Hakutulokset

1. E

YLI 35-v KUUMEILIJAT :) vol.2

Terveisiä taas kaikille täältä meiltä päin, olipas teitä KOVA ikävä, kun en taas viikkoon päässyt/ehtinyt koneelle joulutohinoitten takia :heart: .. Mutta nyt on Joulu vietetty ja Uudet Kujeet edessä ;) nimittäin minä aloitan vuoden alussa TYÖT pitkästä aikaa =) . Tämä työ ilmaantui ihan...
  2. E

Meinaatko TeSuLah testailla vielä ovis-testillä ennen r-testiä ? Minulla onneksi ei ole kuin yksi raskaustesti jäljellä, niin ei ylimääräisiä kiusauksia tule B) . Nyt muistui minullekkin mieleen, että viime odotuksessa oli kanssa aika paljon valkovuotoa, kun juoksin aina vessaan katsomaan...
  3. E

Voi että tän koneen kanssa :headwall: :headwall: :headwall: Ensin kirjoitin pitkät pätkät tähän palstalle, ja kun koitin lähettää,,,niin kaikki vaan katosi :kieh: Sitten laitoin yv:tä, niin sekään ei lähtenyt minnekkän, vaan katosi jonnekkin bitti-avaruuteen... |O Eli taas...
  4. E

Heipä hei :wave: Älä nyt ihmeessä vielä tiiu lannistu, kun eihän sinulla vielä kunnolla ole edes menkat myöhässä !!! Kyllä se plussa voi vielä sieltä pärähtää !!! :heart: TeSuLah, meillä näkyy olevan samat päivät menossa ;) ...Onko sinulla ollut yhtään sellaisia "vatsasta repäisyjä"...
  5. E

Heipä hei kaikille :wave: Olipas jo ikävä teitä, kun en viikonloppuna koneelle päässyt/ehtinyt :heart: ....Meille tuli anoppi ja muita sukulaisia kylään, niin piti koko pe ja la kotia puunata, että uskalsi laskea ne sisään ;) :D , ja nyt on ihanaa, kun on paikat järjestyksessä...-ainakin...
  6. E

Te jotkat olette testeillä Ovista paikantanut, niin tuleeko se teillä yleensä samoihin aikoihin, siis päiviä ajatellen vai onko heittoja miten paljon ? Minä en ole nyt tähän jouluhässäkkään testaillut, mutta on jo parina päivinä ollut mahassa sellaista ovis-jomotusta,,,ja nyt se tuntuu...
  7. E

Heissan taas =) Kiitos ihanasta kommentista Hibiscus :laugh: Juu, niin minä eilen vakuutin olevani pirteä, ukolle puhelimssakin vihjailin että illalla sitten :heart: -niin jo vain, peeveli nukahin illalla JO sohvalle ja sieltä unissaan kävelin sitten sänkyyn |O . Jos en olisi viime...
  8. E

Mitäköhän meidän naapurit ajattelee, kun meillä on soinut joulu musiikki jo marraskuun lopusta asti....mutta joulun odotus on niiiiin ihanaa ja lämmintä ettei siihen kyllästy ;) Varsinkin kun lapset ovat niin innoissaan...että olen jo piilottanut kaikki lelu kuvastot :D
  9. E

Heipä hei täältäkin..... Mimulille peukkuja oikein kovasti ++++++ :heart: :heart: :heart: Hibiscus tuolla kirjoitteli niistä ovis-limoista....Minä olen huomannut aivan saman...eilen wc-käynnillä ihmettelin jo sitä, että mites nyt näin aikaisin ( kp oli 11 ) niin venyvää limaa näkyy (...
  10. E

Hmmm....Ebony täällä mietiskelee, että tilaisiko taas sieltä Babyplussasta niitä ovis-testejä :snotty: Viimeksi ainakin ne sieltä tilatut testit näyttivät selkeästi oviksen...mutta toinen testi ei oikein toiminut odotusten mukaisesti :( -syy tietysti täti-paholaisen :kieh: . Nyt mietin...
  11. E

No voi ei,,,,taas nämä tekstit täällä häippäilee :kieh: :kieh: :kieh: Niin että uudestaan vielä, että tulkaa vain USEIN meitä piristämään Pikkumyy ja Lumi-Marja ja luomaan meille lisää toivoa :heart: :wave: :heart: ...sitä täällä tarvitaan !!! Ja ihanaa, että tuo päivitys jatkuu...
  12. E

Niin eli se kp on nyt 2/28-30 Ja anteeksi vielä tuo edellinen vuodatus....Tää ihmismieli on niin kamala, kun aina elättelee kaikkia suuria toiveita....ja sitten pudotaan korkeelta ja kovaa...Mutta eletään nyt tätä hetkeä ja ollaan tyytyväisiä siihen mitä meillä nyt on :heart: :heart...
  13. E

Voi vitsi pikkumyy :heart: :heart: :heart: Suur Onnittelut Sinulle... :flower: :flower: :flower: Mitäs ihmeen "nappuloita" ne sinulle määräsi syömään, kun heti alkaa tapahtua ??? ;) Toivotaan että plussa vahvenee ja kaikki menee hyvin :heart: . Minulla vaan se täti paholainen tuli...
  14. E

Olipa ihana lukea nuita "hääjuttuja" :heart: :heart: :heart: Minä olen ollut taas vähän aikaa pois koneelta,,,flunssan jälkeen saimme tietysti kamalan vatsatauti epidemian :kieh: ...siis kyllä on taudeista KAMALIN !!! Ainakin lapsi perheissä ! Kyllä minä vielä jaksan yöllä lapsia puunata...
  15. E

Voi Lumi-Marja :flower: :flower: :flower: AIVAN IHANAA...minä varmaan jotenkin aavistin, että joku plussa on tulossa,,,kun kesken kotitöitten oli pakko tulla koneelle, vaikka kone oli sammutettu kokonaan =) . Jotenkin vaan tuntui sieltä, että pakko tulla kurkkaamaan tänne, onko mitään uutta...
  16. E

Täältä myös plussa säteitä kaikille........... :wave: Saa nähdä, ehdinkö minä testata ennen sunnuntaita, vai ehtiikö täti ensin..... :snotty:
  17. E

Mukavaa alkuviikkoa kaikille :wave: Minä kävin tänä aamuna työhaastattelussa =) Oli ihan mukavan kuuloinen työ ja keskiviikkona soittavat saanko työpaikan :whistle: ....että taas on jännäämistä siihen asti... Voimia touhikselle ja sinittärelle :hug: -nuo ukkojen kiukut on täällä...
  18. E

Just just,,,,kirjoitimpa taas pitkät rimpsut,,,ja kun piti lähettää se,,,niin jonnekkin bitti-avaruuteen katosi koko juttu ???!!! No lyhyesti::: Koskas Lumi-Marja meinaa testailla...vai meinaatko oikeasti malttaa ensiviikkoon :heart: ? Ja Pikkumyylle Onnea oviksen-metsästykseen ;) ...
  19. E

Onko totta ettei äiti saa hoitoa!!!?

Voimia sulle BaBBy :hug: Mullakin oli äiti vuos sitten isossa leikkauksessa, josta ei ollut yhtään varmaa selviääkö...Tiedän miltä tuo odottaminen tuntuu, ja sen jälkeen se jatkon jännääminen. :hug: :hug: :hug: Mutta toivotaan parasta jokatapauksessa :heart: :heart: :heart:

Yhteistyössä