3-kymppiset toista lasta yrittävät

Kiitos teille kaikille tsempeistä! Merkitsee yllättävän paljon että saa täällä tukea ja tsemppiä. Ehkä erityisesti sen takia kun ei näistä voi miehen kaa jutella kun sit ne paineet tulee.:cautious:. Ei tämä tosiaan @Miri81 väärä hälytys ollut vaan kyllä nyt uuteen kiertoon mentiin.

Mutta jes @Mertt1 että vielä tallettelut onnistuikin! Nyt sit vaan toivotaan että tää ois the kierto :)

Ja ovis tikutteluista niin silloin kun oon välillä tikuttanut niin oon n.kp 10 aloittanut, joskus jopa aiemmin. Mun kierto yleensä 30 pv mut nyt välillä ollut lyhyempiä tosiaan myös. Ovisplussan oon useimmiten saanut Kp 13-14. Mutta en tosiaan kovin systemaattinen ole ollut tässä ja enemmän oon oireiden perusteella mennyt.
 
Tsempit minultakin @Tiituu!♡
Oliko sinulla esikoista yrittässä keskenmenoja ja teittekö häntä kauan? Mystisiä asioita. Toivottavasti gynellä selviäisi jotain, jos menet käymään.

@Mertt1 toivottavasti puuhailut tuotti hedelmää!:)
Ei ole ollut kuin tämä yksi km tässä esikoisen jälkeen. Esikoista yritettiin kohtalaisen pitkään, yk 16 tärppäsi. Oltiin juuri saatu lähete ja aika kunnallisella puolelle tutkimuksiin, mutta aika sit peruttiin kun plussa tuli. Tietty mietityttää et ehkä ei olla ihan hedelmällisin pariskunta et kävikö vain mieletön tuuri kun esikoinen tärppäsi. Toisaalta tärppäsi sit toistekin vaikka kesken meni. No voihan näitä miettiä loputtomiin. Sinne gynelle pitäisi ihan oikeasti kyllä mennä, liian pitkä aika viime käynnistä.
 
  • Tykkää
Reactions: tahuna
@Tiituu onhan se tosiaan plussaa että teillä jo yksi lapsi on ja toinenkin oli aluillaan. Vaikkei se tieto tässä tilanteessa varmasti lohdutakaan, mutta ainakin olette kykeneviä lisääntymään, se vaan se tärppi ehkä sitten vie teillä kauemmin aikaa! Raskastahan se on sitä odottaa ja kun kuitenkaan mikään ei oo varmempaa ku epävarmuus :unsure:

Mustakin on ihanaa että täältä saa tukea ja ymmärrystä, minäkään kun en miehelle liikoja voi näistä fiiliksistä jutella, kun ne PAINEET (n) Toki mä jotain juttelen, ja nyt ku aattelin taas aloittaa luget ni pitäähä mun sanoo et no tuliha mul sittekii ovisplussa, et lälläslää :p ja kyl mä livekavereille toki päivittelen asioita, mut en näi tiheesti ku tänne. Tää on kyl kiva henkireikä!

Ja mä tosiaan oon ny alottanu tikuttelut oviksesta kp12. Mulla yleensä siis ovisplussa kp16-18. Mut joskus on ovisplussa jo kp12-13, ja nyt oli kp15, et vähän vissiin heittelee nyt eikä oo ihan ni säännöllinen.
 
  • Tykkää
Reactions: Miri81 ja Tiituu
Voi @Tiituu :unsure: Tuo pettymyksen tunne on niin tuttu... eikä siihen auta mikään koska aina sitä toivoo, vaikka miten psyykkaisi itseään. Ja kun yrittää ja tekee asioita sen eteen, olisi hassua olla toivomatta. Pohjamudista uuteen kiertoon, onneksi uusi kierto on aina uusi mahdollisuus. Saanko kysyä miksi ei aiemmin tutkimuksiin?

