Hakutulokset

1. sisarHENTOvalkoinen

G: vauvan painoarvio ja rv:t

rv 30+5 1500g sHv ja hippu 35+3
  2. sisarHENTOvalkoinen

*** TOUKOKUUN TOIVOTUT HUHTIKUUSSA***

katrinainen: Voi kun kiva, et pääsit vielä kotiin vointisi sen salliessa :hug: Nyt vaan tarkkana ja hakeudut herkästi sairaalaan jos vointi muuttuu!!! carmen: Meillä esikko ns. "helppo vauva" ollut syntymästään saakka. Alkuperäinen suunnitelma oli, ettei pikku2 suunnitella yritettäväksi...
  3. sisarHENTOvalkoinen

seksistä: Nyt se alkaa taas palautumaan mieleen, että mitä se olikaan :p eilen viimeksi yli kuukauden tauoan jälkeen =) eilen käytössä kaikki S:t ja ei yhtään supparia tullut, ihme! Ja täällä se olen ollut minä joka pihtaan, mies on sorttia *aina valmiina kuin partiopoika* ja tästä...
  4. sisarHENTOvalkoinen

voi teitä ja puskianne :laugh: :laugh: :laugh: Itse sohin höylän kanssa sokkona, mies sit kommentoi mun onnistumista arvoasteikolla 1-10, kiitettävä oppilas olen ollut tähän asti... eli kehtaan ehkä mennä synnyttämään :kieh:
  5. sisarHENTOvalkoinen

tervtuloa muru =) jenni30v: Voih, kuinka ihania uutisia =) niin se teidän neitinne vaan kasvaa ja kohta asustelee äipän ja iskän kanssa kotona *ihanaa* katrinainen: Kiva, et pääsit vielä kotiin ja saa vauva lisäaikaa :) ainahan se on parempi olla kohdun suojissa lähemmäs laskettua-aikaa...
  6. sisarHENTOvalkoinen

katrinainen: Onnea matkaan, hyvä, että asia tuli huomioiduksi pian ja pääset hyvään hoitoon lapsesi kanssa. Ties vaikka kohta olisikin nyytti sylissä. Onneksi viikot jo hyvät =) *voimia yllättävään tilanteeseen sulle ja miehellesi* poika04: Itsellä tuli myös tuota kirkasta niukkaa vuotoa...
  7. sisarHENTOvalkoinen

Kiitti äippäloma toivotuksista =) eeti: Vai se olikin "esikäännytys" käynti ;) voi kökkö, jos ei vaikuta hyvältä tuo onnistuminen kätilön mukaan :/ Toivoa kuitenkin on (prosenttien mukaan n. puolet ulkokäännöksistä onnistuu...), Millä mielellä olisit tuohon sectioon menossa??? tmvk: Hui...
  8. sisarHENTOvalkoinen

JIIHUU, täällä vietetään nyt 1.äippälomapäivää (vaikka duunit loppuikin jo 1.5vkoa sitten)... pullaa ahdoin sen kunniaksi mahaan... gha: Ohoh, ehkäpä sinä olet seuraava onnellinen pikkunyytterön haltija =) *jännää* sarvi pääsammakko: Tervtuloa vaan mukaan :) Minä myös menossa Jorviin...
  9. sisarHENTOvalkoinen

ai niin ja ihania masukuvia tullut =)
  10. sisarHENTOvalkoinen

sädetikku: Onnittelut rouvas-tittelistä =) Lirolle vielä kertaalleen synttärionnittelut :flower: Ja taas tääl jyllää ne pirun munkkipuheet :kieh: itsekin jo soittelin äidin miehelle, että onko vappupäivänä tarjolla kotisimaa ja itsetehtyjä munkkeja :p lupas tehdä, joten sinne suunnaksi...
  11. sisarHENTOvalkoinen

