Hakutulokset

1. Z

40+ so what wol.13

Jotenkin mä nyt putosin korkeelta kun yritin laskea noita viikkoja... Mä en millään saa tuota gynen arvoimaa 5. Viikkoa. Jos peitot on heilunu 11.7, 12.7 ja 16.7 ja oviksesta ei tietoakaan.. Olisko nyt kuitenkin tuulimuna koska on jo sen verran aikaa sekstailuista että väkisinkin olis jo enemmän...
  2. Z

40+ so what wol.13

Hurjasti onnea Pirtsi. Oli kyllä paras uutinen pitkiin aikoihin!!!! Ja Virkille toivotaan samaa tulosta :) Samalla kuittaan itseni pois pinosta. Päätettiin lopettaa yritys, puolitoista vuotta, kaksi kemiallista ja yksi keskenmeno saldona riittää. Paljon plussia kaikille teille, jotka jaksatte...
  3. Z

40+ so what wol.13

Pirtsille onnea hoitoihin ❤ jospa sinun vuorosi olisi nyt.
  4. Z

40+ so what wol.13

Moi kaikki. Täällä taas pettymys, kp 1alkoi tänään ihan aikataulussa. Ei päässyt edes jännittämään kun kierto meni ohi työmatkojen yms vuoksi.
  5. Z

40+ so what wol.13

Moikka kaikille Huono palstalainen täällä jälleen :oops: mitään en ole jaksanut koko kierron aikana kommentoida, vaikka joka päivä olen ollut lukemassa ja samaistunut niin teidän juttuihin. On muka niin kamalan kiirettä töissä, vaikka lähinnä sellaista saamattomuutta :whistle: Tässä...
  6. Z

40+ so what wol.13

Moikka kaikki! Hirveesti tullut plussia sen jälkeen kun jäin taustalle (toivottavasti ei johtunut siitä ;)) onnittelut kaikille. Voisinpa palata taustalta, haavat on nuoltu ja vauvakuume painaa päälle armottomasti, vaikka uusia kuvioita töissä onkin mukavasti. Hallituksen hidastelut tuossa...
  7. Z

40+ so what wol.13

siirryn taustailemaan :unsure: tuli sen verran taas mutkia matkaan, että yritys on lopetettu ja kun kp 1 koittaa, niin pillerit alkaa uudestaan SUPERISTI ONNEA KAIKILLE PLUSSANNEILLE JA ONNEA HOITOIHIN JA YRITYKSIIN MUILLE
  8. Z

40+ so what wol.13

Voi miten ihania kuulumisia täällä on ollut, niin ultrista kuin asioiden etenemisestä ja tuplaviivoista. Kaikille ihan tasapuoliset onnittelut :) Mulle voi korjata iän 40v ja kp 1 tänään Eli eipä ollutkaan vielä kierto tasoittunut km:n jälkeen. Jospa seuraavassa kierrossa jo sitten pääsis...
  9. Z

40+ so what wol.13

Huomenta kaikille vanhoille ja uusille :) Päivittäin täällä muitten kiertoja kyttään, kun omassa navassa ei mitään jännitettävää. Vaikka km:n jälkeen alkoi jo uusi kiertto, niin eilen oli vielä verestä hcg 26, eli hitaasti laskee. Ilmankos ovulaatiota ei ole tullut, ja se mitä luulin mnekoiksi...
  10. Z

40+ so what wol.13

Heippa kaikille ja onnea plussanneille. Täällä ovista taas metsästellään, eka kierto menossa km jälkeen... Saattaahan se kierto olla mitä vain, joten pakko varmaan noita tikkuja jaksaa uitella, vielä ei ole positiivista niihin tullut, mutta ihan muuten vaan on kyllä talletuksia tehty :love:
  11. Z

40+ so what wol.13

Virkki: mulla oli viikkoja noin 6 siinä vaiheessa kun tyhjeneminen tapahtui. Edellisellä viikolla ultrassa näkyi viikkoihin sopiva pussin alku, ei vielä sikiötä. Sitä ennen oli pieni vuoto viikolla 5. Plussaa näytti vielä viime viikolla, eilen sitten nega. Kemiallisessa viiva näytti plussaa...
  12. Z

40+ so what wol.13

Hyvää huomenta kaikille ja onnea viivallisille. Ihan mahtava vuoden aloitus täällä Mulle voisi päivittää nyt rivin näin zini76 (40) 4.lapsi kp 1/27 Eli teen paluun toivojiin, jälkivuoto kesti kaksi viikkoa km jälkeen ja nyt ehkä tänään alkoi menkat. Sovittiin, että yritetään kesään asti vielä...
  13. Z

40+ so what wol.13

Woodoooo miljoonia sydämiä laittaisin tähän, jos se puhelimella onnistuisi
  14. Z

40+ so what wol.13

Haavat nuoltu ja uutta yritystä kehiin (y) Vuoto jatkuu, niin taustailijoissa olen sen aikaa, että pääsee jyvälle kierrosta. Reilu kolme viikkoa siihen, että täytän tuon 40, joten jospa sitten plussaan pysyvästi kun oikeesti kuulun tähän ketjuun :love:
  15. Z

40+ so what wol.13

Liian aikaisin halusin plussanneisiin... Viime yönä alkoi vuoto ja kivut. Aamulla päivystyksessä ultrattu tyhjä kohtu. Eli voinkin sitten siirtyä taustalle siihen asti, että kierto tästä tasoittuuu takaisin.
  16. Z

40+ so what wol.13

Minä voisin uudella listalla olla jo plussannut... Palaan sitten takaisin, jos seuraava ultra on pettymys... Mulla ei oo kyllä niskasta lyhyt tukka, mutta kaksoset olisi ollut ihana juttu. Lumitöistä superväsynyt, muuten yhä huolestuttavasti täysin oireeton Zini
  17. Z

Kemiallinen, keskenmeno vai mitä?

En osaa ottaa kantaa siihen, onko sinulla kemiallinen tms, mutta oma kemiallinen häipyi näkyvistä toisena vuotopäivänä. Eli silloin oli enää todella haalea haamu nähtävillä. Vuoto mulla alkoi kolme päivää myöhässä... Toivottavasti kaikki olisi kuitenkin kunnossa :love:
  18. Z

40+ so what wol.13

Kiitos teille kaikille :love: Pirtsillä on kyllä nyt hyvä syy valittaa epäasiallisesta käytöksestä. Ei lääkärillä ole oikeutta arvostella ja kyseenalaistaa asiakkaan motivaatiota, jos asiallisesti kyselee asioista. Niin kovasti pistää vihaksi, että ihan kädet nyrkissä piti viestisi lukea...
  19. Z

40+ so what wol.13

Yllättäen ihan tuli luomusti nyt. Tukilääkitykseksi on aiemmin annettu lugesteronia, kun olen tuhrutellut ne kolme neljä päivää ennen vuotoa, ja epäilynä ollut ettei keltarauhanen jaksa toimia. Tässä kierrossa meni hieman huonosti nuo mahdollsiuudet seksiin, miehen reissutyön takia, ja oletin...
  20. Z

40+ so what wol.13

Juuri tulin pois terveystalolta. Kohdussa näkyy joku pieni piste/rinkula, joka vastaa aikaa, joka on oletetusta oviksesta. Hematooma kohdunsuulla, joka ilmeisesti vuotanut aiemmin. Vielä ei tiedä, kehittyykö pisteestä mitään vai ei, uusinta ultra sitten kahden viikon päästä :) tosi hyvä mieli...

Yhteistyössä