Enie uskomatonta, että laittoivat sinut vielä kotiin!
Luulisi, että noilla viikoilla olisivat kuitenkin pitäneet sinut siellä, etenkin kun teillä on sitä matkaa sinne sairaalaan ja kaksoset kyseessä!
Maitoa ei vielä tule, mutta muutamia pisaroita sellaista kirkasta nestettä kylläkin aina päivän mittaan. Etenkin siivotessa, kun enemmän liikkuu ja touhuaa niin huomaan paidassa molempien rintojen kohdalla pari märkää länttiä..
Tänä aamuna kävin jo labrassa, katsovat pitkäaikaissokerin ja paastoarvon vielä, tosin jäi vähän hämärän peittoon että miksi nämä vielä halutaan katsoa, mutta katsotaan nyt sitten
Viime yönä heräsin taas kolmelta täysin virkeänä ja samalla mietin tulevaa synnytystä, joka tuntuu olevan jo pelottavan lähellä. Ja pitkästä aikaa taas mietin sitä, että mitä sitten sen synnytyksen jälkeen. Pääasiassa kun ajatukset on keskittyneet siihen itse synnytykseen ja tavaroiden ja vaatteiden hankintaan, mutta itse vauvan hoito on jäänyt ajatuksissa toissijaiseksi. Miten ihmeessä sitä pärjää?? :ashamed: Olen niin vähän ollut tekemisissä pienten lasten saatika vauvojen kanssa...
Lumi ja Lilliputti 35+2