Hakutulokset

1. Jozzu85

*~~ * Huhtikuun Helmet 2012 * Marraskuussa * ~~*

Pomppuli: itse aikoinaan menin tekemään sen virheen että ostin tuplat ja eihän esikoinen niissä viihtynyt kuin vajaa 2kk:tta ja sit piti myydä ne. ja lapsilla ei ole kuin ikäero 1v10kk:tta. sen jälkeen ostin seisomatelineen rattaisiin ja se toimi älyttömän hyvin meidän pojalla :) näistä...
  2. Jozzu85

Syysmyrsky: Apteekista saa lampaanvillarasvaa, se on hiukka arvokasta, mutta toimii :) itse olen kahden ensimmäisen lapsen imetyksessä käyttänyt sitä ja se on siitä hyvää että sitä ei tarvitse pestä pois ollenkaan imetykseen ja se on todella riittoisaa ja rasvaista :) itselläni toimi todella...
  3. Jozzu85

Neukkakuulumiset tältä aamulta: rv: 19+4 pissa: puhdas verenpaine: 114/64 painonnousu: n.+100g/vko kohdunpohjankorkeus: 16 syke: 140 liikkeet: + Hemppaa ei otettu kun on ollut mulla tähän asti niin hyvä :) n.130 koko raskauden. torstaina olis se kauan odotettu rakenneultra :) ja...
  4. Jozzu85

rv 30-31 lapsen kehitys

Hei! Itselläni on poika -07 syntynyt rv 31+0 ja nykyään reipas 4-vuotias :) ensimmäisen vuoden hän kehittyi muita "hitaammin" mutta otti vuoden iässä sitten kiinni kaiken menetetyn oppimisin. meidän poika on aina ollut hyvin lahjakas motoriittisesti, mutta ei tykkää piirtää eikä kirjoittaa ja...
  5. Jozzu85

Vauvahaaveita: LA 12.4.2012 :)
  6. Jozzu85

Pomppuli: Olen ihan työssäkäyvä vielä ja kyllähän nuo supistukset on välillä itselläni todella kipeitä ja sen takia pelkään että joudun jäämään töistä kohta pois. Olen ravintola-alalla ja se ei todellakaan ole helpoin työ :/ mutta posittivistä tässä asiassa on se että olen pystynyt jo olemaan...
  7. Jozzu85

Heips! Ilmottaudun myös huhtimammaks 2012 :) eli meille on tulossa nyt kolmas lapsi ja sairaalaks K-SKS ja ikää mulla on kohta 26v. tää raskaus on mennyt ainakin tähän asti hyvin, verrattuna edellisiin. mulla on esikoinen -07 ja kakkonen -09. esikoinen tosiaan syntyi rv 31+0 ja kakkonen 37+2...

Yhteistyössä