Hakutulokset

1. M

Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *maaliskuussa*

Hei pitkästä aikaa! Pienen vauvan kanssa minusta kantoliina on paras. Meillä on molempia huutajia kannettu tosi paljon liinassa (pitkä trikooliina ja kehtoasento tai kietaisuristi2), kun siihen nukahtivat ja sitten oli kädet vapaana tehdä itse jotain. Vähän isomman (muutama kk -->) kanssa...
  2. M

Tuzzille ja pahkille voimia ja hyvää jatkoa! Ja *empulle* onnea tuplista! Sekä muillekin hyvistä ultrakuulumisista! Pomo sitten julkisti asian töissä, kun sanoin, ettei ole salaisuus. Paljon sain halauksia ja onnitteluja :). Ja nyt voi sitten pukeutua vapaasti, kun kuitenkin kaikki tietää...
  3. M

Tuzzille voimia täältäkin! Tosi ikävää, että noin kävi ja vielä niin pitkään meni, ennen kuin saitte tietää. Minä en vielä töissä paljastanutkaan kuin vasta yhdelle läheisemmälle työkaverille. Pistin taas turvallisen neuletakin päälle ja a vot, mitään ei huomaa. Kyllä mä kuitenkin aion...
  4. M

Fritang, kyllä niitä vuotoja voi olla, ei sen tarvi mitään kummempaa tarkoittaa. Mulla itse asiassa oli suunnilleen tuossa kohdassa just semmoinen, että tuli kirkasta verta vessassa käydessä (ummetus vaivaa, joten en tiiä oliko sillä jotain tekemistä asian kanssa) ja sitten tummaa tuhrua vähän...
  5. M

Voi ei, norpu :(. Paljon voimia sinulle! Minullahan oli viime vuonna samanlainen, että oli viikolla 8+ kasvu loppunut ja vasta 11. viikolla huomattiin. Ei siinä kovin hyvät fiilikset ole.
  6. M

Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *helmikuussa*

Voi, olipa ihana ultra! Mukava ultraaja ja rauhassa saatiin katsella pikkuista. Siellä hän pomppi ja lopuksi jäi miettimään käsi poskella syntyjä syviä :heart::heart::heart:. Niskaturvotus oli normaali ja kaikki rakenteet ok. Ja voi niitä ihania pieniä sormia ja varpaita!! Laskettu aika...
  7. M

Onnea hyvistä ultrakuulumisista kaikille! Minä kans jännitän täällä huomista ultraa. Huh, kun ihan mahaan koskee, kun sitä ajattelee. Uusi äitiyspakkaus on minusta kiva, mutta kuvia selatessa mietin kuitenkin, että taidan jättää ottamatta. Meillä on kuitenkin kuopukselta sen verran...
  8. M

Crispy, kuulostaa niin tutulta! Mulla 24/7 väsymys ja pahoinvointi helpotti 11+0 tienoilla, mutta on jatkunut sen jälkeenkin lievempänä. Edelleen torkun sohvalla melkein joka päivä ja melko huonosti jaksaa tehdä normaaleja arkihommia. Ja oksentelen vieläkin, jos oon syönyt vähänkään väärin...
  9. M

Huh, löytyihän se jumpsutus sitten kun uudestaan kokeilin. Ei siis tosiaan kannata stressata sen dopplerin kanssa, näkyy olevan aika vaihtelevaa. Nehän jo liikkuukin tässä vaiheessa sen verran, että voi olla hankala paikallistaa. Musta kans tuntuu, niin ku oisin henkiin herännyt. Kävin jopa...
  10. M

Doppler on kyllä kiva, mutta kieltämättä voi aiheuttaa stressiä. Mä sain äänet kuulumaan eka kerran 9+2. Parin päivän välein oon ne sit etsinyt kuuluviin. Äsken sitten kokeilin ja en löytänyt, niin hetihän se vähän huolettaa. Pitää myöhemmin kokeilla uudestaan. Toissapäivänä kai viimeksi...
  11. M

