. Tai niin ajatellaan. Mun kaveri plussas 2vkoa sit, 7vrk luteaalivaiheella. Et saattaa se tosi lyhyelläkin onnistua. Ja näyttäähän tää mun 9-11vrk toimivan...
  7. M

@Tiituu en ny kuites raaskinu cb:tä ostaa, ostin tämmösen halpispuikon :LOL: Olikoha apteekin oma tms. Punanen näyttää olevan viiva tässäkin! :love: @Miljamaaria 24.1. on la. Eli tammivauva tulossa :) Nyt toivotaan et letrot tekee siellä tehtävänsä :love: Oireita on ollu koko päivän! Ollu...
  8. M

Kiitos kaikille onnitteluista! Sanoinkii miehelle et aikamoisen lahjan mulle järkkäsit, mies tuumi et tää oli harkittu veto :D Jeppp :D Mä en uskalla vielä teitä jättää, jos teille käy, mä ootan et tää viiva vähä vahvistuu eikä oo kemiallinen taas.. Pitänee käydä ostaa apteekista cb testi...
  9. M

Tämmöne! Mut siis voi siirtää plussanneisiin! (y)(y) Nyt niitä tarrasukkia :love:
  10. M

Iltapissasta ihan selkee plussa pregcheckillä! Uskomatonta! :love:
  11. M

Nii on hailakka viiva et ei kuvaankaa saa eikä käsittelemälläkään selväks.. oikeella kuvassa käsittelemätön, sit keskrl kontrastilla ja vasemmal kontrasti + käsittely. Mut livenä kyllä huomaa, et viiva on. En tiiä onkoha tää taas iha turhaa toiveajattelua, ei ois pitäny ollenkaa testaa :eek:
  12. M

Ja siis dpo11 tänään. Eikä ollu ihan aamupissa, vaan 3h rakossa ollut :D
  13. M

No kuulkaa jännän äärellä. Ehä mä malttamu olla testaamatta. Aamulla testasin sofin liuskatestillä. 5min sisään ei kyl tullu mitää, mut kun olin nakkaamas testiä roskiin noin tunti testin tekemisestä niin siihenhän oli ilmestyny oikeen hailurainen viiva :eek: En tiiä onko tuo yleistä noille...
  14. M

@Tiituu mä oon käyny Henriikka Hentulla Kampin Naisten Aavassa. Oikeen hyvä tyyppi! :)
  15. M

@Tiituu määki suosittelen lapsettomuuteen suuntautunutta gyneä. Se yksityinen gyne jolla kävin alkuvuodesta oli myös todella hyvä, paljon parempi ku toi julkisen, jol kävin myöhemmin :cautious: Menen kyl sille taas jos jollekki pitäämennä. Se mulle nuo lugetki määräs. Voieiiiii @Miljamaaria...
  16. M

@Tiituu en oo suunnitellu :D Varmaan tiistaina ku otan viimeset luget. No, ei oo kyllä toiveet korkeella plussan suhteen, ainakaan eioo mitää muuta oireita ku tuo ajoittainen pisto alamahalla. Toki jos tilanne muuttuu ni pitää harkita uusiks, mut näin mä aattelin :rolleyes: Mites @Miljamaaria...
  17. M

Mulla siis taapero joka on 3/16 syntyny :) Ja dpo-päivitystä :LOL: nyt dpo7, navan alapuolelle keskelle mahaa pistelee välillä hassusti, tää alkoi jo dpo3 (n) Muuta eioo. Ja tokkopa tuokaa mikää raskausoire, ehkä luget tekee jotai? :eek:
  18. M

Jeee @Miljamaaria kiva ku jaksat tehdä! :) Mulla siis ikää nyt 32 (täytin just o_O), menkat alkoi imetyksen vähentyessä loppuvuodesta -16, säännöllinen kierto ollu noin joulusta asti, ja jos sen joulukuun kierron laskee et se yk1 ni nyt sil laskuopil menos yk6 ja kp22 /28-30. Ja niiku oon jo...
  19. M

Jee @Iltasatu mahtavaa! (y) @Miljamaaria lista sounds like a plan!:) Tääll dpo6 ja kummallista juilintaa alavatsalla. Piinaa on... :rolleyes:
  20. M

Mikäs sulla @Miljamaaria normisti luteaalivaiheen pituus? Nuohan voi olla tärppioireitakin! Fingers crossed... :love: Sulla on vielä nii varhaiset dpo:t ettei viel edes vältsii näkyis testissä. Mä sain esikoisesta roskishaamun dpo12, haaaaaalean haamun dpo13, ja cb:n testii plussan vasta dpo15...

Yhteistyössä