Hakutulokset

1. E

YLI 35-v KUUMEILIJAT :) vol.2

Heippa kaikille !!! Voi että, menin vahingossa vanhaan pinoon....siis lukemaan viestejä :laugh: Sitä se tekee, kun on muutaman päivän pois koneelta niin heti tippu kärryiltä !!! Ja uusia plussia on tullut !!! VALTAVASTI ONNEA KAIKILLE PLUSSANNEILLE !!! Tervetuloa myös kaikki uudet ...
  2. E

YLI 35-v KUUMEILIJAT :)

Piti laittaa tälläiset pirteät ampparit piristämään tätä pilvistä ja pimeää perjantai aamua =) Oikein mukavaa ja puuhakasta viikonloppua kaikille :wave: :wave: :wave:
  3. E

Heipparallaa mammat :wave: Voi että, siellä on taas jännät paikat muutamalla :heart: =) !!! Pidetään kovasti peukkuja !!! Meillä täällä on pidetty kuopuksen synttäreitä alkuviikon ja viikonloppuna on tulossa loput sukulaiset että vilinää on riittänyt... |O :D . On nää hormoonit kanssa...
  4. E

Kyllä tää meikäläisen kierto on sitten "kamalan ärsyttävä"... :kieh: Jos pikkumyy viitsisit taas vaihtaa kiertoni :headwall: Eli tänään olisi se 1 / 28-30. Kun minulla oli nyt muutaman päivän sellaista ärsyttävää tuhrua että tulee ja EI TULE !!! :headwall: :kieh: :headwall: Ja sitten...
  5. E

Kyl tää ihmis mieli on kauhee... :headwall: Aamulla itkin kun tuli verta pyyhkiessä...ja nyt olin pari tuntia tytön kanssa lenkillä ( reipasta kävelyä ) rattaitten kanssa...niin nyt ihmetykseksi side on aivan puhdas...et tuu mitään vaikka kuinka pyyhin :laugh: . Nyt heti tuli mieleen että...
  6. E

Siis apua,,,katsoin taakse päin nuita vanhoja "mittareita" niin nollaako se ITSE ITSENSÄ automaattisesti kun kierto vaihtuu ??? Minun kohdalla ainakin siellä on kp. 1 vaikka en ole "mihinkään koskenut"...No JO ON AUTOMAATTINEN laskuri :laugh:
  7. E

Ei tuu ei,,,tänne vauvaa :( :( :( . Juuri kun minäkin aloin pitkästä aikaa elätellä toiveita,,,kun löysin sen ovulaationkin niin hyvin.............niin johan se hiivatun täti löysi meille :'( :( :'( . Olisi pitänyt vaan uskoa, että miksi se vaavi nytten tulisi, kun ei ole yli kahteen...
  8. E

KROONINEN VAUVAKUUME VOL.2

Oli ihan pakko tulla tänne kirjoittamaan, kun näin ketjunne ;) Minullakin on jo 5 ihanaa raskautta takana ja jokaisen jälkeen olen ajatellut että "tämä on viimeinen" ;) . Mutta kuinkas ollakkaan, kyllä tuntuu, että mitä enemmän nuita lapsia on niin sitä enemmän se vaavi-kuume aina ilmestyy...
  9. E

...pitihän tämäkin vielä tänne lisätä... ;)
  10. E

Huomenta täältäkin ! :wave: Joko olet saanut haamun vahvenemaan kriisi :heart: tosi lupaavaltahan tuo kuulostaa, jos on noin paljon jo myöhässä ja pahoinvointi vaivaa :heart: :flower: :heart: . !!! Milläs testillä sinä olet testaillut ? Minä taidan hilppasta tänään apteekkiin ja...

Yhteistyössä