@Naadis Hyvä että pääsit puhumaan
Toivottavasti vastassa oli hyvä tyyppi, sellainen jonka kanssa saa luotua avoimen ja luottavan keskusteluyhteyden ja jolle voi puhua täysin ajatuksiaan sensuroimatta. Asia on kuitenkin kipeä ja henkilökohtainen ja vaikuttaa myös luonteeseen ja just tulevaisuudennäkymiin. Hienoa et olet päässyt hyvin alkuun
Ymmärrän kyllä tuon suojamuurin rakentamisen, tekisin niin itsekin. Tai tavallaan teen nyt jo, en ole puhunut kenellekään IRL että meillä olisi käynyt edes mielessä lapsenteko. En aio kertoa plussasta ennen np-ultraa kuin muutamalle ihmiselle enkä niillekään heti alkuun. Piilottelen testit ja lääkkeet. Ainoa mitä olen jo nyt miettinyt valmiiksi on työ ja miten siellä kertoisin... mulla on fyysisesti raskas työ joka viime raskaudessa oli käynnistää synnytyksen jo rv15. Raskaana oleva saa vapautuksen kaikkein raskaimmista töistä eli ainakin kahdelle ihmiselle on pakko kertoa suht ajoissa. Jokainen meistä koteloi itsensä omien kokemustensa perusteella eikä siinä ole mitään väärää.
@Tiituu Kuulostaa tosi hyvältä toi gynekäynti!
Ja todella ammattitaitoisen kuuloinen gyne! Hyvä tietää et sulla kaikki ok ja lisäksi saat halutessasi käyttää noita mietoja apukeinoja. Sen verran voisin liputtaa tuon keltarauhashormonin (eikös luget just sitä ole?) että useamman kuukauden ajan käytettynä sekin voi omalla tavallaan edesauttaa oikeaan aikaan tapahtuvaa ovulaatiota. Ja mulle ainakaan ei koskaan ole tullut oireita. Tosin mä käytin teroja, tiedä onko niissä eroa.
Way to go
@Miri81 Meillä taas on viimeisen kuukauden aikana heiluteltu vähemmän kuin... noh, melki koskaan!
Nytkin äitienpäivänä viimeksi
Aika kuivaa kun yleensä on puuhailtu lähes joka päivä.
Sen verran omaa napaa et metut ei vielä aiheuttaneet oireita mutta letrot sai tissit kihelmöimään