Pistin Novorapidia 4 yksikköä (vain !) ja 1 h arvo 4.5. Onkohan tuo ollenkaan mulle tarpeellista ? Hoitaja sanoikin, että vähän hankalaa,kun on noita alhaisiakin ruuan jälkeisiä arvoja, ettei mene liian alas.
Minulla lopetettiin vimeksi heti synnytyksen jälkeen ja tosiaan Novorapid määrät laskivat loppua kohti. Nyt menee varmaan samalla lailla, kun pistettävät määrät noin alhaisia. Oliko sinulla
Bubbeli ed. raskaudessa insuliini ?
Minulla on onneksi neiti jo rt, vaikka eihän siitä ole takeita, että pysyy. Jotenkin kurjaa, jos joudutaan käynnistämään. Ei mitään hauskoja kokemuksia kahdesta aiemmasta. Aikamoista tuo tippatouhu. Supistukset tulivat niin tiheästi ja voimakkaina, että lopussa makasin vain käppyrällä kuin eläin kivuissaan. 4,5 kg:n ulostyöntäminen oli sitten ihan helppo juttu. Tytöltä aukes paikat niin nopeasti, että piti jopa kiljahdella ja kuitenkin niitä pyydellä anteeksi. Tuntui,että reidet repeävät. Ei kuulemma ehtineet "paikat" mukaan, kun aukesi niin nopeasti. Esikoisen luomusynnytykseen kun pääsis. Eikö sitä voitais tässä minulle viimeisessä synnytyksessä vanhusta armahtaa
.
Nyt ikkunanpesuun.Tavoite yksi/päivä. Enää kolmetoista jäljellä...