Hakutulokset

1. H

Marraskuun muruset *lokakuussa*

Paljon olette taas ehtineet kirjoitella :) Mä ehdin käydä täällä niin satunnaisesti, että tipun aina kärryiltä. Tanya taitaa olla jo synnyttänyt! Mulle ei kuulukaan mitään uutta. Eilen oli neuvola, siellä kaikki ok. Paino oli taas tippunut, mitä en voi käsittää. Mulle on tullut nyt yhteensä...
  2. H

~~ RD odottajat 2010-2011 ~~

Mulla oli tänään käynti polilla rd:n takia. Mullahan tilanne on se, että ateriaa edeltävät arvot on viime aikoina vaihdelleet paljon (3,9-5,4) ja aterian jälkeiset arvot sitten on lähes järjestään olleet sitä matalampia. Ja juuri sitä lääkäri sanoi, mitä itsekin tuumailin: mun pitää syödä vähän...
  3. H

Marraskuun muruset *lokakuussa*<3

Onnittelut Rinjalle :flower: Nukkumisesta olette jutelleet. Mulle kaikkein pahin asento on vasemmalla kyljellä. Mua alkaa heti ahdistaa, en voi olla varmaan puolta minuuttia kauempaa siinä asennossa. Yöt meneekin nyt lähinnä oikealla kyljellä, mikä on kyllä mulle lähinnä vaan henkisesti...
  4. H

Muistaakseni joskus aiemmin jollain toisellakin oli tilanne, että aterian jälkeiset arvot oli ateriaa edeltäviä arvoja alemmat? Mikä sellaiseen voi olla syynä? Itse olen alkanut miettiä, että käykö mulla aterioitten välit nykyään liian pitkiksi. Mulla nimittäin arvot ennen aterioita vaihtelee...
  5. H

Ultra varhain, ei vielä alkiota, eikä sykettä?

Mä menin esikoista odottaessani päivystykseen niukan vuodon takia rv6+4. Pääsin ultraan seuraavana päivänä, jolloin ultrassa näkyikin vain tyhjä pussi. Ja meidän tapauksessa hedelmöitymispäivämäärä eli myös raskausviikot tiedettiin tarkasti. Uusintaultrassa viikkoa myöhemmin eli 7+5 näkyi...
  6. H

Marraskuun muruset 2010 *syyskuu*

Olipa tänne tullut surullisia uutisia :'( Olen niin pahoillani puolestanne Muari ja perhe :hug: Samoin liirahille toivon jaksamista vaikean tilanteen edessä :hug: Haven
  7. H

Äh, kirjoittelin jo pitkät pätkät, mutta sitten kaikki hävis. Noh, jos jotain jaksaisin vielä uudestaan. Ensinnäkin onnea Nooralle ja perheelle! Ja sitten tiedossa onkin lähinnä valitusta, varoitan jo näin etukäteen. Mulla on ollut tänään huono päivä. Tai päivä ei alkanut huonona, mutta...
  8. H

Pirtsille tulin nopsaan kommentoimaan, että siinä mielessä kuulostaa tutulta, että mahanympärys on vauvalla muita mittoja jäljessä. Sama oli meillä esikoisella: ramppasin rv 26 lähtien kasvukontrolleissa juuri tuosta syystä. Poika oli aina siellä alakäyrän tuntumassa, mutta muut mitat vastasi...
  9. H

Synnytysgallup: esikoisesta mulla oli ennenaikaisen synnytyksen uhka n. rv 23-26, kun ensisynnyttäjälle epätyypilliseen tapaan kohdunsuu alkoi aueta ja kohdunkaula lyhetä. Sen aiheutti supistukset, mutta kun en tajunnut niitä supistuksiksi... Hassulta kuulostaa näin jälkikäteen itsestäkin...
  10. H

Vici Tosiaan, mä en tainnut koskaan virallisesti ilmoittautua pinoon. La on 29.10 ja ruokavaliolla siis mennään. Mantelileipiä teen itse, ohje karppisivulta: Mantelileip Teen tuon 1,5-kertaisena ja saan siitä 6 leipää. Eilen tein karppipohjaan omenapiirakkaa ja tuli kyllä tosi hyvää =)...
  11. H

