Hakutulokset

1. H

Huhtikuun Hurmurit 2013 *Tammikuussa*

Moikka! Kyselin tuossa joitakin viikkoja sitten fb-ryhmästä. Laitoin Mams:lle yksityisviestin mutta hän olikin tänään vastannut että ryhmä on suljettu ja on olemassa jokin toinen ryhmä. Tietääkö joku keneen pitäisi olla yhteydessä? Kiitos jo etukäteen :)
  2. H

Huhtikuun Hurmurit 2013 *Joulukuussa*

Moikka! Mites siihen fb-ryhmään pääsikään mukaan? En ole täällä hirveästi kirjoitellut koska alkoi ahdistamaan kun muutamat tuttavat tulivat täältä lukemaan mitä olin kirjoitellut ja kommentoi sitten livenä, ahdistavaa :( Itsellä on raskaus sujunut suht hyvin, nyt alkanut vähän nuorena...
  3. H

Huhtikuun Hurmurit 2013 *Lokakuussa*

Tatja Meillä on käytössä Angelsoundsin halvin malli. Itse olen kuullut parhaiten äänet aamuisin kun rakko on täynnä ja vatsa tyhjä. Nykyään kuuluu jo ihan mihin vuorokauden aikaan tahansa ja oli sitten vatsa täysi tai tyhjä :) 8+6 viikolla ja sen jälkeen on aina kuulunut ihan selkeästi ja...
  4. H

Huhtikuun Hurmurit 2013 *Lokakuussa*

En ole hetkeen ehtinyt pyörähtää, voi miten huonoja uutisia täällä onkaan. Voimia Alexa. Hanne_ En tiedä millä viikoilla menet, mutta itsellä on säännöllisen epäsäällisesti tullut vetistä vuotoa ja kaikki on ihan hyvin. Vetistä vuotoa on tullut muistaakseni viikolta 10 lähtien. Välillä tosi...
  5. H

Huhtikuun hurmurit 2013 *syyskuussa*

Alexa! jos olet menossa Kättärille ultriin, suosittelen soittamalla varmistamaan että lähete löytyy sieltä. Tuolla toisella palstalla oli ollut ongelmia ja ultra-aikaa ei ollut tulossa ollenkaan... Ihanaa kun on ollut niin paljon hyviä uutisia, toivottavasti hyvät uutiset jatkuvat!
  6. H

** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.10 **

Haluaisin myös mukaan! Ikää 31-vuotta ja odottelen ensimmäistä. Lueskelin ketjua läpi ja mukavaa porukka tuntuu olevan tässä ketjussa :) Eilen oltiin ultrassa ja tänään viikkoja 11+6, huomenna poksuu!
  7. H

Ultrakuulumisia! Käytiin eilen ultrassa, viikkoja piti olla 11+5 mutta ollaan selkeästi pidemmällä. Pituutta oli ainaki 5,55 cm, sai toisella mittauksella 5,86 cm jolloin oltaisiin viikkoa pidemmällä. Mittaaminen oli vaikeaa koska pikkuinen liikkui ihan mielettömästi. Mutta mennään nyt tuolla...
  8. H

Huomenna ultra klo 14.30, ahdistaa eikä tämä semi-masennus auta asiaan. Pelottaa ettei kaikki ole kunnossa. Saa nähdä tuleeko uni illalla.
  9. H

Pahoittelut kaikille joilla on matka jäänyt kesken :( Olen käynyt lukemassa, mutta en juurikaan ole ehtinyt/jaksanut vastailla. Itse olen ollut viime aikoina hieman masentunut, asiaa ei auta se, että viime yönä valvoin 3 tuntia kun heräsin puoli kolmelta ihan yllättäen. Harmittaa...
  10. H

Voi ei! Kovasti voimia Alanna ja Nelly83!
  11. H

Voimia niille jotka ovat kohdanneet surua... Onko nyt niin että suurinosa kirjoittelee facebookin puolella? Itse en halua (ainakaan vielä) liittyä sinne ja tämä palsta on ollut ihan riittävä, mutta jos keskustelut ovat jo siirtyneet sinne niin täytyy ilmeisesti etsiä jostakin muulta palstalta...
  12. H

Huhtikuun 2013 helmet *elokuussa*

Onnea Eufemia! Kävin tänään taas ultrassa, lähes kaikki oireet loppu yhtäkkiä ja alavatsa tuli tosi kipeäksi, joten mä olen sellainen stressaaja että varmuus oli saatava, maksoi mitä maksoi. Noooh, valtakunnassa on kaikki hyvin. Alkio oli 1,76 cm pitkä, sydän löi ja vastasi viikkoja 8+1...
  13. H

Tervetuloa kaikki uudet =) Omaa napaa pikapäivitys: Oireet ehkä vähän lisääntyneet. Semikuvottava olo, mutta ei tarvi oksentaa. Tissit edelleen turvonneet ja arat. Ja väsymys on iskenyt ihan kunnolla. Paino lisääntynyt 2 kg vajaan yhden kk aikana :ashamed: Mikä vähän mietityttää on...
  14. H

Viuwolf käyn kontrollissa sen takia että itsellä takanani on kohdunulkoinen raskaus jonka jälkeen seuraava oli tuulimuna ja viimeksi kesäkuussa alkuraskauden keskenmeno. Eli omalla kohdalla olen kohdunulkoisen jälkeen automaattisesti päässyt kontrolliin koska kohdunulkoinen voi uusiutua herkästi...
  15. H

Oireista ja niiden loppumisesta itsellä on nyt 2 viimeistä päivää oireet selkeästi kadonneet (tissikipua ja pientä herkkyyttä lukuunottamatta) ja tänään oli kontrolliultra kunnan puolesta. Viikot 6+5 ja alkion koko 9 mm ja sydän sykki hirveää vauhtia. Eli itsellä oireiden hiipuminen ei ole ollut...
  16. H

Voi Eufemia :( Olen kokenut saman joten pystyn kuvittelemaan miten pahalta tuntuu. Osaatko sanoa minkä takia kontrolli on vasta viikon päästä? Itselläni tuulimunaepäilyä seurattiin hcg:n testaamisella kahden päivän välein (arvo ei nouse normaalisti enää tiettyjen viikkojen jälkeen) Itsellä...
  17. H

Moi kaikille uusille! Itse ollut mökillä loppuviikon ja täällähän on ollut ahkeraa kirjoittelua, ei oikein kaikkea ehdi edes ajatuksella lukemaan. mmiilia täällä kyyneleet viime viikolla virrannut tosi helposti ja mieli on tosi herkkä. Tänä aamuna ekaa kertaa kunnolla paha olo ja...
  18. H

Tsemppiä Liinalotalle ja MM:lle Täällä pelästytty vuotoa. Eilen illalla ruskeaa tuhrua ja tänään vaaleanpunaista/punaista. Itku tuli aamulla, eikä auttanut muu kuin soittaa lääkärille ja mennä selvittämään tilanne. Ensinnäkin laskurin mukaan tänään pitäisi olla 6+0 mutta viikot/päivät...
  19. H

Suski90 lisäätkö myös minut listaan Halaus/31-v/1.lapsi/pk-seutu Kävin eilen ultrassa ja siellä näkyi raskauspussi sekä ruskuaispussi ja mahdollisesti pienen pieni alkio. Hcg arvo vähän vajaa 21000 mikä vastaa viikkoja. Ensi viikon torstaina kontrolliultra jolla tarkistetaan ettei ole...
  20. H

Eikö ole ihan todennäköistä että ei näy vielä muuta kuin ruskuaispussi? Ja alkio varmuudella vasta sitten kun viikkoja on 6+. Itsellä tosiaan takana sekä tuulimuna että kohdunulkoinen ja vielä keskenmenokin, joten tuulimuna todettiin varmuudella vasta 6+3 ja hcg ei noussut kunnolla (oli...

Yhteistyössä