Hei taas kaikille!
Viikonlopusta selvitty. Se menikin kyllä ihan levähdellessä ja pahaa oloa potiessa, järkyttävä väsymys edelleen vaivaa. Meillä totesikin viikonloppuna koululainen, että äiti, miten susta on tullut noin laiska! Tosi imartelevaa... : / Lapsille ei raskaudesta olla vielä kerrottu, kun kuitenkin alussa vasta. Paha olo on mun kohdalla lähinnä kuvotusta, oksennellut en ole kuin muutaman kerran (onneksi). Tsemppiä pahoinvoiville, erityisesti
Saara ja Mimzy.
Berits, isot onnittelut raskautumisesta! Meillä kolmosta yritettiin pitkään, muttei kuitenkaan kuutta vuotta. Pitkään yrittämiseen liittyi ainakin meidän kohdalla valtavasti pettymyksiä ja turhia raskaustestejä... Mutta siis ihanaa, että pieni on nyt matkassa mukana.
Fritang, tosi ihana tuo sun äidin reaktio. Mekin kerrottiin mun äidille ja sisaruksille, koska heille kertoisin myös jos menee kesken. Mun äidin reaktio oli lähinnä sääli, että kun joudun niin koville (4. lapsi siis tulossa). Mua raivostuttaa sellainen, koska iloinen asiahan tämä on ja kyllä ne asiat aina järjestyy.
Tine, kiitos ketjun päivittämisestä ja voimia perheen sairasteluun. Minulle voisi iäksi listaan laittaa 31v. Eli:
Crispy/31v/4./- (synnytyssairaalan paljastan myöhemmin).
Daesha, täällä kanssa yksi pömpöttäjä ilmoittautuu. Töissä on välillä jo tosi tukalaa, onneksi kotona saa lökötellä kollareilla.
unista, vauvaunia en ole vielä nähnyt, mutta tässä yksi yö mulle kasvoi kunnon naamakarvoitus (kaikki kasvojen ihokarvat oli mustia), totesin vain peiliin katsoessa, että jospa sitä ei kukaan huomaa :O Mitähän tuokin uni tarkoittaa?!?
Crispy + papuli 8+6