Hyvää alkavaa viikonloppua @anscu ja tietty kaikki muutkin! Kun vaan sää pysyisi tällaisenä :love:

Täällä ei edelleenkään mitään ihmeellistä. Kp25 ja dpo5. Ei tuntemuksia tai oireita, elo on niin normaalia kuin vaan voi olla. Nenä on vähän tukossa mutta kipeää lasta hoitaessa olisi ihme jos pöpö ei tarttuisi. Taitaa mennä ohi pikkunuhana vaan kun kurkussa ei ole kaktusta eikä imusolmukkeet ole turvoksissa (y) Perjantai ja yksi iltahuki mun ja viikonlopun välissä. Viikonloppu meneekin siivotessa ja ukon tytön synttäreitä laittaessa ja juhliessa :)

Niin joo, oviksen tikuttelusta. Mulla tosi pitkä kierto eli tikkuja palaa muutenkin joten usein venytän kp15 asti ennen kuin tikutan. Aluksi aloitin ohjeen mukaan ja sit sai raapia päänsä puhki kun LH heittelee ja tuli koko punaisen värikirjo :LOL: Ja lopulta plussa vasta kp19-20 kun oli jo valmis tuikkaamaan koko tikut tuleen o_O Tässä kierrossa tikutin ekan kerran jo kp13 koska viime kierrossa oli terot ja se aina vähän lyhentää hetkeksi mut silti plussa osui ilmeisesti kahden tikun väliin kp20 vastaisena yönä. Luteaali on ainoa suht tasaisen varma nakki mun elimistössä eli aina 14 vrk eli menkat äitienpäivänä. Nyt kun näin sanon niin alkaa kuitenkin kuinka sattuu ja tulee töissä joku ylläriläntti housuun :devil:
 
@Miljamaaria mulla on sellainen käsitys että pitäis olla vuosi yritystä laskettuna keskenmenosta että mitään lähetettä mihinkään saa. Ellei sit yksityisellä tutkituta. Mut ainakin vois siellä gynellä käydä ja ehkä sillä ois näkemys koska ois aihetta selvittää. Tai oisko jotain mitä ois syytä tutkia jo nyt. Tässä nyt kesäkin tulee väliin että jos ei tärppää niin kai se tutkiminen vähän väkisin menee syksylle.

Tänään on onneksi jo pahin pettymys selätetty. Aurinkoista viikonloppua kaikille! :)
 
@Tiituu Voi perhana :unsure: Mä luulin että vastaavassa tilanteessa yrityksen katsottaisiin alkaneen ehkäisyn pois jättämisestä. Tympeää että km nollaa koko jutun :notworthy: Gynellä kyllä kantsii käydä, saa vastauksia ja ultrasta saa heti tietää missä mennään ja näyttääkö kaikki tavanomaiselta kiertopäiviin nähden. Ja voi saada muutakin apua, mä sain ainakin kattavaa ja mielenkiintoista infoa PCOn insuliiniresistenssistä ja siitä miten sitä voi hoitaa (y)

Olinpa sit laskenut viime viestiin koopeet väärin, nyt jo kp27. Mulla on pyörinyt viime aikoina paljon mielessä että mikähän määrä seksiä olisi kaikkeik paras jos yrittää lasta. En kehdannut gyneltä kysyä kun kävin :LOL: Sanoi vaan että ovulaation aikoihin pitäisi luoda romanttisia tunnelmia. Jossain lukee et siittiöt olisi parempilaatuisia jos tallettelisi joka toinen päivä, toisaalla taas että simppojen tuotanto on vilkkaampaa jos niitä käyttää päivittäin. Mietin vaan pitäisikö pari päivää ennen oletettua ovista pitää taukopäivä siittiöiden lisäämiseksi ja sit vasta jatkaa kerran päivässä-tyylillä (n) Kaikella mä osaankin päätäni vaivata. Mut jos löytyy tietoa niin hihkaiskaa :)
 
Hei,
en ole tulossa listoille, kun vasta esikoista yritetään. Mutta kommentoin @Tiituu n milloin tutkimuksiin -juttuihin. Minä sain yksityiseltä (tällä viikolla) sellaisen ohjeistuksen, että jos noin vuoteen km:n tärpistä ei olla saatu uutta alulle, niin sitten hän kirjoittaa lähetteen julkiselle puolelle. Tuo hetki olisi tämän vuoden lopussa. Ehtona tässä oli se, että perjantaina mitattu fsh-arvo on sopiva, ja mielestäni se on. Varmaan jotenkin vaikutti mun ikä (37v.) ja toisaalta sekin, että se km:eek:on päättynyt plussa tuli aika nopeasti, yk 5.

