11 vuotiaalla oma automaattikivääri

• Viestiketjun aloittaja joo-o
  • Ensimmäinen viesti
Ase
Olen satavarma ettei tuon pojan ase ollut automaattikivääri, vaan puoliautomaatti korkeintaan. Kakskakkonen on pienin ja suosituin asekaliiberi maapallolla. Taas Pravda-konsernin lehti levittää asevastaista disinformaatiota.

Isä
Alkuperäinen kirjoittaja Ase:
Olen satavarma ettei tuon pojan ase ollut automaattikivääri, vaan puoliautomaatti korkeintaan. Kakskakkonen on pienin ja suosituin asekaliiberi maapallolla. Taas Pravda-konsernin lehti levittää asevastaista disinformaatiota.
Ja tuskin edes kivääri, vaan pistooli. Miten kiväärillä voi ampua itseään kuolettavasti?

Ase
Alkuperäinen kirjoittaja Isä:
Ja tuskin edes kivääri, vaan pistooli. Miten kiväärillä voi ampua itseään kuolettavasti?
Vaikeampaa kuin pistoolilla, mutta onnistuu jos on halua tai täysin tumpula ihminen.

Isä
Alkuperäinen kirjoittaja Isä:
Vaikeampaa kuin pistoolilla, mutta onnistuu jos on halua tai täysin tumpula ihminen.
Aikuiselta voi kiväärin kanssa onnistuakkin, mutta 11vee on varmaan niin pieni, ettei pysty laukaisemaan kivääriä niin, että piippu osoittaisi omaan kroppaan kohti. Korkeintaan jalkaansa voi ampua, mutta se ei ole kuolettava osuma. Jossain reiden korkeudella voi olla niin isoja valtimoita, että kuolisi veren hukkaan, mutta nilkan korkeudella ei edes niitäkään.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ukkomies:
Tässä on varmasti virhe. Englannissa on aseiden "totaalikielto" ja itselataava pienoiskivääri on kieltotavaraa. Kyseessä on todennäköisesti laiton pienoiskivääri, ei laillinen.
Siis tuo tapahtui USA:ssa, missä automaattikiväärit ja konepistoolit ovat laillisia.

Yhteistyössä