Jaahas, ehkä se olisi aika aktivoitua... Olen kyllä käynyt jonkun verran lueskelemassa juttujanne, mutta en vaan millään ole saanut itse mitään kirjoitettua. Ekaksi tsempitykset kaikille sitä tarvitseville, erityisesti tietenkin
Muarille ja
Liirahille.
Olikohan se
courage, jolla oli kohdunsuu auki ja paikat kypsymässä. Mulla on samansuuntainen tilanne: ulkosuu on sormelle auki ja kohdunkaula pehmeä. Hitsi, kun en nyt muista mainitsitko, katottiinko sulla ultralla tilannetta? Mulla näkyi ultrassa kanavaa vielä n. 4 cm, joten siitä ei nyt olla huolissaan. Esikoista odottaessani mulla oli sama tilanne jo aiemmin (rv23 alkaen) ja silloin pelättiin tosissaan. Mutta sekin raskaus meni lopulta yli lasketun ajan ja uudelleensynnyttäjällä tällainen on kai jo aika tavallista.
Olikos meidän porukassa muita
raskausdiabeetikkoja? Mä olin rasituksessa heinäkuun alussa ja paasto ja 1h:n arvot oli niukasti liian isot (paasto 5,4 ja 1h tasan 10; rajat meillä 5,3 ja 10). Nyt olen sitten mittaillut ahkerasti sokereita ja saanut ne tosi hyvin pysymään tasaisina vähentämällä radikaalisti hiilareitten saantia. Tiukka ruokavaliohan tää on, kerran viikossa sallin itselleni yhden Pätkiksen B) Aikamoinen muutos tällaiselle herkkujen puputtajalle... Ainut ongelma on nyt se, että mun paino taitaa jopa vähän tippua tällä ruokavaliolla. Olen tainnut ehkä vetää sen vähän liiankin tiukalle ja siitä täytyy jutella neuvolassa. Mulla kun on bmi 22, niin ei kauheesti viitsisi painon antaa pudota.
Rautakuureista on ollut juuri puhetta. Mulla on hemppa ollut toukokuusta asti alle 110, viimeksi taisi olla 105. Obsidania söin ekassa raskaudessa yli 4 kuukautta, ennen kuin se alkoi tehota. Sain siitä pahan ummetuksen, joten nyt olen ottanut
Maltoferia. Vieläkään ei kuitenkaan ole hb noususuunnassa ja musta alkaa tuntua, että mulla nää rautalääkkeet ei vaan oikein imeydy... Olo on onneksi ihan hyvä, kaikkeen tottuu
Ai niin, laskettu aika mulla onkin
29.10, mutta koska esikoinenkin meni melkein 2 viikkoa yli lasketun, niin eiköhän tämäkin marraskuulle mene. Ja rakenneultrasta saatiin
tyttölupaus, joten siinä vähän päiviteltävää etusivun listalle. Ja voisin osallistua siihen syntymäaika ja -paino
galluppiin: veikkaan, että
tyttö syntyy 42+0 ja painaa 3750g.
Haven kera matkustajan rv 29+6
muoks. Voisikos listan
päivittäjä samalla muuttaa mun iän? Olen näköjään vanhentunut yhtäkkiä ihan silmissä, olen nyt 33-vuotias