Olet uskollisin seuralaiseni, sillä tulet tasan tarkkaan joka kuukausi.
Kiitos siitä, että jaksat kerta kerran jälkeen muistuttaa minua siitä, että olen nainen.
Olen aivan varma, että huomaisin rintojeni olevan paikallaan, vaikka et niitä kipeyttäisi.
Vatsanikin olen huomannut, joten sitäkään ei tarvitsisi turvottaa muodottomaksi.
Mitä menkkakipuihin tulee, niin ihan se yksikin päivä riittäisi tämän kahden viikon sijaan.
Olisitko niin kiva, että et enää teettäisi näitä vilunväreitä ja hiotuksia? Luulempa vain, että vaihdevuodet tekee niitä aikanaan.
Voisitko ystävällisesti jättää joskus ne kauhuskenaariounet vähemmälle ja näyttää vaikka hyvin romanttisen unen.
Tiedän, että jokaisella on päänsärkyä, mutta aivan välttämättä en haluaisi tätä hiivatin viikon kestävää migreeniä joka kuukausi.
Onhan se hienoa, että ihmisellä on hyviä ja huonoja päiviä, mutta miksi sinä PMS laitat minut kiukuttelemaan kaikista olemattomista asioista.
Laitat minut itkemään ja nauramaan vuorotellen.
Erityis kiitos kuitenkin siitä, että saat minut siivoamaan ainakin kerran kuussa kunnolla, sillä silloin tulee raivattua kaappejakin.
Yhdestä asiasta olen sinulle erityisen kiukkuinen. Sinä tulet joka kuukausi kaikkine oireinesi minuun ja saat minut kuvittelemaan olevani raskaana kerta kerran jälkeen!
Sinä teet minut hulluksi PMS!
Eksyisit nyt edes kerran jonnekkin muualle sen tätisi kanssa, että voisi elää edes jonkin aikaa tätä elämää omana itsenään.
Terveisin, Sinuun kyllästynyt Lumi-Marja
PS. Kiitti kuitenkin, sillä tiedän tulostasi, että minulla on yhä hormonitoimintaa jäljellä. Mut yksi pyyntö vielä, tulethan seuraavan kerran vähän varovaisemmin, jookos?