11-vuotiaan pojan synttärit ohjelmaa??

arminda
itsellä kans sama "ongelma"edessä..kiva,että joku muukin haluaa vielä järjestää synttäreitä,jotkut kun lopettaa kun 10v tulee täyteen..
mä aattelin disco-synttäreitä tai dvd:n vuokrausta(joku k11,onkohan se king kong liian "jännä"?)kirjastosta löytää ohjelmaideoita..ootko kysyny mitä sun poika itse haluaa?!sit tarjolle boolia,suolasta(pizzaa tms.)ja makeaa..
 
Meillä ainakin sai suuren suosion jäätelöbaari. 10-vuotiaat saivat itse valita useammasta jäätelölajista mieleisensä. Jäätelöistä tehtiin oikein hienot annokset, joihin laitettiin kaikenmaailman kastikkeita ja nomparellejä koristeeksi. Lapset tykkäs.

 
Riippuu vähän kaverimäärästä. Isosta porukasta lähtee uskomaton meteli...Levyraati vois kiinnostaa. Joku peliturnaus esim. biljardi, mölkky, keilaus, jääkiekko-peli. Lusikanpiilotus tm aarteenetsintä. Joskus olen tehnyt sellaisen aarteenetsinnän, että annan ensin yhden vihjeen, jonka avulla löytyy seuraava vihje ja taas etsitään seuraavaa vihjettä jne kunnes lopulta löytyy korillinen karkkia.
 

Yhteistyössä