perskuleen munkkipuheet, tänne kans munkkia :kieh: tervetuloa Iina72loppumetreille jakamaan tuntoja syviä =) äippä 84: mä sulle vastailinkin jo kerhon puolelle, mut mulla siis myös lääk.neuvola vasta rv 37+4 mutta terkkatäti katsoo asennon ens.ma ja kirjoittaa lähetteen äippäpolille jos...
  12. sisarHENTOvalkoinen

eeti: Hui, onneksi ei käynyt pahemmin tuon masun suhteen, soita kuitenkin herkästi sairaalaan jos jotain ilmenee. Itse lensin mahalleni n. kk sitten kun kompastuin esikon vaunuihin hänen singotessa portaikkoon (sain juuri estettyä tippumasta) ja soitin kyllä päivystykseen kun isku tuli suoraan...
  13. sisarHENTOvalkoinen

mymmelis: nyt alkoi sitten selibaatti vai??? :laugh: voi noita miehuksia ;)
  14. sisarHENTOvalkoinen

mymmelis: No huh, aika erikoista tuon bakteerivaginoosin suhteen :/ Itsellä oli tuo esikoisen odotuksen aikana ja se todettiin jo heti alkuraskaudessa papa:n yhteydessä. Alkuraskaudessa asialle ei tehty mitään, koska Mulla se oli kuitenkin oireeton kunnes keskiraskaudessa tuli supisteluita...
  15. sisarHENTOvalkoinen

Veriryhmä RH negatiivinen

Mulla B rh neg. ja tosiaan vasta-aineita seurataan x 3 raskauden aikana rutiinisti. Esikoistypyn syntymän jälkeen sain tuon anti-d piikin, jottei seur. raskaudessa rh- muodostuisi ongelmaa sikiölle. Mulla oli ennen esikoista alkuraskauden km, enkä myöskään saanut anti-D, alkuraskaudessa alkion...
  16. sisarHENTOvalkoinen

eeti: No niin onnittelut 1.äippälomapäivästä =) nyt vielä saa lomailla, kohta se loma muuttuu silkaksi työntäyteiseksi äitiydeksi ;) itse kun odotin esikoista niin oli kyllä mahtavaa oleskella ja valmistautua h-hetkeen, tässä odotuksessa kun reilut 1v4kk typy pyörii menossa mukana niin...
  17. sisarHENTOvalkoinen

Kiitos jossu uudesta pinosta =) liinu83: pöpöille häätö vilkutukset :wave: täällä myös shoppailtu ja nautittu mahtavasta kevät ilmasta B) huomenna shoppailut jatkuu ikeassa :) Olo on energinen ja hyvinvoiva *kopkopkop* Tosin pientä menkkajuilintaa ja painetta on alamahalla, mutta...
  18. sisarHENTOvalkoinen

***TOUKOKUUN TOIVOTUT MAALISKUUSSA***

nemika: No huh kuinka hurja ikävä tapahtuma. Onneksi kaikki meni parhain päin :heart: elle: Tervetuloa :) ja pahoitteluni aikaisemman menetyksenne johdosta :hug: jenni30v: Voi elämä tuota pikkutyttöä :heart: niin pieni ja suloinen!!! äippä84: itsekin olen tuota poikittaistilaa luullut...
  19. sisarHENTOvalkoinen

poika04: Täältä yövuorosta huhuilen :wave: eli löysin tämmöistä tietoa lantion mitoista kun on kysymyksessä perätilasynnytys: nyt vaan sitten tekemään johtopäätöksiä ;) mymmelis: Lepoa nyt vaan!!! Hyvä, että tilanne rauhoittunut :hug:
  20. sisarHENTOvalkoinen

annaliina73: toivottavasti sulla kaikki kunnossa :hug: poika04: Mä voin duunis käydä lääkärientietokannassa kurkkii noit lantiomittoja kunhan/jos ennätän ensyön aikana... Nyt poistun päikkäreille typyn kanssa ja palailen sitten lantiomittojen kanssa ;) se on "nääs sillä viisii", et tällä...

Yhteistyössä