sen miljoonanen kerran taas raskausoireista? :)

Eli mul oli tos jokunen aika sitten todella paha pahoinvointi ja kaikki rasvat ja vahvat hajut yökötti. Nyt on jonkun aikaa tuntunut jomotusta rinnoissa samanlaista kun maidon noustessa ja nännit valmiudes koko ajan :) maha oli hieman kipeä sillon ""kiinnittymisen"" aikana (eli jos näin päässyt käymään ) mietin et onko nää kaikki ny raskausoireita :) menkat pitäs keskiviikkon alkaa ja sillon saan aikasintaan testinkin vast tehtyy.. ja niin joo yhdyntä ilman ehkäsyä (se yksi ainoa kerta ) oli 6pv ennen odotettua ovista. Onhan se voinut olla aikasemminkin tai myöhemmin.. mut eiks nyt oo käyny vähän nuorten tavalla hölmöiltyä kun ei tullut ajatelleeksi että ne siittiöt voivat elää sen 6.kin päivää? Tämä ei siis suunniteltua ole mutta jos näin on niin sitten on lapsi tervetullut :)

Niin joo ja luulen kyl muuksi mut voishan sekin oire olla kun huippaa ja päätä särkee. Huimaus on päivittäistä ja useita kertoja. Ja sit mulle uus niin nälkä kun on niin on aivan karsee nälän tunne ylennsä en paljon nälkää tunne.

siistiöt eivät
siittiöt elävät harvassa tapauksessa noin pitäkää 6pv itelä ei ollut ehkäisyä ja oli menkat tasan viikon myöhässä alko vuoto. maltahan viellä kannaattaa testata vasta ku o viikon myöhässä.

En mä muuten siit elämisestä mutta miehen kanssa yks lapsi myöskin vahinko ja laskin sillon oviksen ja 2pv ennen ja jälkeen eli yht. 6pv oltiin sit jalat ristis.. :) poika tuli sit tuloksena ja pojat elävät pidempään joten vähän jänskättää kun vast tajusin et tol miehel saattaa olla pidempään eläviä. Odottelen juu mutta kyllä viikon sisäl teen testin jotta alku järkytys ohi ennen joulua :) mut aikasintaa keskiviikkon jos menkat ei sillo ala mulla kuitenkin täysin säännölliset menkat..

Yhteistyössä