Hakutulokset

1. Piparminttu-Pipsa

Minkälainen lautapeli olisi sopiva 5v. lapselle?

Arhg!!!! Mun inhokki peli on toi Kimble :$
  2. Piparminttu-Pipsa

No makuasioista ei voi kiistellä Toi PiikkiSiili peli on ihan ok. Itse en aikuisena jaksa sitä pelata....
  3. Piparminttu-Pipsa

on ihan älyttömän hauska :)
  4. Piparminttu-Pipsa

Minkä ikäisenä lapsi voi istua ilman turvaistuinta/koroketta?

Naiset ootte oikeassa. Kävin vähän virkistämässä muistia. Se on alle 135cm pituinen lapsi tarvitsee korokkeen tai turvaisuimen.
  5. Piparminttu-Pipsa

Minkä ikäisenä lapsi voi istua ilman turvaistuinta/koroketta?

En ole ihan varma, mutta n.120cm tarvitsee lain mukaan korokkeen tai turvaistuimen. :/
  6. Piparminttu-Pipsa

Kasperin, 4v, terkut

Kasperille täältä terkkuja :) :attn: :)
  7. Piparminttu-Pipsa

Onko muillakin 4-6 vuotiailla yövalo huoneessaan läpi yön?

Yövalo palaa koko yön ja myös rappusvalot, koska herra (ikää 4v) kömpii joka helskutan yö meidän viereen!!
  8. Piparminttu-Pipsa

Onko kukaan syntynyt 5.4?

Mun rakas mies on syntynyt 5.4 vm-76 =)
  9. Piparminttu-Pipsa

Mua sapettaa tuo naapuri niin hemmetisti

Meillä kanssa todella kovaääninen pikkumies (ja äiti....). Meitä pidetään varmaan "Kiljusen Herrasväkenä". Mutta naapurit vielä olleet ihan myötämielisiä. :whistle:
  10. Piparminttu-Pipsa

Perhepäivähoitajista...

Itse en pph:n hommaa jaksaisi, siksi olenkin päiväkodissa töissä. Hatun nosto sinulle ja voimia pitkiin työpäiviin :)
  11. Piparminttu-Pipsa

huonot opettajat

Mami29 varmaan tarkoitti, että opettajan ammattitaito ei riittänyt kun kyseessä oli erityislapsi??!! Jos lapsella on esim. tarkkaavaisuushäiriö.minusta ainoa keino ei todellakaan ole aina luokasta poistaminen, vaan muitakin vaihtoehtoja on löydyttävä. Tottakai muille oppilaille pitää antaa työrauha.
  12. Piparminttu-Pipsa

vinkkejä kaipaava

Tämä on sitten vain mun mielipide, mutta 9 lasta kuulostaa aika suurelta määrältä, varsinkin kun on noin pieniä juhlijoita. Kannattaa miettiä ohjelma tosi tarkkaan, jos tuon kokoinen porukka on juhliin tulossa, koska helposti sitten "karkaa mopo käsistä"
  13. Piparminttu-Pipsa

Luokan naurattaja :(

Kuulostaa niin tutulta... Meillä myös samanlainen ongelma tässä muutama vuosi sitten. Uhkailu, kiristys ja lahjonta, mikään ei toiminut. Kaiken maailman keskustelut käytiin, sovittin säännöistä jne. jne. Meillä ei auttanut vaivaan mikään muu kuin AIKA . Eli, että toinen oppi olemaan koululainen...
  14. Piparminttu-Pipsa

Banaanikärpäset

Mä olen ihan kurkkua täynnä niitä kärpäsiä Mulla on keittiössä IMURI, millä mä imuroin niitä inhottavia pikku-ötököitä :(
  15. Piparminttu-Pipsa

Lastensängy

Hm. Tää on aina mun lempiaihe ja jaksan edellenkin hehkuttaa unipuun sangystä. Eli meillä unipuun sänky 90x200cm vaaleansinisellä turvalaidalla. Miksi ostaa jatkettava sänky, kun kuitenkin joudutte ostamaan vielä yhden sängyn kasvavalle lapsellenne??? Unipuun sänkyä voi muunnella vaikkapa...
  16. Piparminttu-Pipsa

mitä 11 vuotiaalle pojalle lahjaksi

Leffaliput, jonkin lehden vuosikerta (jokin pelilehti, Aku Ankka ym), kiva kirja, lahjakortti johonkin vaatekauppaan, jotain harrastukseen liittyvää jne. Jos teillä on läheiset välit, pyydä vaikka yökylään & sun kanssa leffaan.
  17. Piparminttu-Pipsa

Patapum tai Ergo kantoreput, kokemuksia?

Me ostimme kesäksi Ergon kantorepun. Pikku miehellä ikää kohta 3-vuotta ja painaa 13kg. Harmittaa kun en tajunnut ostaa aikaisemmin!! Meillä ei ollut kesäloma reissulla rattaita mukana ollenkaan. Käytiin Olavinlinnassa ja ukkeli se istuskeli repussa koko ajan. Kyllä siinä oli äidillä urakkaa...
  18. Piparminttu-Pipsa

Millaisia 11-vuotiaita poikia?

Aika samantyylisiä poikia näyttää meillä olevan :) Palataanpa vuoden päästä keskustelemaan, millaisia 12-vuotiaita poikia löytyy ;)
  19. Piparminttu-Pipsa

Millaisia 11-vuotiaita poikia?

Meillä mennään tunteiden vuoristorataa. Itse pitää olla "tuntosarvet" pystyssä, millä päällä herra suvaitsee olla. Välillä ollaan herneet nenässä ja ilkeillään, välillä istutaan äitin sylissä ja hempeillään.... Kotitöissä laiska, eipä tee kuin huudon jälkeen hommansa, mutta siitä en voi syyttää...
  20. Piparminttu-Pipsa

Hyvä asiakaspalvelu

Pikku-Hurmuri Tikkurilassa!!!! Sieltä ollaan ostettu monet lastentarvikkeet. Apuja ollaan saatu, kun Brion kuomuista lähti painoneppari irti, ja sieltä löytyi myös Carenan rattaisiin renkaan sisäkumi. Todella hyvää asiakas palvelua ;) ;)

Yhteistyössä