Hakutulokset

1. Piparminttu-Pipsa

Kurkunpään tulehdus

Meilläkin on tuota tautia sairastettu. Höyryhengitys on hyvä konsti saada henki kulkemaan esim. pieneen kylpyhuoneeseen suihku päälle ja sinne potilaan kanssa. Ja siellä sitten istutaan monta monta minuuttia. Jotkut vievät lapsen raikkaaseen ulkoilmaan, jos ahdistaa. Itse kannattaa pitää pää...
  2. Piparminttu-Pipsa

Mikä hoitolaukku hyvä ja käytännöllinen?

Meillä oli käytössä Brion kova hoitolaukku. Ja minusta se oli erittäin epäkäytännöllinen. Eipä tullut montaa kertaa käytettyä. Pärjättiin ihan tavallisella repulla, missä oli pakattuna vaihtovaatteet, vaipat, hoitoalusta yms.
  3. Piparminttu-Pipsa

liikuntaloru

Me ollaan opittu loru näin: Maanantaina maha maahan Tiistaina tehdään tasahyppyjä Keskiviikkona kyljet kaarelle Torstaina tömistellään takaperin Perjantaina pyöritään ympäri Lauantaina läpsytellään lattiaan Sunnutaina sukelletaan syliin
  4. Piparminttu-Pipsa

alan vaihto?

Tutulta tuntuu. Itse olen lastenhoitaja, ja syksyllä menossa töihin. Välillä ihan ahdistaa ajatus palata päiväkotiin töihin, kun tietää kuinka raskasta se on. Ja mikään ei varmasti ole muuttunut töissä parempaan suuntaan tämän kolmen vuoden aikana kun olen kotona ollut (esim. sijaisten...
  5. Piparminttu-Pipsa

11-vuotiaan pojan synttärit ohjelmaa??

Kiitos vinkeistä. Olen taas hiukka viisaampi ;)
  6. Piparminttu-Pipsa

11-vuotiaan pojan synttärit ohjelmaa??

Toisessa viestissä kysyttiin 10-vuotiaalle tytölle synttäri ohjelmaa, mutta täällä kaivataan 11-vuotiaan pojan synttäreille ohjelmaa. Eli juhlat veitetään kotona, ja kaikki juhlijat ovat poikia. Vinkkejä kiitos ;)

Yhteistyössä