3-kymppiset toista lasta yrittävät

@Mertt1 mäkin näen vasemmanpuoleisessa ja keskimmäisessä kuvassa :love:, voi kun vahvistuisi!

@Miljamaaria välillä oon tikuttanut mutta pääsääntöisesti en, koska en osaa olla kovin systemaattinen siinä. Yleensä mun ovislimailu alkaa melko aikaiseen (jopa kp8) mutta tää kierto on omituisen kuiva vaikka mennään jo kp 11. Yleensä ovis mulla kp 14-16 tuntemusten perusteella. Oviskivut mulla on nykyään joka kierrossa, aloin tuntea niitä raskauden jälkeen kun kierto käynnistyi ja km jälkeen tuntuu että vielä vahvistui ovistuntemukset. Nyt ei kyllä ole vielä mitään tuntemuksia eikä limojakaan, outoa. Ehkä pitää ens kierrossa yrittää tikuttaa systemaattisesti jos tää kierto outoilee. Kunpa sulla uusi kierto alkais pian!
 
Ihanaa äitienpäivää! :) ♡ oi, ihanaa Mertt1, toivottavasti olet raskaana! :) paljon tarrasukkia! :)
Ja meillä siis on esikoinen 4/2016. Tänään on mulle äitinä ollu toinen äitienpäivä ♡ on tässä päivässä joku astetta suurempi merkitys nyt kun on itsekin äiti, vaikka toki joka äitienpäivä olen omaa äitiäni, ja mummujani ja anoppia muistettu ♡
Nyt juuri oltiin viikonloppu mummulakäynnillä ja nyt kotia kohti.

Mulla alkaa olla nyt menkat loppu ja uus yritys aloitellaan, tästä se taas lähtee! :D
 

3-kymppiset toista lasta yrittävät

Miljamaaria 34v / yk7 / kp2/35 / PCO, Letrozol / esikoinen 3/14
anscu 30v / yk2 / kp8/26-30 / esikoinen 4/16
Tiituu 33v / ya 6/16 / kp13/28-30 / km 11/16 / esikoinen 2/15
Miri81 36v / yk2 / kp16/~30 / esikoinen 1/15
Mertt1 32v / yk6 / kp29/28-30 / kem yk1, yk2 / Lugesteron / esikoinen 3/16


Piinapäiviä viettävät
Miri81 dpo0

Plussanneet :love:
babygreen 10.3.2017 (yk3)
tahuna 28.4.2017
Mertt1 14.5.2017 (yk6)
 
Viimeksi muokattu:
@Mertt1 Oooh!! Täällä ollaan peukut pystyssä ja tassut ristissä vahvistuvan viivan puolesta!! :love:

@Miljamaaria tää on eka yk tässä yrityksessä, jolla yritän ovista bongailla. Esikosta yritin kans yk2, siitä bongasin ja silloin myös tärppäsi! Viime kierto oli 30, niin laskujen mukaan ovis olisi vasta torstaina, mutta kuinkas ollakaan, tänään taisi aamupäivällä räpsähtää ovisplussa, tai ainakin ihan viittä vaille tikkuun!!:eek: Miten se nyt näin??? Viimeksikin kyllä oviksen jälkeen olin gynellä, joka ultrasi ja totesi oviksen tapahtuneen todennäklösesti ihan juuri kp14 kieppeillä, kuten keskimäärin pitääkin. Silti kierto oli 30, niin väkisinkin alkaa pohtia, että onkohan mulla sitten pidempi se luteaalivaihe kuin 14...o_O Onkohan siitä jotain haittaa? Eilen miehen kanssa "harjoiteltiin" tulevaa ovista varten, mutta luulenpa että tänään sitten onkin jo tosi kyseessä. Miestä ei kuulemma "haittaa".:ROFLMAO:

Mites @Miljamaaria , onko ihan varmaa, ettet voi olla raskaana? Oot vissiin testaillu...? Toivon, että sulla pian kroppa suostus yhteistyöhön jo!!
 
Kiitos kaikille onnitteluista! Sanoinkii miehelle et aikamoisen lahjan mulle järkkäsit, mies tuumi et tää oli harkittu veto :D Jeppp :D

Mä en uskalla vielä teitä jättää, jos teille käy, mä ootan et tää viiva vähä vahvistuu eikä oo kemiallinen taas.. Pitänee käydä ostaa apteekista cb testi huomenna ja kattoo mitä se sanoo :) Olo on kuitenkii ihan erilainen ku niissä kemiallisissa, pitää luottaa et tää ny pysyis! :) Aikamoinen ylläri, jotenki oli niin pessimistiolo sen miehen oviksee ajottuneen manflun takii. Mut hyvä näin! :)

Plussatuulia nyt kovasti kaikille ja jospa @miljamaarian kuukautisetkin löytäs kotiin!
 
Toki @Mertt1, kerro tänne kuulumisia! :) ja @Miljamaaria, toivottavasti kuukautiset löytyy pian! :)

Tuli vähän itelleni tänään lisäuskoa hommaan, kun puhuin yhden naisen kanssa, joka odottaa jo 15:sta lasta! :D on se pikkukakkonen PAKKO meillä onnistuttava, kun tuollakin jo 15 lapsi tulossa!!!!!!!! :D
Öhöm .... Ostin tänään greippimehua, josko se auttaisi ja myös ovis (ja raskaus ) tikkuja netistä tilasin :) ei se ota jos ei annakaan ja ainakin näitä voi testata ! :D
 
@Tiituu en ny kuites raaskinu cb:tä ostaa, ostin tämmösen halpispuikon :LOL: Olikoha apteekin oma tms. Punanen näyttää olevan viiva tässäkin! :love:

@Miljamaaria 24.1. on la. Eli tammivauva tulossa :) Nyt toivotaan et letrot tekee siellä tehtävänsä :love:

Oireita on ollu koko päivän! Ollu kiitettävää etomista ja menkkajomoa alamahalla. Rinnat aavistuksen kipeet. Huohotan ku höyryveturi.. siinä ne tais ollakin!

