Minkälainen lautapeli olisi sopiva 5v. lapselle?

armaselain
Afrikan tähti on aika kiva ainakin. Ja sopii jo ton ikäselle.
Mut vähän riippuu tietty pelien sopivuus siitä että onko tottunu jo pelailemaan vai alotteleeko vasta.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Oliskohan tämä kiva?
http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=321622&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=10009&compartmentId=10072&categoryId=10153
Toikin on mun mielestä liian "lälly" 5veelle. Noi ikärajat on laitettu vahan matalalle tasolle noissa peleissä..

Etsi mielummin pelejä jotka alkaa 5-vuotiaasta. =)

mie
Oliskohan tämä kiva?
http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=321622&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=10009&compartmentId=10072&categoryId=10153
no meillä 5-vuotias ei jaksa kauheesti siitä innostua.. pelaillaan sillontällön sitä, mutta mieluummin pelaa muita lautapelejä..

vieras
Juu toi piikkisiili on ihan kiva, meidän 4v sai sen synttärilahjaksi ovat tykänneet isosiskon kans pelailla sitä. 5v sai synttärilahjaksi sen litlest pet shop pelin ja sekin on ollut tyttöjen suosiossa.

mie jatkaa
Afrikan tähti on suosiossa, samaten sellanen pieni jääkarhupeli jossa koitetaan saada rivejä, sitten rotanloukku, Kimble-pelit ja korttipelit.. riippuu toki paljon lapsesta mistä tykkää

No se on varmaan kimble tai afrikan tähti, ehkä jopa molemmat. Pelejä joista mä pidin lapsena ja niitä voin pelata vieläkin. :D Se kun olen mä joka niitä pelejä likan kanssa pelaa, että tässä on vähän oma lehmä ojassa. :xmas:

tuutikki
kummipoika sai lahjaksi sellaisen Muumejen uuden pelin, olikohan se "haisuli vei"
se oli ihan ykkönen, ja omalla tavalla mielenkiintoinenkin että jaksaa aikuinenkin pari peliä pelata. (ei ole liian pitkä)

No se on varmaan kimble tai afrikan tähti, ehkä jopa molemmat. Pelejä joista mä pidin lapsena ja niitä voin pelata vieläkin. :D Se kun olen mä joka niitä pelejä likan kanssa pelaa, että tässä on vähän oma lehmä ojassa. :xmas:
Toi on ihan totta. :D
Semmonen se kannattaa hommatakin, jota jaksaa/kiinnostaa itsekin pelata.

vieras
Afrikan tähti on kyllä sellainen mitä jaksaa pelata vuodesta toiseen :) Monopoli myös mut se taitaa olla jo vähän isommille lapsille. Ot. Aliaksesta en oo tykännyt koskaan.

:eek: Meiän 5-v pelaa ainoastaan "Lassi-palloa" eli säännöt muuttuvat alati hänen edukseen. Ja jos on yhtäkään häviöllä, niin nappulat lentää.
Hänellä on muutenkin (äidiltä peritty) Jos en heti osaa - en tee -syndrooma.

:ashamed:

Yhteistyössä