Mä en niin jaksa tuota kissaa.

• Viestiketjun aloittaja Saanko heittää pihalle
  • Ensimmäinen viesti
Saanko heittää pihalle
Sillä on taas se aika kuukaudesta, kun se söisi vaikka hevosen jos kiinni sais. Se kerjää _koko ajan_ ruokaa. Huutaa ja kiehnaa, ja kun tästä nousee se juoksee edeltä keittiöön ruokakupeilleen. Parhaimmassa tapauksessa se vain istuu siinä kuppiensa edessä ja tuijottaa ihmistä merkitsevästi, pahimmassa tapauksessa hyökkää jalkoihin kiinni jos katse ei tehoa. Jos sitä ei huomioi mitenkään, niin kohta kuuluu kauheaa töminää ja rapinaa, kun se varastaa mitä tahansa syötäväksi kelpaavaa pöydiltä.

Tuo on tänään jo saanut kahteen otteeseen märkäruokaa, ja edelleen se käyttäytyy niinkuin ei olisi ikinä saanut ruokaa. Pentukissan ruuatkin se veti napaansa. Kuivaruokaa on tarjolla 24/7, mutta se nyt ei tietenkään kelpaa, pitää saada märkää.

Ja ihan eläinkaupan laaturuuilla ovat molemmat, joten ei oikeasti kyse ole siitä etteikö saisi riittävästi oikeanlaista ravintoa. Ja madotettukin on, sisäkissa, joten ei siitäkään kyse. Kunhan on vain ahne. Ja ärsyttävä.

"MäyyyyyHHHHHH" "Ouuuuhhhhhhhh" -naukuisi sitten edes normaalisti, mutta ei, se pitää valittavaa ääntä, jossa oikein korostuu lopun h-kirjaimet tuskan merkkinä.

:headwall: :headwall:

Mene itse pihalle jos häiritsee.:stick:

Älä anna sitä märkäruokaa noin paljon/usein. Kai se nyt huutaa, kun tietää että kohta se urpo kuitenkin luovuttaa.:D

Kyllä missu syö niitä kuivaruokiaan kun on nälkä.

Toiset kissat vain syövät enemmän :) mul kans kissa joka osaa ruokaa pyytää ja on siis enimmäkseen kuivamuonal. Se riittää että onvartin ollu kippo tyhjänä ni jo seurailee ja valittaa :) sil on kipot vessas koirien takia ja yleensä sit itse kun käyn vessas niin katson että neidil on kipois ruokaa ja vettä. On kyl joskus tosi rasittavaa mut oon valittanu takas ja käskeny odottaa :) jos hankkii kissoi pitää jaksaa niitä. Ovat yhtä rakastettavia ja vihattavia kuin lapsetkin :p

"viera"
:D meilläki on suursyömäri kissa. Tosin annan sille ruokaa kun se huutaa. Syö kyllä myös kuivanappuloita ja niitäki paljon. Lisäksi kerjää mielellään makkaraa ja jos vaan joku laittaa leivälle kalkkunaleikettä se saattaa iskee hampaat leivän kylkeen jos ei varo :D:D

Yhteistyössä