Hakutulokset

1. S

**3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.5**

Huomenta! Hyvin lyhykäiset kommentit, aamupalaveri odottaa. Sannuli Herätyyyys ja testaamaan, täällä ei malteta odottaa :D +++++ :whistle: Tinka Mun paino tänään - 0,5 kg :D Saapa nähdä, mitä se on sitten vapun jäkeen...
  2. S

Morjens vaan :wave: Niinpä vaihtui ihanat auringon paisteet astetta harmaammaksi, mutta onneksi keli voi yhtä nopeasti muuttua taas aurinkoiseksi vappupäivän pikinikiksi :) Ha-haa, Viu et siis aseta mitään paineita, mutta että kuitenkin mun olisi pakko plussata tästä kierrosta? :laugh...
  3. S

Viu Voi harmi, olen tosi pahoillani :hug: Onpa muuten moni reissussa, Viu, Talitintti ja Sintti siis ainakin. Ihanaa, rentouttavaa reissua kaikille :wave: Rae Juu, me tiedetään mikä siinä äitiyspakkauksessa on :) Yksi päivä oli jossain ilmaislehdessä (ehkä Metrossa?) juttua uudestä...
  4. S

Tinka onpa ihanaa! :flower: Onnea siirtoon, tsemppiä odotukseen ja sitten siihen pidempään odotukseen. Ja tarrasukat on varmasti pallerolla jo mukana :) Sannuli ja Rae Päivien syynäminen eri laskureilla on mullakin nykyään oikein harrastus :D Eka kiertopäivänä pitää aina katsoa eri...
  5. S

Huomenta! Tinka Voimia kovasti :hug: :hug: Siitä yhdestä pienestä lähtee kehittymään teidän oma pikkuinen, näin uskotaan ja toivotaan :heart: Lallaa Muistelusta a) kyllä vaan, raskaaksi piti tulla ihan helposti, melkein heti kun luopuu ehkäisystä :laugh: b) ei, itseasiassa...
  6. S

Oi-joi, mikä linkki piinailijoille :laugh: En tiedä, onko tämä jo ihan tuttu teille, mutta itse törmäsin tähän vasta tänään. Linkin takaa löytyy tilastotietoa naisten kokemista oireista jo dpo 0 lähtien (dpo 21 asti) :D http://www.countdowntopregnancy.com/
  7. S

Krizze voi tylsyys tuota tätiä, pahoittelut :hug: Sussa on kyllä ihana puoli tuo, kun osaat kuitenkin miettiä positiivisiakin puolia niinkuin nytkin tosta kierrosta. Ja toivottavasti pysyt mukana vaihtamassa kulumisia vaikka yritykseen pieni tauko tuleekin. Onko teillä muilla muuten miten...
  8. S

Voi Anna, olen tosi pahoillani :hug: Pettymyksen jälkeen sitten tsempillä uuteen yritykseen. Rae Joo, mun oireet ovat tosi vakuuttavat :laugh: Mulla ei yleensä ole oikein oireita ollutkaan. Eikä siis mitään mahdolliseen kiinnittymiseen liittyviä tuntemuksia. Silloin tammikuussa kun kierto...
  9. S

Heippahei! Viikonloput meinaavat näköjään aina hujahtaa kirjoittelematta, viikolla taidan roikkua täällä melkein liiankin kanssa :) Anna ja Viu kertokaahan kuulumisia, jännät päivät meneillään! Satuitteko muuten kukaan katsomaan tänään Yle Teemalta ohjelmaa siittiöiden matkasta? On tainnut...
  10. S

Hyvä Krizze että yritykset jatkuu :) Juuri tuossa kaverin kanssa juteltiin, kun hänen miehensä on jenkeissä, että välillä kielimuuri ja välillä linjan pätkimiset aiheuttaa huvittaviakin väärinkäsityksiä... Miten muuten tuo oman painon saa merkattua tuonne listaan? teitä muita siellä jo on, mutta...
  11. S

Tervetuloa mukaan Sintti :wave: Aloitin punnitukset tästä päivästä eli tämän päivän tulos on +-0 (61,5) Töiden jälkeen menen kavereiden kanssa syömään ettei vaan pääse laihtumaan :laugh: Tuumailinpa tuossa tulevaa vappua: aika klara ja piinaavan jännittävä vappen taitaa tulla, sillä...
  12. S

Tinka Felicitaksen ja väestöliiton sivuilla olenkin jo seikkaillut, mutta Graviditas on uusi tuttavuus. Täytyypä käydä tutustumassa. Meillä on muuten jotain yhteistä eli tuo opiskelu, itse teen töiden ohessa väitöskirjaa. Hieman saattaa aiheuttaa stressiä toisinaan :laugh: Lisäisin tuohon...
  13. S

Siukuk Pahuksen täti :hug: Tsemppiä uuteen kiertoon :) Tinka Sulla on kyllä niin ihana ja jännittävä ensi viikko tulossa, elän ihan täysillä mukana tuossa :) Me asutaan pk-seudulla ja yksityiselle ajateltiin suunnata tutkimuksiin, jos tarve on. Lähinnä sen takia, että ainakin osalla...
  14. S

Ja tervetuloa Lallaa77 minunkin puolestani :flower:
  15. S

Sannuli Niin, siis kyllä munkin mies oli samaa mieltä siitä, että mahdollisimman paljon seksiä vaan ja hyvä tähtäys :laugh: Onhan se toki niin, että kun tarpeeksi paljon puuhailee, niin saattaa hyvin osua oikeaan ajankohtaan. Krizze En osaa edes kuvitella, miten kamalalta keskenmeno tuntuu...
  16. S

Huomenta! Heti aamusta piti tulla taas teitä moikkaamaan :wave: Onnea Sannuli kahdesta viivasta! Odotellaan seuraavia plussauutisia sinulta sitten parin viikon päästä :) Rae34: Mulla on kieltämättä ihana (ja myötämielinen :) ) mies :heart: Juteltiin, että kun kovasti lapsia toivotaan ja...
  17. S

Krizze Tai sitten menet laivalla :D Tiedä muutenkaan milloin seuraavaksi lentokoneet on ilmassa...
  18. S

Tinka Olen testannut aina 7 testiä / kierto. Siinä mielessä ajoitus on ollut musta vähän hankalaa, että mun kierto venähti pidemmäksi vasta nyt keväällä. Mun viimeisimmät kiertojen pituudet ja testaukset olivat: joulukuu 27 tammikuu 31 (ekaa kertaa näin pitkä, aina ennen 27-28. Tässä luulin...
  19. S

Tervetuloa kuumeilemaan Olivia-79 :flower: Rae34 Näin mäkin olen lukenut, että raskaaksi on tultu vaikkei ovista ole bongattu, joten pidän peukkuja sille. Olisi kiva vaan tietää, että tapahtuuko tässä kropassa mitään. Mutta jos mä voin plussata vaan yhdessä testissä, niin olkoon se sitten...
  20. S

Talitintti mulla on ollut pari kiertoa käytössä One Step puikot ja yhdessä kierrossa digitaalinen CB yhtä laihoin tuloksin. Toisissa kierroissa olen tehnyt aamuvirtsasta, koska One Stepin mukaan ajankohdalla ei ole väliä ja toisissa kierroissa iltapäivällä. Nyt siis käytössä tuo One Step, mutta...

Yhteistyössä