Totta @Miri81 toivottavasti tuutta sankalla joukolla perässä :rolleyes:
 

Attachments

@Miri81 Tuosta pitkästä luteaalivaiheesta, hyvähän se vain on :) Olikohan niin että blasto ei ehdi kiinnittyä jos luteaali on alle 10 vrk, 10-12 vrk on siinä katsellessa (jos kiinnittyy myöhään, saattaa jäädä kemialliseksi). Yli 12 vrk on hyvä, kiinnittyminen ehtii tapahtua hyvin (y) No worries, sun kroppa antaa hyvin aikaa tarrasukille :)

Jes, @Tiituu pääsee pian piinailemaan! (y)
 
Pitkästä luteaalivaiheesta ei oo haittaa, lyhyestä kylläkin. Mulla luteaalivaihe ollut viimeajat 9-11 vrk, liian lyhyt mahd raskautumiselle. Tai niin ajatellaan. Mun kaveri plussas 2vkoa sit, 7vrk luteaalivaiheella. Et saattaa se tosi lyhyelläkin onnistua. Ja näyttäähän tää mun 9-11vrk toimivan myös, ku vähä lugeilla boostaa :) Joten ei huolta siitä pitkästä luteaaluvaiheesta!
 
Ovishommeleista kyselisin. Kun edellispäivänä testeissä viivat oli tasavahvat ja eilen iltapvällä testiviiva oli vahvempi kuin kontrolliviiva, niin kummasta päivästä katson dpo 0:n? Oliko se eilen vai onko se tänään?
 
@Miri81 Mä ainakin katson ovisplussaksi vahvimman viivan, viivojen perusteella sun elimistön LH-pitoisuus oli eiliseen noussut edellispäivästä. Tunnetko oviksen? Nyt sit alkaakin piinapäivät, tsemppiä piinailuun ja toivotaan että nyt tärppäsi!

Muoks. Siis jos ovisplussa oli eilen niin siitä voidaan laskea että ovis olisi tänään. Tänään dpo0 ja huomenna dpo1. Mut jos tunnet oviksen selvästi niin sit tuntemusten aikaan dpo0.

ON: Kp2 ja tulva on ihan mahdoton :eek: Pitää muistaa ultrassa kysyä onko limis jotenkin hullun paksu vai mistä tuota oikein riittää. Onneksi tätä ei kestä montaa päivää, sit tasoittuu normaaliksi. Näinä parina ensimmäisenä päivänä kyllä välillä tuntuu että vähempikin riittäisi :LOL: Huomenna sit saan korkata letropaketin :love:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Tiituu
Voi peeeeee mä vihaan tätä arpapeliä :( eilen oli viiva vahvistunu ja oli suht vankat oireetki. Tänää ei mitään, tein sit testin ja haaleempi viiva ku eilen. Todin tänään ennen testiä join varmaa litran vettä enemmän ku eilen, voisko vaikuttaa noin paljon? Kaikki testit siis päiväpissasta. En kestä jos mulla on taas kemiallinen:cry::cry: :cry:Tosin on nää varmaa vahvimmat viivat mitä oon saanu näistä kemiallisista, aiemmissa eivät oo vahvistunu yhtään. Eilen kuites oli jo selkee plussa, ei enää vaa haamu (n)
 
Voi, tsemppiä @Mertt1, varmasti voi tuo veden juonti vaikuttaa! Pystyisitkö olemaan pari päivää testaamatra oman mielenrauhasi vuoksi (vaikka varmasti vaikeaa, tiedän kokemuksesta ) , mutta varmaan jos pari päivää oottais nyt miten tilanne kehittyy. Voimahali sinne! ♡

Me täältä just kerhosta on tulossa, ja mun tikut ei oo vielä tullu, ois ihan kiva päästä testailemaan ennenku ovis on ohi :D
 
@Mertt1 ihan varmasti voi juodun nesteen määrä vaikuttaa kun aikaisessa vaihteessa testaa ja jos päivän välein testaa niin hormoonihan ei ehdi nousta niin paljoa että viiva edes kovasti välttämättä siinä ajassa tummuis. Koskas sulla on menkat myöhässä virallisesti? Piinaava tilanne, tiedän, kun ei auta kuin odottaa <3

Ovistestailusta niin mäkin oon vahvimman viivan tulkinnut plussaksi. Epäilen että mulla hyvin nopea lh huippu joten vaikea saada ihan sitä korkeinta huippua testiin. Ovistesteistä siis yleensä saan melkein samanvahvuisen viivan joka sit häviää miltei täysin yhtäkkiä. Tai no, kovin montaa kiertoa en oo testannut että täytyisi varmaan testata vielä useampi kierto et voisi jotain todeta, mutta tällaisen olen ollut huomaavinani.

Mulla on kyllä omituinen kierto. Nyt ne limat hävisi. Oviskipuja ei oo ollut eli ehkä ovis ei vielä ole tapahtunut, liekö tapahtuu ollenkaan...Talletukset viimeksi la ja eilen piti uusia mutta esikoinen muutti suunnitelmia. Tänään mies myöhään töissä että saa nähdä onnistuuko :(. Ja tosiaan kun mä en voi sanoa sille oviksesta koska sit ne paineet. No jos ovis oiskin vasta tosiaan edessäpäin niin vielä ehtii. Huomenna ois se gyneaika. Saas nähdä mitä siellä sitten.
 

Yhteistyössä