Hakutulokset

1. M

***TAMMIVAUVAT*** Joulukuussa (Vauva päivitys 01.01.10)

Huomenta! Enien kuulumisia minäkin täällä katsomassa..jännäksi menee. Voimia unettomille! Tosi stressaavaa kun ei saa nukkua...jos päikkäreitäkään ei saa nukuttua. Ite valvoi viime yönä kuumeisen lapsen kans mut onneksi nukahti uudelleen kun sain panadolilla kuumeen laskettua. Sf-mitta...
  2. M

Enielle kovasti tsemppiä!! Hui kun jännittää sun puolesta :) Lapsiluku on luultavasti täynnä kun on tämä kaveri ulos saatu....Tosin niin sen piti ollakin jo ekan jälkeen :D Synnytystä olen miettinyt vaan siltä kantilta että hartaasti toivon et saan synnyttää alakautta...Ajatus siitä ei...
  3. M

Moikka! Pippur1 munkin täytyy ikävä kyllä toppuutella sinua et unohdat vielä sen mahallaan nukkumisen...Mulla ei onnistun viimeks kun ehkä 1kk synnytyksen jälkeen kun tissit oli kipeet ja maitoa täynnä... Imetyksen aikana käytin yöllä imetystoppia missä siis sisällä se tukiliivi ja siellä...
  4. M

Vauvan vaatteet olen pessy erisan-pesuaineella ja ilman huuhteluainetta. Synnytystapa-arviota ei meillä päin tehdä automaattisesti vaan siihen on joku syy.Mulla ei esikoisesta tehty mut nyt tehdään viimekertaisen sektion vuoksi. Se on rv:lla 37 vasta. Pörrille osanotto :hug: Kaveri sai...
  5. M

Väpä Mulla oli kauan aikaa sektio haavan alla ja vieressä pari "paakkua" jotka oli alempien kerrosten tikkien kohtia. Nyttemmin on "sulaneet"(?) pois. Noi paakkukohdat oli kauemmin kipeitä ja kiristivät joskus....mitä lie sotkuja oli tikkilankoihin jättäneet :laugh: Nahkakerroksessa mulla oli...
  6. M

KiaralA kovasti tsemppiä sulle sinne sairaalaan :flower: Enie uskomatonta :o Siinä taas ihmistä pompotellaan :headwall: Pitkää pinnaa nyt kuitenkin... Mulish toivottavasti saat pian lääkärille ajan ja selvyyden tohon vaivaan :/ (.) Joulupiparit leivottu ja taikinaakin tuli syötyä...
  7. M

Enielle tsemppiä sinne kovasti! Kohta ne pienet saapuu :heart: Kiva kuulla Väpä08 et poitsu hengittelee jo itsekseen ja voi hyvin. Pieni hän kyllä on :) KiaralA :hug: Lokakuu10 voimia (.) Kaikki ok. Enielle kiitokset uudesta pinosta :flower: Miminen ja Mytty rv 32+6
  8. M

***TAMMIVAUVAT*** Marraskuussa (UUSI VAUVA SYNTYNYT)

Piiuli82 Joo, poika sai sikapiikin jo yli 2vkoa sitte. Nyt noi näppylät on aika selkeitä vesikelloja ja sairaanhoitaja joka pojan katto oli sitä mieltä et vesirokkoa on... No hyvähän toi vissii on sairastaa nyt eikä sitte aikuisiällä =) Nyt kun näyttää vielä siltä et pääsee suht helpolla kun...
  9. M

***TAMMIVAUVAT*** Marraskuussa (UUSI VAUVA SYNTYNYT)

Moikka! s-a-j hui, onneksi kaikki tuntuis olevan nyt hyvin =) Esikoinen saadaan synnytysreissua varten hoitoon joko isovanhemmille tai mun siskolle. Meil on niinkin hyvin et kaikki 3 hoitopaikkaa on 5km säteeltä kotoa ja miehen vanhemmat on molemmat eläkkeellä (alle 60v kuitenkin) joten...

Yhteistyössä