Hakutulokset

1. Kertomus

**^Elokuun Epelit 2012^ MEIDÄN KUU!!**

Taika78 Sitä se lääkärikin sanoi eilen, että lapsivesi ja äidin vatsanpeitteet tässäkin on vielä vauvaa suojannut niin hyvin ettei mitään käynyt, vaikka ollaankin jo näin pitkällä ja tuntuu että vauva ois tosi pinnassa, ihan nahan alla jo. Mut ilmeisesti tosiaan kun raskaus on sujunut hyvin ja...
  2. Kertomus

samuelinäiti No ainut mikä nyt aamusella kolottaa on omat lihakset. Tää on niin tällästä, ei noita saa savustettua ulos millään jos ne ei itse sieltä oo tulossa. Mähän oon ekalla kolmanneksella täräyttäny autolla ojaan ja lentänyt hevosen selästä kyljelleen jäiseen maahan kun en osannut vetää...
  3. Kertomus

Mulla on niin paha mieli inieh'n puolesta :( Kun osais mitenkään näppikseltä käsin lohduttaa, tai edes kirjoittaa mitään järkevää. Tosi inhottavaa kun olotila on tuollanen :hug: Pitkähkö ( . ) Ite tulin just TYKSistä. Olin tänään tallilla hevosta hoitamassa ja juoksutin sitä liinassa...
  4. Kertomus

Huomenia :) Coco-85 onnea <3 Ihme aamukukkujaiset taas menossa. Mulla on nyt loppuraskauden aikana ilmennyt tuollaista kun kaverilla oli vähän koko raskausajan, että iskee huonovointisuutta jos ei aamulla syö. Kävin kuuden maissa vessassa ja meinasin alkaa uudestaan nukkumaan mut eihän siitä...
  5. Kertomus

Jes inieh, vihdoinkin jotain kunnon merkkejä homman etenemisestä! Huippua :D :popcorn: Rautahampaan kertomusta odotellessa! Onneksi olkoon :) Kertomus ja kuivaakin kuivemmat pöksyt, prkl...
  6. Kertomus

Mulla on tänään niin laiskottelupäivä, tuntuu että vauvallakin on. Ulkona sataa vettä niin en jaksa mennä yhtään mihinkään :p Vauvakin ollut kyllä tosi rauhassa tänään, eilen illalla se kyllä venytteli mun vatsanahkaa suuntaan jos toiseen samalla kun kädet ja jalat kävi sisäpuolella kovin...
  7. Kertomus

Ninzi Mun pari nyt kesällä synnyttänyttä kaveria sano et heiltä on ne toiselta tikki revennytkin ja toinen veikkas et oli revennyt. Eli kai ne sitten kursii niin kireelle niitä et tuntuu kiristystä ja jopa sit repeilee :( Outoa kyllä.
  8. Kertomus

Pidetään me jämikset tätä vanhentunutta meidän kuun ketjua yllä vaikka sinne syyskuun puoleenväliin asti!! :D Onks ketään yhtä jämä ku minä? Mulla on vasta 40+1 :D
  9. Kertomus

Mitäs me jämä-elokuiset nyt.. Kun ollaan jo syyskuussa, pino on vanhentunut ja lähes kaikki jo vauvansakin saaneet. Paitsi me jämät :D
  10. Kertomus

inieh Eli sit valittamaan ihottumasta ja kutinasta ja vaatimaan niiden takia käynnistystä ni saatat saada helpotusta oloon, edes vähän ja pikkuhiljaa. Tai ainakin aikaisemmin kuin jos nyt vaan odotellaan ja odotellaan. Kävin reippaalla kävelylenkillä neuvolan kautta kun oli taas tänään aika...
  11. Kertomus

minea_ Voin kuvitella :D Ei oikein taida henki kulkea eikä hengitellä syvään kun kurkussa ja keuhkoissa rohisee ja rohina puolestaan aiheuttaa yskänpuuskan ja siinä sitten samalla pitäs vielä keskittyä ponnistamiseen! Sulla on melko mukavan kuuloisesti ainakin lähtenyt käyntiin vauva-arki...
  12. Kertomus