Nyt vaan pitäisi ottaa vähän rauhallisemmin, monta kuukautta aikaa vielä. Menkat ovat kyllä harmillisen niukat, mutta sekin on normaalia km:n jälkeen. Ehkä käyn vielä joskus parempaan aikaan lääkärissä, jotta voidaan mitata limakalvon paksuus. Kierron ajankohtaan nähden limakalvo oli kuulemma normaali ja sekin on kai hyvä, kun se oli tasainen.
 
@Miljamaaria eikös se niin ole että jos siittiöissä ei mitään vikaa niin saa puuhastella joka päivä aivan "vapaasti". Jos siittiöitä vähänlaisesti tai niissä muuta probleemia ni joka toinen päivä parempi, et niitä sit on. Ja joka toisen päivän pitäs riittää; ne siittiöt jotka perille pääsee munajohtimiin kykenee siellä elelemään sen 2-5vrk. Mut mene ja tiedä mikä ny on optimaalisin. Kyl mulla ainaki usein on olo et tekee miel varmistella touhuilemal useemmi, mut tiiä häntä auttaako :rolleyes:

Ja mulle gyne sano ku siel ny kävin et ku yritystä takana vuos ni sit aletaa tutkimaan; ties kyllä mun kahdesta varhaisesta km, mut ei kommentoinu et ne muuttas mitenkää tilannetta (n) Oli kyl sitä mieltä et oon reippaasti ennen sitä jo onnellisesti raskaana.. no toivon mukaa :LOL:

Tänään dpo4. Lämmöt alkukierrossa 36.3-36.5, nyt ovikse jälkee nousdu, tänään jo 36.9, joten kai ovuloin! Keskellä alavatsassa outoa tunnetta, niiku joku pistäis sinne sisältäpäin! :eek: Oli jo eilen illalla. En kyllä tätä mitenkää "raskausoireeksi" yhdistä, eihän se munasolu jos onki hedelmöittyny siellä vielä muutaku hengaile. Noo, elämmä jänniä aikoja eniveis! :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: tahuna
Peukku @Mertt1 ja tsemppiä piinailuun!

@Miljamaaria onhan se tosiaan tympeää että lasketaan noin. Oon miettiny et jos vaikka tulisi useampi km ja välissä aina kestäisi suht kauan et tärppää niin joutuisi odottaa et on se 3km tai et venyy yritys vuoteen et tutkitaan. Vois olla pitkä tie.. Mut kai näitä aina yksilöllisesti arvioidaan.

Aika jännä @Maaria1980 et vuosi teidän kohdalla se "raja" kun kuitenkin sulla jo "ikää" että eikö silloin jo aiemmin oo syytä tutkia jos ei meinaa tärpätä. Toisaalta voihan olla et se aiempi tärppi sit vaikuttaa arvioon.
 
Kiitos viesteistä kaikille! :) Mietin, että kaipa sitä on kohteliasta vastata vielä, mutta tämän viestin jälkeen taidan poistua takavasemmalle. Ja sori, tuli nähtävästi taas tapani mukaan kirjoiteltua pitkä viesti.

Juu, gyne piti tosiaan lupaavana sitä, että se tärppi tuli niin nopeasti, joten se varmaan vaikuttaa. Ja itse ajattelen, että mulla on vielä toivoa, koska mun äiti ja sisko on molemmat saaneet lapsen vanhempana, ja vielä vanhempana kuin minä olen nyt. Tosin kummallakaan ei ollut esikoinen kyseessä, mutta mun sisko polttaa tupakkaa ja molemmat oli huonommassa kunnossa kuin minä. Äitillä oli kai todettu sepelvaltimotauti ennen toista raskautta. Siskosta en tiedä onko sillä ihan astma, mutta allergioita kyllä. Mulla ei ole allergioitakaan, ei sairauksia, oon normaalipainoinen ja harrastan liikuntaa säännöllisesti (no, tätä ei voinut sanoa, kun tärppi tuli). Lääkärille en sanonut, kuin että ovat saaneet lapsia, mutta ei se tuota muutenkaan ottanut päätöksissään huomioon. Oli siis jo sanonut "tuomionsa", kun minä vasta asiasta mainitsin.

Tuossa @Mertt1 :n linkkaamassa jutussa (tai jossain minkä sen jälkeen luin) olleesta amh:sta olen täältä palstoilta kuullut, ja haluaisin, että sekin mitattaisiin. Ehkäpä menen vielä toisenkin kerran näissä asioissa lääkäriin joskus tuossa kesällä.

