Hakutulokset

1. 1

??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

Apua näyttääköhän rfsun testi vääriä haamuja :) aamusta kyl nyt pakko sit tehdä vielä mutta tolla testillä tuli selkee haamu testiajalla eikä ol hävinnykkään vielä ainakaan..
  2. 1

Tääl taas oirei muuttunu :O outoa. Nyt on sit närästystä koko ajan jota ei pahemmin ole kuin raskaana. Suonenveto kun iskis pohkeeseen niin tietäisin heti varmaksi :P menkoist ei vielkään merkkiäkään. Maha vihlontaa enemmän ja koko ajan nälkä. Nyt hain tupla pakkauksen testei ja tänään testaan...
  3. 1

Mua rupes kyl mietityttää myös voisko mulla olla ovis? :O ihan ovulaatio oireita nytten löytyy eli limainen vuoto, kipua munasarjankohdalla, kohdunnapukka ylhäällä mutta ""limainen"" ja halut nousseet :) mulla siis ois eilen pitäny menkat alkaa ja pillerit loppui 4vk sitten. Eikös toi pillerien...
  4. 1

Kiertopäivä 28/28 jos oon oikeen ymmärtänyt. Noist muistakin aina vast viikon päästä varman positiivisen saanu paitsi hätähousuna kerran tein kans menkkojen alkupäivänä ja sekin oli haamujen haamu :P nuorin on 1v vasta. Mut juu tänään viel apteekkiin ostaan vaiks tuplapakkaus jos menkkoi ei näy...
  5. 1

Täällä haamujen haamu päivällä tehtynä :) tiedä sit onko vai ei. Menkoist ei kyl vieläkään mitään normi merkkei mut mut teen sit uuden huomenna tai ylihuomenna aamusta.. :) Muoks viel. Tulee kyl aamuyötesti kun en pysty enään koko yötä pissaamatta nukkuu vaikkei nuorimmainen edes heräis :)
  6. 1

Hei, täällä jänskään/pelkään raskautta :) ihan kun olen hajamielinen niin unohdin pilleripaketin hakea ja lapsi olisi ns.vahinko mutta silti pitäisin :) ja vähän tässä jänskätessä jopa pieni osa minussa jo toivosikin raskautta :) joten siis ajattelin kysellä mitäs muut meinaa jos vaan...
  7. 1

Itsensätutkijat..k.nipukasta..

Täällä yksi arvuuttelija miettii kun mulla ollut aika alhaalla tuo kn ja kova ja röpelömäinen. Epäilin jopa alhasuuden takia laskeumaa. No nyt pitäis keskiviikkon menkat alkaa ja onkin noussut ihan ylös hyvä että löydän. Pituutta max sentti ja sileä :O enteileekö tämä nyt raskautta. Niin ja ei...
  8. 1

perusasiat kohdunnupukasta

Niin joo ja lisäys että on tuo napukka myös tiukasti kiinni. :)
  9. 1

perusasiat kohdunnupukasta

Noni mäkin oon nyt täs jonkun aikaa tutustunut omaan napukkaani :) ihan sama koska oon kokeillut niin aina kova ja tosi alhaalla. No keskiviikkona pitäs menkat alkaa jos tulevat ja pillerit lopetin 4vk sitten. Tiedän että mahdollista on että olisin raskaana vaikka pillerit vast ikään lopetettu...
  10. 1

sodastream pullon vanheneminen :D

Eli kyl mä sit huomaan kun vanha. :) Nyt on vaan vesi pullona jääkaapis kun saunaan ollaan menos kera jääkylmä vesi. Tuskin siis siinä hajoaa..
  11. 1

Aivan siis juomapullo :D
  12. 1

Kuinka moni mahtaa jättää pullon käytöstä viimesenä käyttöpäivänä? ja mitä sil sit muka tapahtuu kun vanhenee? juur huomasin mun pullon vanhentuneen ja varmaankin alle 50krt vasta käytettykkin. Eikai se ny oikeest vähäsel käytöl vanhene en jaksais kyl uskoo :D
  13. 1

lapset ja kotityöt mitä mieltä?

Niin no lähinnä siksi tuntuu kun melkeen kaikissa lapsiperheissä joita tunnen ja tiedän ei edes 13v lapsi siivoa omaa huonettaan. Eikä sit juur muutakaan. Ja sit jos niitä koittaa laittaa siivoo pitäs heidän jottai rahaa saada :O ite oon kyl aina sanonut kun sisarukseni esim meillä olleet ja...
  14. 1

Millainen mies on vaimonhakkaaja?

Kokemuksesta ehkä siksi osa naisista jää näiden hakkajamiesten luo koska miehet ovat saaneet niin hyvin naisen itsetunnon jo alas. Ja nainen luulee ettei enään kelpaa kellekkään ja yksin ei pärjää että ei ole muuta vaihtoehtoa kuin jäädä miehen luo. :/ Ja tämä itsetunnon alentaminen saattaa...
  15. 1

lapset ja kotityöt mitä mieltä?

Kun musta tuntuu että nykyajan lapset eivät tee enää ollenkaan kotitöitä :O en ymmärrä millä vanhemmat kuvittelevat lasten oppivan kaiken kun kotona ei sit opeteta. Eli siis siivoomisen perustaidot, ruuan laitto, vastuu, ja samaan voi yhdistää tienaamisen jalontaidon ei se raha puussa kasva...
  16. 1

sen miljoonanen kerran taas raskausoireista? :)

En mä muuten siit elämisestä mutta miehen kanssa yks lapsi myöskin vahinko ja laskin sillon oviksen ja 2pv ennen ja jälkeen eli yht. 6pv oltiin sit jalat ristis.. :) poika tuli sit tuloksena ja pojat elävät pidempään joten vähän jänskättää kun vast tajusin et tol miehel saattaa olla pidempään...
  17. 1

Niin joo ja luulen kyl muuksi mut voishan sekin oire olla kun huippaa ja päätä särkee. Huimaus on päivittäistä ja useita kertoja. Ja sit mulle uus niin nälkä kun on niin on aivan karsee nälän tunne ylennsä en paljon nälkää tunne.
  18. 1

Eli mul oli tos jokunen aika sitten todella paha pahoinvointi ja kaikki rasvat ja vahvat hajut yökötti. Nyt on jonkun aikaa tuntunut jomotusta rinnoissa samanlaista kun maidon noustessa ja nännit valmiudes koko ajan :) maha oli hieman kipeä sillon ""kiinnittymisen"" aikana (eli jos näin päässyt...
  19. 1

mercilonia käyttävät/käyttäneet.. ja alavatsaoireet..

Itse oon ennen raskautta syönyt ja koskaan ei oo mitään oirei tullu eli sopinu täydellisesti. Mut nyt melkeen vuoden käytön jälkeen kun oon aina 3laattaa putkeen syönyt on alkanut tulla koko ajan limaistavuotoa ja kolmannen laatan aikana alkaa tiputtelee. Tiputteluun nyt koitan kyl et syön vaan...
  20. 1

Mä en niin jaksa tuota kissaa.

Toiset kissat vain syövät enemmän :) mul kans kissa joka osaa ruokaa pyytää ja on siis enimmäkseen kuivamuonal. Se riittää että onvartin ollu kippo tyhjänä ni jo seurailee ja valittaa :) sil on kipot vessas koirien takia ja yleensä sit itse kun käyn vessas niin katson että neidil on kipois...

Yhteistyössä