Hakutulokset

1. M

***Kesämasut 2009 VOL.3***

|O |O |O Meidän yöt on nykyään järkyttäviä |O |O Taisi olla kätilöt oikeassa sanoessaan, että pojasta tulee todella temperamenttinen, v***u. Päivällä ollaan oikea päivänsäde, hymyillään, nauretaan & viihdytään jopa joitain sekuntteja yksinkin, mutta illalla astuu esiin ihan toisenlainen...
  2. M

Istumisesta ja sitteristä mä olen syöttänyt alusta asti Onnia sitterissä, tätä nykyä meno on mahdotonta, jalat ja kädet vispaa niin älyttömästi =) syöttötuolissa poitsu on istunut sillä aikaa kun muu perhe syö. Hinasin meidän olkkariin takapihan vaunujen kopan missä hän on saanut treenata...
  3. M

Jee, sain sovittua mieheni sekä työnantajan kanssa, että palaan töihin aikaisintaan 5.7 2010 =) Nyt sen päätin etten ota tuota sikarokotetta Onnille vaikka se joulukuussa saataisiinkin! Saa sekin vatvominen nyt jäädä. Toivottavasti emme sairasta sitä ainakaan kauhean rankasti. Yöt yhä...
  4. M

GALUUPPI: Onko sinulla mielestäsi ollut rankka elämä

Rankkaa on ollut lapsuudessa, äidin alkoholismi, isän häviäminen maisemista, lastenkoti & päihteiden kanssa pelleileminen murrosiässä. Tai siis luulen, että keskivertoa häjympi nuoruus takana. Vaikea verrata, kun ei ole kokemusta muusta :/
  5. M

Hei vaan kaikille! Vaihdoin tuon mönkiäis-nimimerkin uuteen, tuo kun tuli aikanaan odotusaikana mieleen kun, Onni mönki mahassa ihan villinä. Soseista ollut puhetta, meillä syödään peruna, porkkana, maissi + possunlihaa päivällisenä, hedelmäsoseista menee jo aika kirjo, muksu kaura- sekä...
  6. M

maranooka täällä olisi teidän draamaprinsessalle tarjolla draamaprinssi :laugh: Vifslan juu isoja, komeita poikia. Meillä meni 10 kiloa rikki 5kk-neuvolassa :whistle: Raffeli kyselin korvikkeen kovasta kulutuksesta käyttäessäni Onnia sairaalassa huonon painonkehityksen takia |O |O...
  7. M

Hei vaan ja tervetuloa Vifslan! Meillä onkin samana päivänä syntyneet samannimiset pojat =) Luvassa tilitystä!!!! KELE, olenkohan minäkin muuntautumassa marttyyri-äidiksi tai jotain...... Olen yhden kerran käynyt kaljalla Onnin syntymän jälkeen eli viiteen kuukauteen, kaupassa, kaupungilla...
  8. M

Sisu: Eikö ole jännää miten ihmiset kommentoi kun vauva on joko siro tai raamikas? Ihan niin kuin noissa vauvoissa olisi jokin EU:n standardikoko =) ne on just ihania, suloisia, erilaisia muksuja kaikki tyynni.

Yhteistyössä