Hakutulokset

1. B

HEINÄMAMMAT 2008 ~toukokuussa~

Hei kaikki! tuoreita neuvolakuulumisia alkuun: painoa 350g/viikko, nyt yhteensä semmoiset 8 kg tullut raskauden aikana hemoglobiini 120, ihan kohtuullinen vielä siis verenpaine ok myös, samoin pissa puhdas vauvan syke 145 sf 29 ja perätilassa ollaan edelleen Sitten esillä olleisiin...
  2. B

Hei kaikki! Ja ensin onnittelut Satukalle ja Eleanorille :flower: Vilma-Annika, mulla mieli on tosi herkässä. Normaalisti olen melko tasainen ja rauhallinen luonne, mutta nyt raskauden aikana sekä itku että nauru ovat olleet herkässä. Ja sitten musta on tullut myös hajamielinen, mikä...
  3. B

Moi mammat! Vilma-Annika, täällä vauveli perätilassa ja toistaiseksi on tutkittu ihan vain vatsan päältä. Tosin nyt neuvolakäynnillä oli jo puhetta, että jos ei kohta meinaa kääntyä, niin sitten aletaan seurailla tarkemmin. Mulla viikkoja nyt 29+4. Täällä ollut puhetta myös työssä...
  4. B

Tulin minäkin korkkaamaan uuden pinon! Kiitokset sumppikselle! Ja tulin myös ilmoittamaan itsestäni ennen muutaman päivän lomaa. Eli ollaan miehen kanssa lähdössä muutamaksi päiväksi reissun päälle ja täytyy kyllä sanoa, että ollaan molemmat odotettu yhteistä aikaa kuin kuuta nousevaa. Mies...
  5. B

HEINÄMAMMAT 2008 ~huhtikuussa~

Hei mammat! Ja ompa tänne tullut tekstiä, meni varmaan puoli tuntia, että sain kirittyä kuulumiset kiinni!! Ines, mulla pienehkö maha ja sf huitelee yläkäyrän yläpuolella. Pari viikkoa sitten oli muistaakseni 25,5. Olen melkein 180 cm ja luulisin, että tuo vatsa "hukkuu" tuohon pitkään...
  6. B

Mukavaa perjantaita! Kommenteista, mulle ei mitään inhottavia kommentteja onneksi ole vielä tullut. Hauskoja on olleet ne, kun yksi ihmettelee vatsan suurta kokoa ja toisen mielestä mun maha on viikkoihin nähen tosi pieni :D Ei taidakaan olla sen kokoista masua, joka ei herättäisi...
  7. B

Moi kaikki! Pikaisesti edellisviikon neuvolakuulumisia: sf 25,5 (25+3) ja yläkäyrillä siis mennään. painoa edelliseen käyntiin verrattuna tullut reilu kilo, yhteensä raskauden alusta 7 kg. hemoglobiini 130. pissassa valkuaiset hieman koholla, tämä ollut mulla jo jonkin aikaa, mutta ei...
  8. B

Moi kaikki! Kummeista, ollaan kyllä mietitty, ketä kysytään, mutta vielä ei olla asianomaisilta tiedusteltu. Miehen serkkua ja mun siskon poikaa (aikuinen mieshän tuo jo taitaa olla :D ) ajateltiin kysellä. Mäkin innostuin tuon mahanympäyksen mittailemaan, oli tasan 100 cm. En osaa sanoa...
  9. B

HEINÄMAMMAT 2008 ~maaliskuussa~

Hei kaikki! Olen ollut pitkän aikaa nettipimennossa, kun jostain syystä yhteydet sen ison lumimyräkän jäljltä ovat olleet mitä sattuu. Paljon tullut tänne tekstiä, katsotaan, mitä muistan kommentoida :D Äitee oli josaanut äitiyspakkauksen, varmasti mukavaa hypistellä niitä ihanuuksia ja...
  10. B