Onnitteluja taas pienistä elämän ihmeistä kaikille :) Täällä heräillään edelleen aamuisin yhtenä kappaleena ilman mitään tuntemuksen häivääkään. Lopetin "odottamisen" jo. Olkoot! Huomenna vasta se laskettu aikakin on, tekee vaan nuo turvotukset ja ehkä vähän kankeampi liikkuvuus itsestä niin...
  13. Kertomus

inieh Voi psk noitten kanssa! Mä en kans sektioon halua siks jos ois syy sille vaan se että sattuu olemaan niin iso. Se hankaloittaa yksineläjän elämää niin paljon et ei kiitos. Tää nyt viikko sitten arvioitiin ultralla vasta 3300g mut ainahan noissa on mahdollisuus mennä väärin, pitäs saada...
  14. Kertomus

paulinalle tsemppiä matkaan! Niin ne vaan yksitellen tästä porukasta häipyy vauvojaan saattamaan maailmaan :) Oi vitsit. Muutamat kaverit keillä itelläänkin 1-2 suht nuorta lasta, ovat lohdutelleet mua noista mun jaloista et ei noi oo ollenkaan pahat, sullahan erottuu nilkat! Öööö, onpas?! :D...
  15. Kertomus

inieh Noiden tuntemusten kanssa tulee jo varmaan niin epätoivonen fiilis. Vaikka sattuis vähän kovemminkin ni sitä vaan on "ei nää vieläkään oo yhtään mitään"-ajatuksella liikkellä. Kun ei kerta aikasemminkaan.. Räpsäilin tossa illan kunniaksi muutamat kuvat kun vanhat työkaverit haluaa nähdä...
  16. Kertomus

Voi inieh :( Mulla on ihan pienenpieniä, haaleita viiruja muutama navan vieressä ja nekin on kutisseet ja ärsyttäneet mua ihan kunnolla, voin vain kuvitella sun oloa jos noita repeilyjä on tullut enemmänkin :( Mun vauvan serkun äiti, eksän sisko, jutteli et ei hänellä ollut mitään...
  17. Kertomus

Ei oo synnytysoloja täälläkään. Vauski myllää ja muljaa tyytyväisenä yksiössään ja välillä aiheuttaa mulle inhoja sukkiskipuja kun änkee ja tunkee joka paikkaan. Kauheesti sillä nyt jotkut kädet ja jalat tuolla käy kun sisälle päin tuntuu välillä melko ilkeitäkin tuntemuksia. Tulis ulos...
  18. Kertomus

Miksi säilytätte kotonanne krääsää pöytätasoilla ja hyllyillä näkyvissä paikoissa?

Mä tykkään kaikesta vähän vanhemmasta ja perinteisestä. Mulla on mummin vanhan kirjahyllyn alaosa tv-tasona ja samanlaista puuta oleva senkki olkkarissa, vielä toistaiseksi melko tyhjinä mutta odottamassa tulevaa vauva-/lapsielämää kun saa jemmata sinne kaikkea tavaraa piiloon ;) Lisäksi...
  19. Kertomus

Miksi säilytätte kotonanne krääsää pöytätasoilla ja hyllyillä näkyvissä paikoissa?

:D Mä olen niin yksinkertainen ihminen et tykkään kaikesta yksinkertaisesta ja tylsästä ;)
  20. Kertomus

Mulla tökkii jääkaapit joissa on magneetteina sitä-tätä-tota, kaikkea muropaketeista sun muista ilmaiseksi saatuja. Itse keräilen vain kissa-aiheisia magneetteja, nuo kaksi sydäntä tosin on poikkeuksia ;) En sano että tämäkään on tyylikäs, mut nimenomaan niitä lippulappuja ja kaikenkarvasia...

Yhteistyössä