Ihan tavalliset verikokeet haluaisin ottaa joskus lähiaikoina. Rautaa ei saisi alkaa napsia ihan summissa kuitenkaan. Kaikki punasoluarvot on katsottu helmikuussa ja hemoglobiinin tarkistutin keskenmenon runsaimman vuodon jälkeen. Nämä tehtiin sattumoisin samana päivänä, ja näin siitä kätevästi paljonko hb putosi tuon keskenmenon aikana. Aika paljon, joku 13-14 pykälää, mutta normaaliarvoissa pysyttiin. Eli nuo niukat menkat huomioon ottaen, punasolutilanne pitäisi kaiken järjen mukaan olla hyvä.

Tällä hetkellä eniten taitaa vaikeuttaa limakalvon paksuus. Vaikka lääkäri kyllä sanoi, että se on ihan normaali kierron 2. päiväksi, mutta normaalisti mun menkat vaan on huomattavasti runsaammat. Jos sitä ruokavaliolla ja vitamiineilla saisi paremmaksi. Ja siis, km:n jälkeen on ollut nyt vasta 3 menkat ja on ihan normaalia, että lääkkeellisenkin tyhjennyksen jälkeen menkat on jonkin aikaa niukat. Eli kai ne tästä paranisi ilman hoputusta ja poppakonsteja, mutta kun haluaisi raskauden alkamaan mahdollisimman pian.
 
Tsempit @Maaria1980 yritykseen, toivottavasti plussa tulee pian! :)

Mites @Miljamaaria piinailut? Onko plussafiiliksiä? :) Olikos täälä muita piinailujoita nyt...?:rolleyes:

Täällä dpo5 ja ei yhtikäs mitää fiiliksiä mihinkää suuntaa. Lähinnä henkisesti valmistaudun jo menkkojen alkuun.. en tiiä, semmone olo et tuskin on tärpänny, nyt se on iskeny. Kukas siitä olosta kirjottelikaa :unsure: pysynköhä mä laskuis perillä, mut nyt siis toinen kierto edellisen kemiallisen jäljiltä.. sais jo tärpätä kunnolla!
 
@Maaria1980 Limakalvon paksuutta voi yrittää luontaistuotteilla paksuntaa, ja ilmeisesti joillakin on edesauttanutkin. Kalapitoinen, turhista hiilihydraateista karsittu ruokavalio, vehnänalkioöljy, dhea ja omega-rasvahapot voisivat ymmärtääkseni auttaa. Ei se ota jos ei annakaan :)

@Mertt1 Kiva kiva, miestä ei ole koskaan tutkittu eli ei mitään käryä onko tavara edes kelvollista. Noh, jatketaan tällä nykytahdilla ja katsotaan tuoko mitään tulosta. Hyvä nousu lämmöissä (y) Tietää piiiitkiä piinapäiviä :LOL: Niitä täälläkin eletään, tuntuu että tässä on piinailtu jo kuukauden päivät ja nyt vasta dpo9 :ROFLMAO:

@Tiituu En ole tiennytkään että joko vuosi tai 3 keskenmenoa ennen kuin saa lähetteen :censored: Tosi kivaa jos tärppää hitaasti ja joutuu kokemaan useamman keskenmenon ja sitten evätään apu koska sai joskus kaksi viivaa testiin :cry: Järjetöntä! Saisi olla vuosi tai jos saa 3 km ennen kuin vuosi on täynnä niin siinä tapauksessa lähete keskenmenojen vuoksi. Itsellä ei ole kokemusta muusta kuin siitä ettei vaan tärppää ja esikon aikaan oli itsestäänselvää että sain lähetteen koska siinä vaiheessa oltiin yritetty jo puolitoista vuotta.

ON: Dpo9 ja eilisestä asti ollut menkkajuilintoja. Jee :cautious: Tänään oli puoli tuntia ihan järjetöntä pistävää kipua vasemmalla puolella alamahalla, tuntui kuin olisi kairattu ohut metallipuikko läpi, säteili selkään asti :eek: Ihan outoa. Ja joo... tein testin. Häikäisevän valkoinen liuska :cry: Kyllä ne sieltä vielä tulee. Ja tähän väliin monta kirosanaa.