Jospa mäkin sitten jatkan tähän pinoon. Mulla on sokerit kondiksessa, kai. Ainakaan ne ei ole liian korkeat. Ne käyttäytyy kyllä IHAN eri tavalla kuin alussa. Alussahan mulla oli ongelmana aamun paasto ja aamiaisen jälkeinen arvo. Loput oli tosi matalia. Nyt kaikki on ihan samassa: tänään...
  12. H

Noista rahajutuista sen verran, että mekin aikanaan näitä juttuja mietittiin. Siinä täytyy tosiaan ottaa huomioon se, mistä joku jo huomauttikin, että jos tili on lapsen nimissä, niin kun lapsi täyttää 18, tilin käyttöoikeudet siirtyy lapselle, oli hänellä järkeä päässä tahi ei. Toisaalta, jos...
  13. H

Myöhäinen plussa?

Onko sulla mitään progesteronitukea (esim. Lugesteron) käytössä? Joillain ne pitää vuodon poissa, vaikka raskaus ei olisikaan alkanut.
  14. H

Mun täytyy tunnustaa, että en ole vielä ollenkaan jaksanut miettiä vauvan vaatteita tms. Jos tässä nyt muutaman viikon sisällä alkaisi purkaa esikoisen jäljiltä olevia laatikoita. Kaukalo täytyy hommata jossain vaiheessa, mutta muuten me taidetaan tarvita vain jotain pikkusälää (sinkkivoidetta...
  15. H

***RD ODOTTAJAT 2010-2011!***

Thymelle kiitos kommentista =) Ehkä se n. 1600 kcal sitten riittää. En mä mitenkään kauhean paljon ylimääräistä liiku. Pyöräilen päivittäin 30-45 minuuttia, mutta se tuskin kuluttaa hirveästi ylimääräistä. Tänään pompsahti taas paino alaspäin, nyt on lähtenyt yhteensä kilo kahdessa viikossa...
  16. H

MARRASKUUN MURUSET 2010 <3 *elokuu*

Mielialasta: olen ollut kyllä kieltämättä melkoisen ärtyisä viime aikoina. En saa kunnolla nukuttua öisin, mikä vaikuttanee, mutta suurin syy on kuitenkin varmaan mun tiukka rd-ruokavalio. Mä kaaduin tänään pyörällä, esikoinen istuimessa takana :/ No, mulla ei ollut onneksi yhtään vauhtia...
  17. H

***RD ODOTTAJAT 2010-2011!***

Hop, uusi rd-odottaja ilmoittautuu :wave: Mulla oli rasituksessa paasto 5,4 (raja täällä 5,3) ja 1h:n arvo 10 (just rajalla) ja näinpä rd-diagnoosi paukahti. Parisen viikkoa olen nyt mittaillut sokereita ja totesin saman tien saman, minkä moni muukin täällä: aamun paasto ja aamiaisen...
  18. H

MARRASKUUN MURUSET 2010 <3 *elokuu*

Jaahas, ehkä se olisi aika aktivoitua... Olen kyllä käynyt jonkun verran lueskelemassa juttujanne, mutta en vaan millään ole saanut itse mitään kirjoitettua. Ekaksi tsempitykset kaikille sitä tarvitseville, erityisesti tietenkin Muarille ja Liirahille. Olikohan se courage, jolla oli kohdunsuu...
  19. H

MARRASKUUN MURUSET 2010

Tervehdys! Tervetuloa ja onnittelut kaikille uusille ja pahoittelut toive81:lle :hug: Mä oon vielä aika passiivinen kirjoittelija, pahoittelut siitä. Käyn kyllä lukemassa juttujanne ehtiessäni, mutta jotenkin on vielä niin epätodellinen olo, enkä oikein tahdo uskoa tähän raskauteen, niin ei...
  20. H

MARRASKUUN MURUSET 2010

BV, kappas vaan =) Tosin mä luulen, että mä en marraskuun alussa vielä synnärillä ole... Puolivälin jälkeen sitten käynnistyksessä... Mulla ei ole edelleenkään oireita, mutta kiva lukea, että teillä muilla niitä on :D Mä tein myös varmistustestin Cb:n digitaalisella tänään ja näytti 3+...

Yhteistyössä