Voi että
Riekonmarja :hug: Sulla kyllä on ollut vaikeaa huonojen ja hyvien uutisien kanssa ja sitte kuitenki kävi vielä noin...kovasti jaksamista!
Mustikalleki kovasti haleja! :hug:
Ja :hug: tietty kaikille jotka ovat pienokaisestaan joutunut luopumaan...
Uusille tervetuloa mukaan!
FB: mää en oo siellä lainkaan, joten toivottavasti ei kaikki sinne mee ainoastaan...että jäis seuraa tännekin puolelle..
Äippäpakkaus otetaan tästäki kuten kaikista muistaki ollaan otettu, ompas sitte jokaiselle jotaki...
Daesha, määki olin 18v ku ekani sain ja tosiaan olin vielä lukiossa. Ja aatella ukkokulta opiskeli tuolloin mutta kesällä meni armeijaan ja sitte vasta me oltiinki niitä "yhteiskunnan syöpäläisiä"...noh se oli sillon se ja ihan varmasti ollaan sen jälkeen maksettu useampaan otteeseen yhteiskunnalle ne mitä sillon saatiin...eli anna vaan mennä toisesta korvasta kommentit ulos, toki ne satuttaa varsinki kuulla ne oman äidin suusta, mutta ihan varmasti teilläkin tulee jossain vaiheessa roolit yhteiskunnan suhteen muutumaan. Jos ja kun lapsi on teillä toivottu ja haluttu niin nauttikaan siitä ihmeessä, nää on niin ainutlaatuisia hetkiä jokaikinen oksu tai pikku potkaisu:heart:...Jaksuja!
Yrittämisestä....meillähän tää on ollu melkonen ylläripylläri...kuten edellinenki...Mulla on pco joka on vaan pahentunu ku ikää on tullu lisää. Oviksesta ei mitään hajuakaan vaikka yleensä sen kyllä olen tuntenu aina kun se vaan on ollu. Eka lapsi meillä sai alkunsa touhutipoista, seuraavan kans meni muistaakseni pari kiertoa ja siinä välissä oli yks km, kolmosta "tehtiin" 3v ennen ekaa plussaa joka meni kesken ja siitä meni puoli vuotta ku tuli seuraava plussa ja kolmonen. Tän jälkeen annettiin neloselle lupa tulla mutta 3v3kk tuli silti ikäeroa noiden välille, välissä oli kaks km:a, vitoseen tuli ikäeroa 1v11k kuten nytkin.
Lomista: Me mennään Rukalle vko14. Ukkokulta menee golflomalle kavereidensa kanssa parin vkon päästä ja se kestää sen 11pv, niin hiihtolomalle ei sitte otettu mitään ylimääräistä ku tulee takasi sillon. Viime raskaudessa oltiin Thaikuissa alkuraskaudessa ja valitettavasti ei ite oikein siitä saanu nauttia ku oli niin huono olo, vieläki ku joku pelaa fruitninja peliä (lapset pelas sitä siellä sillon) niin mulle tulee semmonen flasbackki siitä ja alkaa ällöttämään
Me ollaan oltu
yhdessä ukkokullan kanssa yli 20v!:heart: Syyskuussa meillä on 20v hääpäiväki eessä! Ihana hääpäivälahja siis luvassa, toivottavasti.. Ensimmäisen kerran toisiimme ihastuttiin jo vuonna -88 eli 26v sitte...vanhoja patuja siis ollaan..
ON: yrps:x... Olo on aikas hirveä...en kehtaa ees valittaa kellekkään..Oksua ei oo tullu mutta ei oo kyllä ollu kaukana! Luulen että nuo rannekkeet vie sen pahimman olon ja oksun...Paha olo on 24/7 ja pitäis syödä koko ajan ettei ois huono olo mutta ku mikään ei maistu ja jos jotain saa syötyä niin siitä jää aina paska maku suuhun ja sitte on taas paha olo. Mun pelastuslautta eli pepsimax:ki maistuu ihan kamalalle (tuota oon juonu päivittäin ennen ku en kahvia juo ja kofeiinia pitää saada tuon migreenin takia, ihan lääkärinmääräys) eli kaikkein pahin ongelma on juominen ku ei taho saada mitään nestemmäistä alas, niin ettei pahaa tee.. onnekseni migreeniä ei oo vielä tullu, sehän tästä vielä puuttuis.. Nukkua voisin koko ajan, mutta päikkäreille ei oo mahollisuutta..yötki on mitä on niin ei oikein unta saa tarpeeksi palloon mutta tässä vaiheessa väsymykseen ei taida mikään unimäärä riittää..kovasti ootan että viikot menis sinne 12+ Mutta se mitä pelkään on tuo aika kamala oik. puoleinen kipu alavatsassa, tietty pelkään että on kohdunulkoinen...noh huomenna se selviää missä mennään... Näin muuten viime yönä unen jossa sanoin ukkokullalle että meille tulee kaksoset ja tää vaan tuumas että "ai" tosin ei taitais oikeassa elämässä noin lunkisti sitä ottaa mutta en usko että kaks on matkassa, ei näin lievillä oireilla, edellisen kans oli paaaaaaaljon huonompi olo!
Lauantaina mua huimas ihan hirveästi, tuntu ettei pystyssä pysy ja sitte ku oli pystyssä niin kaatu vasemmalle, kävely vietti aina vasemmalle..kylläpä teki pahaa, tuntu että justiinsa kuukahtaa tai ainaki vähintään menee pyttyä halaileen. Onneksi meni ohi eikä oo tullu uudestaan.. Ihan hirveä olo!
C ja kullannuppu 6+5