Jyväskylän Odottajat & Äidit

Onnea Skog tytöstä!!!!! Omia kuulumisia sen verran, että käytiin rakenne/4d:ssä ja kaikki näytti olevan ihan mallillaan =) Sukupuolikin selvisi eli meille on tulossa poika! Siitä ei kyllä jäänyt mitään epäselvyyttä :D Jaksamisia kaikille sekä vauvautuneille että odottajille! Ei mene...
  11. B

Hei kaikki! Ensin omat kuulumiset, nyt on käyty rakenneultrassa, jossa myös kurkittiin 4d:llä vauvelia. Kaikki oli hyvin rakenteiden puolesta, eikä sukupuolestakaan jäänyt epäselvyyttä. Meille tulee poika :heart: Nyt kun käytiin tuossa 4d:ssä, niin voin sitä kyllä kaikille suositella...
  12. B

Sussoolle paljon terveisiä täältäkin! Oli mukava kuulla kuulumisia ja toivottelen ihanaa kevättä sinne päin! Tulin pikaisesti kertomaan, että kun viikonloppuna valitin niistä valkuaisista, niin väärä hälytys näyttää olleen. Eli toinen näyte oli puhdas ja antibiootteja ei sitten tarvittukaan...
  13. B

Moi mammat ja hyvää naistenpäivää! Minäkin tulin päivittelemään kuulumiset, viime viikolla oli taas kuuden viikon tauon jälkeen neuvola. Hemoglobini 122, painoa tullut 300 g/vko eli ihan ok, vauvan sykkeet 150. Valkuaiset tosin olivat virtsassa koholla ja epäiltiin virtsatulehdusta. Ma saan...
  14. B

Onnea Pinjalle!!! :flower: Minäkin täällä jännään Skogin puolesta! Ja ei sullakaan cicilisko ole enää paljoa jäljellä! Pikaisesti bryson ja papu 19+1 (kohta puoliväli saavutettu!!!)
  15. B

HEINÄMAMMAT 2008 ~helmikuussa~

Huomenia! Kyselit gataa, millon mahhdollinen 4D-ultra. Me ollaan menossa 4d:hen 23.viikolla ja tämä sitten ajaa myös rakenneultran, sillä sitä emme kunnalta saa. Vielä pitäisi vajaat kolme viikkoa odotella. Sukupuolen mielellämme ottaisimme selville, mutta niin kuin pörökin tuossa kertoili...
  16. B

Maanantaita! Hilljaista tosiaan on ollut. Kyllä varmasti taas löytyy heinäkuisiltakin enemmän jutun juurta, kunhan päästään hieman pidemmälle! Itsellä ainakin menossa nyt semmoinen vaihe, että maha ei hirmuisesti ole vielä kasvanut ja liikkeet ei vielä tunnu. Seuraavaan neuvolaankin on vielä...
  17. B

Terve pitkästä aikaa! Täällä vietetään hiljaiseloa, eka neuvola muuton jälkeen Jyväskylässä on vasta maaliskuun alussa. Nyt olen kuitenkin saanut varattua 4D:n terveystalosta, tosin sekin on vasta maaliskuun puolen välin paikkeilla. Tuntuu, että tällä hetkellä eletään hissukseen, kun neuvoloihin...
  18. B

Hei kaikki ja uusille tervetuloa! Kiva, kun pino kasvaa =) Täällä on ollut puhetta ultrista. Meillä kunta ei rakenneultraa tarjoa, joten ollaan ajateltu käydä yksityisellä. 4D kiinnostaisi kovasti. Vielä en ole ultraa varaillut, mutta vamaankin tässä lähipäivinä täytyy sekin tehdä...
  19. B

HEINÄMAMMAT 2008 ~tammikuussa~

Pitkästä aikaa minäkin kirjoittelen, olen ollut vajaat pari viikkoa nettipimennossa ja nyt taas pääsen teidän kuulumiset tarkistamaan! Hyvä, että nasuliinilla kaikki hyvin! Painosta olette myös keskustelleet, mulle tullut painoa lisää kolmisen kiloa ja ei siitä olla neuvolassa onneksi...
  20. B

HEINÄMAMMAT 2008 ~tammikuussa~

Lumi-MArja :hug: Sanat loppuvat kesken, voimia sinne täältäkin!

Yhteistyössä