Tuli tuosta Mertt1n postauksesta mieleen, kun siinä oli noista miesten simpoista. Meillähän ei miestä ole koskaan tutkittu... On välillä käynyt mielessä että mitäs jos spermassa onkin vikaa :unsure: Mä teen kaikkeni raskauden alkamisen eteen, lopetan tupakanpolton, laihdutan, syön lääkkeitä, kärsin sivuvaikutukset, tikutan oviksen, tikutan raskautta, lasken päiviä, varailen gynet ja käyn vieraan ihmisen ronkittavana, verikokeissa ja ultrissa. Mies taas... noh, harrastaa seksiä kun huvittaa. Onneksi siihen ottaa aktiivisesti osaa ja peitto heiluu kiitettävän usein. Päät(etti)in että tämä odotteluaika eli lokakuun loppuun asti kokeillaan OI:ta ja edetään sillä oletuksella että vain mussa on vikaa. Sitten jos ei vieläkään tärppää, ukko saa tutkituttaa tavaransa. Sitten onkin vuosi yritystä täynnä ja saadaan lähete hoitoihin ja sinnehän ei edes oteta ilman spermanäytettä. "Enää" 6 kk lääkkeitä, sitten viimeistään saan tietää onko kaikki ollut "turhaa".
 
Viimeksi muokattu:
Mikäs sulla @Miljamaaria normisti luteaalivaiheen pituus? Nuohan voi olla tärppioireitakin! Fingers crossed... :love: Sulla on vielä nii varhaiset dpo:t ettei viel edes vältsii näkyis testissä. Mä sain esikoisesta roskishaamun dpo12, haaaaaalean haamun dpo13, ja cb:n testii plussan vasta dpo15. Ei ois varmaan dpo9 näkynyt mitään! :) Mut argh, se oli jo yk2, tämmöstä vitu*usturhautumista ei sillon ihan ehtiny tulla. No, koettu nyt tämäkin, sinällään silmiäavaavaa, ymmärtää paljon paremmin tätä yrityksen tuskaa. Vaikka eihän tää mulla nytkää pitkä aika yritystä sinällään ole, mut niiku aiemminkii kirjoitin et tuntuu pitkältä ja ei se taida yrityksen pituudesta se fiilis aina olla kii. Nomut näillä mennään. Tsempit piinailuun... hitaasti kuluu nää päivät täälläki (n)
 
@Mertt1 Luteaali on järjestään 14 vrk. Ja joo, eihän nuo viivat mullakaan esikon aikaan kovin hyvin näkyneet. Olikohan dpo14 kun sain sellaisen viivan jonka näkemiseen ei tarvittu viivalaseja. Löysin arkistojen kätköistä kuvankin dpo15 testeistä :LOL: Liuskassa hailu mutta selkeä viiva, digi sanoi Raskaana 2-3 :eek:

Ääh, siistiä kun jaksat tsempata! :rolleyes: Mulla fiilis heiluu laidasta laitaan ja toivosta epätoivoon parin minuutin välein. Ei saisi sortua testailemaan liian aikaisin! :censored: Mielenrauhaa my ass, pahentaa vaan. Tsemiä sinnekin piinailuun, karsea jokakuinen via Dolorosa :LOL: Plussapuhureita! Tai tilataan kunnon myrsky kerralla :)

Miten muuten leidit, pitäisikö tehdä jonkin sortin lista?
 
Jes, täällä alkoi menkat! Enpä olisi koskaan uskonut iloitsevani niistä, mutta tässä tapauksessa se tarkoittaa, että mulla lähti siis kierrot vihdoin ja viimein liikkeelle edellisen synnytyksen jälkeen. Eli nyt päästään sit oikeasti yrittämään seuraavaa! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Tiituu ja Miri81
Helou! Hööh, mulla alkoi sitten tänään menkat. ... Eli siis 29/26-30. Muistelin että edelliset alkoi kp 25, mutta sehän oli 26. Eli on pari kk vähä heitelly, yleensä synnytyksen jälkeen ollu noin 30kp. Taidan jäädä vähän taustailemaan.. Mutta tää oli nyt vasta 1yk, ja vielä imetän esikoista, joka just tänään on 1v1kk. Jos se imetys sitten vaikuttaa, esikoinen tärppäsi ekasta kierrosta! Mutta olen superonnellinen, että meillä on tämä yksi lapsi ♡♡♡ toinen tulee jos on tullakseen, ja jollei niin sitten niin on tarkoitettu.
Ekassa oli vähän semmonen ajatus muutenkin , että aloitetaan nyt yrittely, kun siinä voi helposti se yli vuosikin vaikka mennä. Niin nyt otan kyllä saman asenteem, että tulee jos on tullakseen, mulla oli ehkä jo vähä liikaa yritystä tästä kierrosta! :D

