Hakutulokset

1. Kertomus

**^Elokuun Epelit 2012^ MEIDÄN KUU!!**

Onnea Ninzi :heart: Hyvänkokoinen pieni sieltä tullut :) Ja yhtenä kappaleena tääkin jouskari :kieh: Sujuvasti taas +9h yöunet ilman yhtäkään vessakäyntiä. Bläh. Painais ees johonkin!
  2. Kertomus

Onpas sulla Pumppa tosi ajattelevainen ja ihana anoppi. Ihanku ei ois olotilassa jo muuten riittävästi kestämistä :stick: Mä kyllä voisin nyt jo venailla viikonlopun yli tuota synnyttämään lähtemistä. Ois sunnuntaiksi sovittu mun hevosen siirtäminen tänne mun paikkakunnalle eikä mulla oikein...
  3. Kertomus

Kolmas jouskari ilmottautuu :) Saa nähdä!
  4. Kertomus

Ultrakuvia tähän ketjuun

20+4 :) Sama tyyppi tämän viikon tiistaina 38+4
  5. Kertomus

Onnea vauvallisille ja kiitos kertomuksista :heart: Täällä edelleen yhtenä kappaleena kotona. Todella masentavaa herätä aamulla 9,5h unien jälkeen omasta sängystä hyvällä ololla, ainoa kipu mikä tuntuu on silloin kun nousee seisomaan ja lähtee kävelemään kun jalkapöytäturvotukset aina levon...
  6. Kertomus

Taiteilijatar 60km (hurjaa..) matkaa ja vain tuo yksi ainoa pieni lirahdus eikä muuten mitään erikoisempaa, niin seurailen kotona. Siteet ja pöksyt pysyneet masentavan kuivina :ashamed:
  7. Kertomus

Yhy, mä en liittynyt synnyttäjien porukkaan vielä lorahtelujeni kanssa. Ei lorahdellut enempää joten ei tullut synnärikäyntiäkään vielä, edes tarkastuksessa. TYLSÄÄ. Mulla oli tässä pari tuntia neuvolasta perhetyöntekijä juttelemassa ja kahvittelemassa. Hän on myös kissa- ja hevosihmisiä...
  8. Kertomus

Tais tuossa äsken lorahtaa vähän lapsivettä pönttöön Ö_ö Kävin vessassa, pyyhkimisen jälkeen vilkaisin paperia ja siinä oli jotain vähän vaaleanpunaista joukossa. Pyyhin uudella paperilla, taas kostui vaaleanpunaisella. Tökin ja tuupin vähän vauvaa varmistaakseni että se ainakin vielä liikkuu...
  9. Kertomus

Höh, mä en saa iteltäni mitään jalkapohjan akupisteitä hieroskeltua ja paineltua :P Mikäs toi piimänjuonti on? Litratolkulla? :D Seksikin on vähän hankalaa näin yksinään. Kun siinä taitaa nimenomaan olla se sperman jonkun ainesosan aiheuttama juttu joka kypsyttää kohdunsuuta tai jotain? Ei...
  10. Kertomus

eijuk :hug: Täällä toinen joka on masunsa kanssa yksin. Tosin olen ollut koko sen ajan kun olen raskaudesta tiennyt (18+ lähtien) joten en ole joutunut kokemaan samoja asioita läpi kuitenkaan, miltä tuntuu kun jää kesken raskauden yksin. Voimia kovin paljon sinulle :heart: Mutta alkoholinkäytön...

Yhteistyössä