Tervetuloa
@Infinity ja
@anscu Te pääsette sit molemmat parin kolmen viikon päästä jo piinailemaan!
Perhana, aika ei kulu
Nyt mulla on pillerit odottamassa, jauheet aloitettu ja ripakopallinen uutta toivoa. Ja nyt mun pitäisi muka jaksa odottaa vielä 19 päivää et menkat alkaa! Ei ole todellista
Sit siitä vielä 12-14 päivää ultraan että näkee onko vastetta ja jos ei ole, odotellaan taas kuukausi lisää. Jos on, sitten pitää odottaa ovis ja piinapäivät ja MÄ EN EHKÄ KESTÄ!
Miten niin kaikki heti mulle nyt?
Yrittäkää kestää mua kun yritän luovia päivästä toiseen ja saada kp:t kulumaan. En tiedä mihin purkaisin tämän kaiken ellen saisi kirjoitella tänne. Tämä vertaistuki on mulle kyllä henkireikä
Muoks. Jaksuhali
@Tiituu ! Kyllähän usko plussaan vaihtuu ajan kanssa vain toivoksi ja sekin vaihtelee kuinka jaksaa edes toivoa. Kun kaiken odottamisen, jännittämisen ja yrittämisen jälkeen saa kuukaudesta toiseen palkaksi vain yhden viivan, kyllä siinä vaan alkaa usko rapista
Silti, mä uskon sydämestäni että teidänkin odotus vielä palkitaan. Tietysti sitä toivoisi mahdollisimman pian! Joskus tuntuu niin epäreilulta että joku vanhemmaksi täysin kyvytön tulee vahingossa raskaaksi kun sitten taas joku joka sitä sydämestään toivoo joutuu odottamaan ja odottamaan. Kaikki on vielä mahdollista tässäkin kierrossa! Mulla kävi lopulta esikosta tärppi siinä kierrossa jossa löin hanskat tiskiin
Kaksi vuotta turhan toivomista ja lopulta elämän ekat kaksi viivaa tuli juuri kun päätin että kaikki on paskaa enkä raskaudu ikinä. En edes aikonut testata silloin mutta ukko sanoi että kokeile nyt. Herra tietää miten kauan mulla muuten olisi mennyt tajuta olevani raskaana...
Kaikki on mahdollista koska jopa mä olen tullut luomusti raskaaksi