Mukavaa viikkoa kaikille! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Tiituu
Kiitos tsempeistä ja @Miljamaaria , kyllä mä jo edellisen kierron ajan söin Gelèe Royalea. Mun kapseleissa on myös vehnänalkioöljyä. Annostusohjeena purkissa on, että 1-2 kapselia päivässä. Otin kyllä viime kierrossa yhden päivässä, ja nyt nostin jossain vaiheessa kierron alkupäivinä 2 kapseliin. Menkat oli vähäsen runsaammat kuin kahdet ekat km:n jälkeen, mutta ei missään nimessä sellaiset kuin normaalisti. Tuli kyllä sellainen olo, ettei tuohon auta kuin aika, tai sitten hormonit, mutta niitä en halua tässä vaiheessa ruveta napsimaan.

Yritin myös (viime kierrossa) ottaa kalaöljykapseleita, mutta lopetin ne sitten, kun maha tuli kipeäksi. Edellisen kierron lopussa ja tämän kierron alussa oon syönyt aika paljon kalaa, ja pitää yrittää jatkaa samaan malliin. Ja voihan niitä kapseleita ottaa aina välillä.

Viime kierrossa ei ollut toiveet niin korkealla, mutta kyllä nuo menkat kuitenkin harmitti ja masensi. Nyt on kp 8 ja olo on ollut jo parempi. Ovis pitäisi olla viikonloppuna, mutta tikuttelen kyllä myös alkaen tästä päivästä.

Onnea tänne kaikille yritykseen, minä tästä palailen esikoisten puolelle :)
 
Täälläpä paljon keskustelua taas :). Eipä ne tosiaan ne pettymykset ja yrityksen "piina" ole siitä yrityksen pituudesta kiinni. Mäkin oon miettinyt et josko ois miehen siittiöissä vikaa mut mitään ei tosiaan ole tutkittu. Eikä muakaan.

Mulla Kp 6 ja tää on kyllä tylsää kierron vaihetta. Tosiaan saattaa ovis osua sit just kun olen työmatkalla. Tälle kierrolle ei siis kovin suuria toiveita ole.

Jos jollain on aikaa ja halua ylläpitää listaa niin kiva :)
 
  • Tykkää
Reactions: anscu
Voisin rustailla listan ja päivitellä sitä, nimimerkillä kaipaan jotain aktiviteettia :LOL: Ilmoitelkaahan tietojanne listalle mielivät! Oma ikäsi, yrityksen aloituskk/vuosi tai yrityskierto, kiertopäivä/kierron pituus. Jos haluaa muita tietoja niin rimpsun perään vaan, esim. mahdolliset diagnoosit tai lääkkeet. Meidän ei taida tarvita listata monettako lasta kuumeillaan ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Tiituu ja anscu
Kiitos Tiituu, niinpä se kyllä on, että ei se pettymys oo sidottu siihen monesko yk menossa Mun pettymys oli nimittäin suuri, vaikka eka yk vasta oli :(
Asennoduin ehkä jo vähän siihen, että jos meille tammivauva tulis :/

Ihana kyllä kun täältä saa vertaistukea, se on tärkeää♡

Ja kiva, jos voit Miljamaaria listaa tehä! :) Mun tiedot 30v/1yk, toinen alkaa nyt, kp 1/26-30.
 
Jeee @Miljamaaria kiva ku jaksat tehdä! :)

Mulla siis ikää nyt 32 (täytin just o_O), menkat alkoi imetyksen vähentyessä loppuvuodesta -16, säännöllinen kierto ollu noin joulusta asti, ja jos sen joulukuun kierron laskee et se yk1 ni nyt sil laskuopil menos yk6 ja kp22 /28-30. Ja niiku oon jo kertonu ni menkat ollu "sekas" synnytyksen jälkee niiltä osin et luteaalivaihe pahimmillaa 8-9pvää (ennen esikkoa aina 14pvää), ja tohon gyne määräs lugeja plus ku nuo kemialliset. Kemialliset raskaudet siis yk2 ja yk3. Olikoha noin.. pitäs kattoo mun apista :LOL:
 

Yhteistyössä