Heippatirallaa kaikille! :wave:
Sain tuossa tovi sitten rd diagnoosin, ja tietoa siitä etsiessäni löysin myös tämän pinon.. Jos passaa, niin tulisin mielellään mukaan jakamaan kokemuksia ja kuulumisia yms... Luinkin pinon läpi, kun oli tarve vähän saada infoa, millaista tämä muilla on, ja mitä kaikkea tämä onkaan.. Paljon onkin tullut jo uutta tietoa
Eli mulla siis kolmas raskaus, ja tämä on nyt eka jossa kävin sokerirasituksessa, ja narahdin..
Nyt kun olen asiaa miettinyt, tod näk myös kakkosella oli jo, muttei testattu. Nytkään e ekaksi meinannut mennä, mutta ihana neuvolan täti suositteli kovasti, kun massu oli niin iso..
Eli kaksi jälkimmäistä arvoa oli yläkanttiin, en muista yhtään et paljonko, tuli vähän järkytyksenä se puhelu. Vaikka hieman sen testin perusteella aloin epäillä, kun iski niin törkeän huonon olon.. ja muutenkin asiaa miettimään enemmän.. Tällä viikon on nla, joten täytyypä kysellä tätiltä, mitä ne arvot olikaan.
Mittarin sain jo heti samana päivänä kun puhelu tuli, mutta eipä sitä kummoisia osannut kysellä, kun asia niin uusi vielä.. Nyt niitä kysymyksiä sitten vasta onkin, ja moneen olenkin jo iteseasiassa täältä, saanut vastauksia, joten ISO KIITOS siitä :flower:
Mulle se neuvolan tädin "kiire apulainen tms" antoi sen mittarin ja pika ohjeistuksen. ja sanoi ettei tästä MITÄÄN(!) haittaa/vaaraan ole vauvalle!
Ja nyt sitten siihenkin olen saanut täältä pikkasen paremmin tietoa.. Eihän se tarkoita, että välttis onkaan nyt välitöntä vaaraa, mutta olisi se ollut kiva tietää.. osaa pikkasen paremmin varoa, niitä syömisiään yms... ja on motivaatiota enemmän, kun tietää, ettei ihan leikin asia oo.. ja siis ihan ruokavaliolla mennään. Mutta, eiköhän siinä näin ekaksi kerraksi ole jo juttua
Onnea hurjasti kaikille jo vauvautuneille, ja voimia ja hermoja rd.n kanssa (ja muidenkin vaivojen) painiville :hug:
Supisteleva ja jäätelöä + suklaata kaipaava
Miimaamuu ja pikku Ruu 31+1 (kai
)