Hakutulokset

1. K

** ELOKUISET 2010 *** Kesäkuu ! 2 Vauvaa syntynyt !!!

Neuvolalääkärissä käyty Kaikki muuten ihan ok, mut kohdunkaula on lyhentynyt tosi tosi paljon, uusi lääkäriaika piti ottaa kahden viikon päähän ku nyt pitää sit alkaa tarkkailee ettei se vaan enää lyhene ja jos lyhenee niin sit luultavasti sairaalaa :/ Mut toivottavasti ei lyhenis.. k-ati...
  2. K

rv 30+0 poks :heart: Tänään olis sit lääkärineuvola :)
  3. K

rakkaudesta äiti eihän tuo sun sf-mitta nyt niin hirveen suuri ole, ku meillä on samaan aikaan laskettuaika ja mulla oli muutama viikko sitte sf-mitta 27 :) Huomenna olis sit lääkärineuvola, saa nähä minkälainen tohtori tällä paikkakunnalla on, huhuja oon kuullu et yks niistä on ainaki mies...
  4. K

Tänään oli neuvola, kaikki oli ihan hyvin :) RR 122/62 Sf 27 Tarjonta RT Liikkeet ++ Syke 152+ Paino 900g/viikko (oon ollut ruoka aikaan kotona, neuvolan täti vaan sano et eihän tuo sun paino vielä pahasti oo noussu ku kohta 15 kiloa :D ) Siellä se pikkunen liikkui kovasti ja kaivo...
  5. K

Minä kaipaan raskauden jälkeisessä ajassa sitä et vaatteet mahtuu päälle ja etenki sitä et yöllä kusella juokseminen rauhottuu :D viime yönäki sai ainaki kymmenen kertaa hypätä vessassa! Pikkunen potkii oikein urakalla kylkiluihin, välissä tuntuu oikein kauheen kipeeltä ja nyt on alkanu...
  6. K

rv 27+0 poks :heart: viikon päästä olis taas neuvola ja pääsee pikkusta katseleen ruudusta, kun täällä meillä päin saadaan ultra joka neuvola kerta jos halutaan :) Vauvalle olis nyt kaikki mahollinen ostettu, paitsi et vielä pitää vaatteita katella ja sit kaikki nää voiteet ym. sellaset mut...
  7. K

**** ELOKUISET 2010 TOUKOKUUSSA ! **** 1 vauva syntynyt !!!!

moona81 Mulle tuli päätös tässä muutamia päiviä sitte, mä kyllä ihan ootin sitä pakkausta vasta joskus viikon päästä, mutta posteljooni toikin sen jo tänään ihan kotiovelle asti :)
  8. K

Tänään tuli äitiyspakkaus, oli onneks tämän vuoden :) ei se ollutkaa niin poikamainen mitä kelan sivuilta kuvista päättelin, oikein kivan näkösiä vaatteita oli :)
  9. K

Nyt olis muutto takana ja nettiki saatiin vihdoinkin tänne uuteen asuntoon :) Neuvolassa tuli käytyä perjantaina, painoa tullut reilu 11 kiloa 330g/vk :D Tarjonta: RT, syke:150+, liikkeet ++ eli kaikki ihan hyvin :) verenpaine on laskenu kokoajan, vissiin alkavat seuraamaan jos se tuosta...
  10. K

***** ELOKUISET 2010 Huhtikuussa ! ****

Rakenneultrassa käyty, kaikki oli oikein hyvin, vauva vastasi viikkoja ja liikkuu hyvin (ne ihanat monotukset alamahaan on kyllä kivoja joo :D ) painoa oli jauhelihapaketin verran (402g) :) :) k-ati ja vaavi 21+1
  11. K

Ja viikot poksuu 21+0 ja kohta pitäis lähteä rakenneultraan :)
  12. K

Minäki voisin liittyä tänne.. la 31.8, k-ati, esikoinen, 21v, OAS
  13. K

Syyskuun tulokkaat 2010 **** Maaliskuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä,kiitos!)

Minä nyt kuitenki kirjoitan tänne ku onhan tuo huomenna jo maaliskuu :) Perjantaina käyty ultrassa ja kaikki oli hyvin, siellä se pieni heilui kovasti eikä meinannut hetkeäkään olla paikallaan, olihan se jotain niin ihanaa nähdä pikkuinen<3 viikotki aikalailla piti paikkansa :) rakenneultra...
  14. K

Syyskuun tulokkaat 2o1o**** Helmikuussa

Huomenna olis veriseula ja neuvolalääkäri.. :) ei jaksais nekää kiinnostaa ku ukon kaa menee niin huonosti, luultavasti ero tulossa, harmittaa tän tulevan lapsen puolesta :'(
  15. K

Joo, en mä oottanukkaa et ne sillä laitteella olis kuulunu :D kyllä se mun suolen äänet löysi joka välissä, ku hoki et tässä taitaa olla sun suoli :D
  16. K

Neuvolassa käyty viime viikolla, juteltii vaan ja täytettii lappuja, sykettä yritti kuunnella sellasella antiikki laitteella vaan ei kuulunu mitää, ehä ensi kerralla :) neuvolatädin mukaan la 30.8, mutta ultran mukaan 4.9 :) Veriseula ja lääkärineuvola ensi viikolla ja kahden puolen viikon...
  17. K

SYYSKUUN TULOKKAAT 2010***Tammikuussa

Ilona G Mulla ainaki on jatkunu, mut se voi johtua mistä tahansa, kun kävin lääkärillä joskus viikolla 5+5 ja se laitto lähettee OYS:sii missä katottii ultralla ettei oo kohdunulkopuolinen, onneks ei ollu, sano vaan että kyllä se kohdussa on ja syke näkyy hienosti =) sano se sit että jos tuo...
  18. K

mut voi myös lisätä listalle :) k-ati/la 4.9/ensimmäinen/OYS Oireita: -kamala väsymys -päivittäinen paha olo -mahakipuja myös päivittäin -kokoajan nälkä -närästys -pään särky Ensimmäinen neuvola olis sitte 4.2 :) k-ati 7+3
  19. K

Minä ilmoittaudun myös mukaan :) Voi lisätä listaan Olen 21-vuotias, esikoista odotan, la 4.9 ja synnäri oys :) K-ati rv 7+0

Yhteistyössä