Aaaaah, mikä rauha!! Nyt meidän 2-vuotias on sitten virallisesti kerhossakävijä ja mä saan olla 2 tuntia iiiihan omissa oloissani. Kovin reippaasti hän jäi kerhoon, yhtään ei murehtinut mun lähtöäni. Eikä edes sitä, ettei kerhotalo ollutkaan Mikki Hiiren kerhotalo, kuten hän kuvitteli
Täällä vissiin jo moni kärsii ummetuksesta? Mulla ei vielä ole tuota vaivaa, tai ei siis normaalia enempää, mulla on ollu pienestä saakka kova vatsa eikä toimi päivittäin. Mut meidän poika..
Sillä on niin kova vatsa että surku tulee. Vauvana kakkas n. kerran viikossa, ja nyt noin joka 5. päivä. Eilen se oli taas semmosen työn ja tuskan takana, että hain levolacit ja alan antaa sitä ihan päivittäin. Olen jo koittanu kaikki kotikonstit, eikä ne auta. Kuituja syödään ja paljon, poika valitsee aina tummaa leipää ja puurotkin syö nätisti. Rusinoita vedetään minkä ehditään, luumuihin on kyllästytty. Mä en ole halunnut aloittaa tota levolacia ku mulla jäi ittelleni siitä huonot muistot synnytyksen jälkeen. Pari viikkoa se toimi ihan ok (käytin siis päivittäin), mutta sitten mulla meni vatta aivan JÄRKYTTÄVÄN kovaksi, ja pelkään että pojallekin käy niin. Nyt vaan peukut pystyyn että saadaan tämä pieni vattavaivainen kuntoon. Raukka pelkää kakkaamista niin paljon, että välttää sitä ihan viimeiseen asti, ja sitten se vatta on vielä kovempi.
Neuvolasta soittivat tänään hemppa-tulokset, ja olihan tuo laskenut muttei vielä niin paljoa, että tarvitsisin lisärautaa. Mulla oli alkuraskaudessa hemppa 133, ja nyt se oli 118. Terkkari meinasi, että nää mun sairastelut ja antibioottikuurit on voineet verottaa oman osansa ja että rauta voi olla jo nousussakin, koska ei mua nyt väsytä yhtä paljon ku kuukausi sitten. Taidanpa kuitenkin hakea luontaistuotekaupasta ferrofortea ja ottaa sitä loppuraskauden ajan.
Mulla on alaselässä se joku en-muista-mikä-liitos hirmusen kipeä. Oikeastaan kaikki mitä mä teen tekee enemmän tai vähemmän kipeää. Ja nivusissa on semmonen tunne ku olis munille potkittu, jos vaan olis munat
Näiden selkäkipujen takia yöunetkin menettäneenä sorruinkin sitten ostamaan lidlin eilisessä lehtisessä mainostetun kokovartalotyynyn. Se on semmonen tavattoman pitkä pötkö, ja käy sitten raskauden jälkeen imetystyynynäkin. Ne tuli tänään myyntiin ja klo 12 ku olin paikalla ni oli tasan se 1 kappale jäljellä. Nyt vaan toivon että sen kanssa löytyis joku mukava nukkuma-asento.
Nyt mä taidan lähteä koiran kanssa nuuskimaan ihanan kirpakkaa syys-ilmaa ja sitten otan piiitkän suihkun, ihan kaikessa rauhassa. Mahtavaa :heart: