Hakutulokset

1. U

Hienoa, ex suuttui, kun olin antanut lasten ampua..

Meillä vanhin poika on ampunut pienoiskiväärillä ja ilmakiväärillä. Minun valvonnassani.
  2. U

KUULA ASEISTA taas. En löydä yhtään sivua Kuulu ase lapset hakusanalla.

Paas kokeillen [url]http://kauppa.nemesis.fi/PublishedService
  3. U

11 vuotiaalla oma automaattikivääri

Jep huomasin ja korjasin. Kannattais lukea ensin tarkemmin :D
  4. U

11 vuotiaalla oma automaattikivääri

Tässä on varmasti virhe. Kyseessä on todennäköisesti itselataava pienoiskivääri. Sarjatulta ampuvat pienoiskiväärit ovat aika harvinaisia, jopa Amerikassa.
  5. U

Kenen kotoa löytyy ase?

Hmmm.... En sano montako löytyy. Mutta on enemmän kuin 5kpl. Ja vähän joka sorttia on kaapissa.
  6. U

Seksitön liitto

Pyrstötähdelle! Arvaas kuin monesti olen viettänyt unettomia öitä miettiessäni, onko vaimolla toinen vai ei? Kapakoissa tuo ei käy. Mutta työn vapaus antaa monta mahdollisuutta. Valitettavasti moni asia vaimon käyttäytymisessä viittaa toiseen mieheen (tai naiseen). Ongelmana vain on kun ei...
  7. U

Galluppi miehille????(koskien seksiä)

Tässäpä asia josta vaimon kanssa on keskusteltu monellakin tapaa. En ainakaan itse ajattele seksiä koko ajan,siis ainakaan tietoisesti. Toisaalta en vieläkään ole keksinyt kommunikoinnin tapaa millä vaimolle saisi ymmärrettävällä tavalla tehtyä selväksi, että kun lähestyn häntä fyysisesti...
  8. U

Miehellä liikaa salaisuuksia!

Kuinka moni nainen voi rehellisesti sanoa, ettei hänellä ole mitään salaisuuksia! Asioita jotka olisivat vain naisen omia juttuja, asioita joista miehen ei kuulu tietää!? Siis ihan oikeesti naiset!! Kaikilla on asioita sukupuoleen mitenkään liittymättä joista ei kumppanille kerrota. Vaikka...
  9. U

Toisen kunnioittamisesta parisuhteessa

Ja rouvat ja neidit eivät its tähän piereskelyyn koskaan sorru!? Vai???? :saint: :kieh: Joskus tuntuu siltä, että naiset ovat omasta mielestään PAREMPIA kuin mies.
  10. U

G:Kuinka moni on rehellisesti vain lasten takia avo/avioliitossa?

Viime vuosina olen monesti miettinyt! Kannattaako pitää liittoa yllä vain lasten takia? Toisaalta miettin myös sitä, vieläkö liitto/parisuhde on pelastettavissa? Omalta kohdaltani olen päättynyt etsimään ratkaisua ensin liiton pelastamisesta. Avioero kun tulee olemaan VAIKEA, Vaimo kun...
  11. U

Seksitön liitto

Terapia olisi varmasti hyvä asia, olen sitä ehdottanutkin muutaman kerran. Ongelmana kun onkin se, että vaimo kieltää säännönmukaisesti ongelmien olemassaolon. Ei tälläista suhdetta en halua. On vain vaikea edes miettiä avioeron mahdollisuuttakaan. Saatan kuulostaa itsekkäältä, mutta vaimosta...
  12. U

ostoskanavan H2O moppi ????

Luulenpa, ettei tuo parkettilattia välttämättä pidä höyrytämisestä.
  13. U

minkä kokoiset rinnat ovat ihanat?

molly! Mitä ihmeen tekemistä Pamela Andersonilla ja isoilla rinnoilla keskenään. Pamelalla ne on pelkkää silikonia, enpä ole vielä nähnyt kauniita silkkareita. Luomut on aina parhaat.
  14. U

minkä kokoiset rinnat ovat ihanat?

Oma suosikkini on C<->E kuppi. Muodoiltaan pyöreät ja ihanan pehmeät/runsaat.
  15. U

Mikä vialla?

Sinivuokkosen ja maypon jne tarina kuulostaa surullisen tutulta. Paitsi, että meillä vetovastuu kotihommista on aika pitkälti minulla........ Parisuhde terapiaa ehdotin muutamaankin kertaan. "On olemassa niitäkin pareja joilla on OIKEITAKIN ongelmia" Tyyliin kuului vastaus. Pahoin pelkään...
  16. U

Seksitön liitto

Seksi? Seksi???? Olen kuullut tuon sanan ennenkin. Niin juu. Seksi/läheisyys on sitä mitä on normaalissa parisuhteessa. Meillä oli sitä ennenkuin esikoinen ilmaantui, sen jälkeen seksi väheni huomattavasti. Toisen lapsen jälkeen seksi käytännössä loppui. Mikä pielessä? Kun tietäis...
  17. U

Riitelyyn kyllästynyt

Ehdotin rouvalle joitakin aikoja sitten, että jaetaan ne kotityöt tasan. Niin ei sitten tarvi narista ettei ole tehty. Vaimo piti asiaa hyvänä ideana. Ok. Listasin sitten ne kaikki kotityöt tiskauksineen,pyykinpesuineen, polttopuiden kantamiset jne. jotka pitää tehdä jotta asiat toimivat...
  18. U

PANETTAA!!!!

Kyl se vaan niin on, et omin käsin saa parhaan orgasmin. Omin käsin kun voi sopivasti pitkittää jne.
  19. U

Riitelyyn kyllästynyt

Tätä palstaa lukiessa tulee kumasti mieleen oma avioliitto. Se on kumma, että sitä saa aina kuunnella kuinka minä/mies ei tee mitään ja jos tekee niin päin h....! Siis vaikka tiskaat,imuroit,kokkaat,hoidat lapsia,teet lumityöt,kannat polttopuut jne. Näitä ei lasketa minkään arvoisiksi. Nyt...
  20. U

lukisitko tämän ja jos sinulla neuvoa/apua niin kiitos

Haniböön kirjoitus kolahti. Minulla/meillä on aika pitkälti samanlainen parisuhde tilanne. Erotus on siinä, että vaimo on se joka ei halua mennä parisuhdeterapiaan. Miksikö!? vaimon sanomana---> ("On olemassa niitäkin pareja joilla on ihan oikeitakin ongelmia" "Tämä on taas niitä sun...

Yhteistyössä