@Mertt1 Kesämökki, voi je!
Olisihan se ihana... toki me nyt asutaan niin korvessa muutenkin et ainakaan luonnon helmaan päästäkseen ei tarvi mökkiä vaan kävellä pihan poikki
Mut oma mökki josta sais laitella itselleen rauhan tyyssijan ja mihin mennä joskus katkaisemaan arki... olishan se hienoa! Toivottavasti löytyy pian se unelmien yksilö. Ja tsemiä tähän yksin yhdessä-projektiin jota lapsenteoksi kutsutaan... Miesten on niin helppoa olla, ei huolen häivää, ei oireita, ei tikkuja, lääkkeitä, päivien laskemista tai tärppipäivien etsimistä. Paneskelee vaan kun panettaa
Kai se on vähän sitäkin kun ei tämä ole noille kaksilahkeisille kunnolla realistista ennen kuin vauva syntyy. Nainenhan kaiken kokee ja tuntee. Jaksamista ja peukut ja varpaat pystyyn et kerta riittää!
@Tiituu Tärppionnea vaikkei oireita olekaan! Vitsi, mistähän saisi tuollaisen kevätsiivovimman
Kaksi kärpästä yhdellä iskulla, saa muuta ajateltavaa ja tulee siistiä
@Miri81 Mulle kp1 on se päivä kun menkat alkaa eli kun jotain tulee. Mulla vaan sitä tuppaa tulla sitten samana päivänä jo niin tulvimalla et ei tarvitse arpoa. Jotkut taitaa laskea menkoiksi sen kun alkaa tarvia oikeaa sidettä tai tamponia.
Mun puolesta saat
@tahuna kyllä olla täällä vaikka plussasitkin
Tuota tilaahan me kaikki tavoitellaan
Kp25 ja valeraskausoireita. Tai eilen oli, nyt jo vähän helpannut. Laitan niksojen piikkiin
Pettyy taan muuten niin kovin jos alkaa oikein elätellä toivoa kun on ihan tiedossa että tämä kierto on aika susi. Odottavan aika vaan on niin pitkä ja odotteluahan tämä pääasiassa on
Neljäs päivä polttamatta, muksu on jo melkein oma itsensä ja ulkona on mitä upein sää. Pitää ottaa itseä niskasta ja olla onnellinen hetkistä eikä suunnata katsetta tulevaan ja odottaa siltä jotain mistä ei ole edes takeita.