Hakutulokset

1. sisarHENTOvalkoinen

***TOUKOKUUN TOIVOTUT MAALISKUUSSA***

up :wave: hui, jo toiselle sivulle tiputtu ;) mä en kyllä tajuu tuota vauvelin asentoa ollenkaan, nyt hikka tuntuu ihan alamahalla, eli jospa se pää pikkuhiljaa löytäisi oikealle paikoilleen poikkiasennosta... veroprossasta: itse tein tuon muutoksen ja verotoimisto lähetti tiedot suoraan...
  2. sisarHENTOvalkoinen

huomenta päivää =) Täälllä mussutetaan suklaata ja yritetään haalia sitä painoa ;) esikosta jäi synnärille kaikki kilot ja imetys riudutti kaameen näköseksi kun oon ennestään jo hoikka, eli mielelläni ottaisin sitä vararavintoa näin odotusaikana ja pitäsin ylimääräisiä kiloja vielä...
  3. sisarHENTOvalkoinen

liinu83: Hienoa, että kaikki kunnossa =) weiss: Luottakaamme ammattilasiin, eli siis älä ihmeessä huolestu asian suhteen enempiä, kyllähän he olisivat sanoneet, jos huolenaihetta olisi :hug: lapsiveden lorahtelu van säräht omaan maallikkokorvaani synnytysten tiimoilta;) hyvä, ettei ole...
  4. sisarHENTOvalkoinen

Ai niin gallub:n poikanen: eli missä asennoissa teillä vauvat tällähetkellä köllii??? Itsellä tuo jököttää poikkitilassa, välillä viistosti ja välillä täysin poikittain ja tosi ärsyttävää lukea vauvakirjoista yms. että näillä raskausviikoilla lapsesi on jo kääntynyt raivotarjontaan...
  5. sisarHENTOvalkoinen

weiss: No hyvä, et asiaa seurataan aktiivisesti, tuntui vaan niin hassulta, et sul lorahtelee lapsivettä ja kotiin vaan pistetään :/ mymmelis:supistuksista, harjotussupparit tuntuu mulla sellaselta tukalalta kiristykseltä, joka alkaa pienestä kohtaa ja etenee koko kohdun alueelle, välillä...
  6. sisarHENTOvalkoinen

Kiitos birdie81 =) oon yrittänyt ahkerana napsia masukuvia kun esikosta tuli otettua vain muutama ja jälkikäteen se harmitti ihan kaameesti kun ikävähän sitä vauvamasua tuli :whistle: onneksi sain melkopian tämän nykyisen masun tilalle ;) poika04: märistä plänteistä... eli mulla myös...
  7. sisarHENTOvalkoinen

episiotomiasta: Mulle tehtiin kun esikkoa ponnistelin maailmaan, typyn sydänäänet romahti ihan viimemetreillä ja napsnaps ja tyttö oli maailmassa hyväkuntoisena, haava parani äkkiä ja muutamalla ompeleella selvittiin :) tyttö oli vajaa 3kg, mut olen itse pieni ja hoikka, tuskin paljoa suurempi...
  8. sisarHENTOvalkoinen

weiss :hug: Hui, kylläpä oli yllätysreissu sulla. Nyt tosiaan ihan lepoa vaan!! Turvallisilla viikoilla toki olet, mutta aina vaan parempi jos vauva saisi olla masussa lähemmäs laskettua-aikaa :heart: kaisa pieni: itsekin yritän ryhdistäytyä ja kirjoitella myös tänne. Tuntuu, että olen...
  9. sisarHENTOvalkoinen

Voi elämä kuinka ihana vauva teillä jenni. Tottakai käyt täällä ihan entisenlailla jakamassa kuulumisia, miten tietenkin vauvalta ennätät!!! Niin pieni ja pippurisen oloinen tyttönen :heart: :heart: :heart: mymmelis: Juu täällä myös yksi HORMOONIHIRVIÖ tulisine tunteineen, jotka syttyy ja...
  10. sisarHENTOvalkoinen

Katellaanko taas masukuvia?

Kauniita masuja :heart: Tässä omani rv:lla 31+6 http://www.aijaa.com/v.php?i=1781275.jpg
  11. sisarHENTOvalkoinen

liinu: Lisään vielä edellä mainittuihin: siteet jälkivuotoa varten, niitä tarvitaan :whistle:
  12. sisarHENTOvalkoinen

Ihana pienen pieni tyttönen Jennillä :heart: Vielä kerran onnea ja upeaa, että kaikki on mennyt hyvin keskosuudesta huolimatta! Kovia olette joutuneet kokemaan ja kovia aikoja on vielä edessä, joten jaksamista koko perheellenne. Ihanaa kun jaksat käydä täällä kertomassa kuulumisianne =)...
  13. sisarHENTOvalkoinen

JENNI Voi että :heart: Tuhannesti onnea teille!!! sydämelliset onnittelut pienen pienestä tyttärestänne :flower: :heart:
  14. sisarHENTOvalkoinen

Jorviin vai Kättärille?

Jorvia suosittelen myös minä omien kokemuksien pohjalta =) Esikon synnytin 2006 jorvissa ja henk.kunta oli pätevää sekä vanhemmat huomioivaa sorttia. Kipuun sai lievitystä pyydettäessä mm. vesiallas ja epiduraali järjestyi hetkessä!! Vuodeosastolla perhehuone järjestyi hyvin ja sielläkin...
  15. sisarHENTOvalkoinen

mymmelis: Juu minä tosiaan jämähdin miltein tyystin tuonne kerhon puolelle :whistle: päivittäin kyllä käyn kuulumisianne lukasemassa, mutta taidan olla vaan nin laiska etten saa aikaiseksi kirjottaa kuin yhteen paikkaan :headwall: Tuossa oikeassa kyljessä taitaa olla jotain magiaa kun meidänkin...
  16. sisarHENTOvalkoinen

Vauvakuume mutta ei vielä vol3

Voih, mamitre mikä ihana pikkupoju :heart: :heart: :heart: Onnea vielä kerran sulle ja koko perheelle =) sHv ja hippu 28+2 Ps. Minäkin voisin pyytää salasanan tuonne kerhon puolelle, jos kävisin siellä sitten välillä kurkkimassa ja jakamassa kuulumisia?
  17. sisarHENTOvalkoinen

mamitre: vauvantuoksuiset onnittelut pikkuihmeestänne :heart: potra poika :) tulehan kertomaan kuulumiset kun ennätät!!! sHv ja hippu rv 29
  18. sisarHENTOvalkoinen

Meritähti: Pahoittelut suuren menetyksenne vuoksi :'( jaksamista vaikeana aikana ja enkelien siipien suojaa :hug:
  19. sisarHENTOvalkoinen

Lapsia pienellä ikäerolla...

tyttö 1v3kk ja masussa mellestää pikkukakkonen raskausviikolla 28, eli ikäeroa tulee 1,5v =)
  20. sisarHENTOvalkoinen

Hui, jääköhän tämä pino nyt aivan unholaan sitten :/ käykäähän kuitenkin "vanhat tutut" ilmottelemassa välillä yleisesti kuulumisianne kun mielellään niitä olen täällä käynyt kurkkimassa... UUTINEN: Kohta taitaa olla tämän pinon ensimmäinen vauva maailmassa :heart: =) kävin kurkkimassa...

Yhteistyössä