Mukava lukea ultrakuulumisia, alkaa tuntua, että ollaan kohta jo pitkällä :). Napsi, mulla on ollut aiemmin just tuollainen homma, että varhaisultrassa näkyi toinenkin pussi, jossa ei ollut elämää. Ja siinä raskaudessa just oli niitä vuotoja pitkään, vaikka raskaus sujui hyvin loppuun asti...
  12. M

Voimia teille, jotka olette joutuneet kokemaan keskenmenon! Minä niin tiiän tuon tunteen, jonka Pauliinali ilmaisi. Mulla todettiin kans 11. viikolla, että oli mennyt kesken ja kun on puolitoista kuukautta maannut pahoinvoinnin kourissa, niin ei ole kummoiset fiilikset siinä. Uusiakin oli...
  13. M

Maanantaita! Toivottavasti Mimzy sai saikkua. Kyllä tekee itelläkin tiukkaa välillä käydä töissä, muutaman päivän oon lepäillytkin kotona. Mulla ei oo kyllä mitään mielihaluja, eikä oo nälkäkään. Pakko vaan aina jotakin vääntää naamaan ja sitten vaan maistuu pahalta suussa. Mutta kyllä se...
  14. M

Napsi, mulla oli tosiaan kuopusta odottaessa sitä vuotoa viikolle 12 asti ja sitten se loppui. Pari kertaa kävin tarkistusultrassa vuodon takia (+np-ultra) ja aina se pikkutyyppi siellä oli hyvinvoivana. Np-ultrassa epäilivät, että vuoto johtuu vain kohdunsuun limakalvojen herkkyydestä, ei siinä...
  15. M

Hohhoijaa, kyllä on taas oltu Yrjön kaa treffeillä tää ilta. Ei mullakaan tule ylös asti kuin välillä, mut yökkiä saa tiuhaan. Hirveen tarkkaa edelleen syömisen kanssa, vähänkin jos väärin tai liikaa syö, niin karmee olo siihen asti, että nukahtaa. Mä en vielä fb-ryhmään uskalla liittyä ja...
  16. M

Jokohan minäkin uskaltaisin jo tuonne listalle... Eli 7.9. Meelia/35/3. Pahoittelut must.ikalle ja muille keskenmenon kokeneille. Se on niin kurjaa. Ja vuodot on kans tympeitä. Mullakin jo pikkuisen tiputteli, mutta kun edellinen onnistunut raskaus oli sitä tiputtelua koko ekan...
  17. M

Bhumi, meillä on just samanlainen kokemus. Esikoinen oli 6, kun aloin toista odottaa ja kun kerrottiin, niin tyttö alkoi parkumaan ja huutamaan ihan paniikissa. Me tietysti oltiin aika hämillään, mutta rauhoiteltiin vaan ja annettiin tytön purkaa tunteensa. Sitten juteltiin pitkään ja paljon ja...
  18. M

Syyskuun Söpöläiset 2014 -tammikuussa-

Keskenmenoista sen verran, että mulla on huonoja kokemuksia julkisen puolen toiminnasta. Ei ne alkuraskauden keskenmenoissa ala mitään ultraamaan, käskevät vain odotella. Ja se keskeytynyt keskenmeno, mikä mulla oli, olis saanut odotella np-ultraa, jos en olis ite käynyt yksityisellä, kun...
  19. M

Olipa kyllä ihana, miten Mimzyn lapset olivat ottaneet uutisen vastaan. Mua vähän jännittää, mitä meidän esikoinen tuumaa. Nuorempi tuskin ottaa kantaa :). Mä oon joillekin kavereille maininnut tästä, semmoisille, jotka tietää myös keskenmenoista. En oo mitään suunnitelmaa tehnyt siitä, että...
  20. M

Ai niin, piti kysyä, että paleletteko te muut koko ajan? Mulla on ihan jäätävän kylmä, nytkin on paita, villapaita ja villatakki päällekkäin ja silti vähän kylmä. Onneksi töissä on muillakin kylmä, niin en erotu niin kovasti joukosta :p. Ulos en taida viittiä mennä enää ilman toppahousuja ja...

Yhteistyössä