Hakutulokset

1. M

Kesäkuun kullanmurut 2015 **MEIDÄN KESÄKUU**

Voi Henttu, ei tosiaan kuulosta kivalta tuo käynnistys(yritys) mutta ihana että nyt voitte hyvin!:) Täällä tätä samaa vauva- arkea, eilen oli vauvalla neuvola- tai siis lääkäri, kaikki ok (y) Mahavaivoja on edelleen jonkin verran, yöt menee yleensä 2 syötöllä.. Välillä parempia päiviä ja sitten...
  2. M

Onnea kaikille vauvautuneille ja tsemppiä vielä odotteleville! Eipä tahdo olla enää entiseen malliin aikaa tänne kirjoitella :D Käyn kyllä melkeen joka päivä lukemassa muiden kuulumisia.. Meillä menee ihan kivasti, tosin pari viime yötä on ollut vähän levotonta, poika kyllä nukahtaa mutta...
  3. M

Pihlako se kyseli vauvojen rytmistä, meillä tämä poika nukkuu niin paljon että oon ollu välillä huolissani jopa.. Yöllä syö yleensä 2-3 kertaa, aamulla/aamupäivällä on vähän aikaa hereillä ja alkaa taas nukkumaan, päivällä syö n 3 tunnin välein mutta muuten aikalailla nukkuu.. Illalla taas...
  4. M

Tsemppiä Illa tuu(y):) Osaisko joku kertoa kuinka pian sektion ja nuitten sulavien tikkien jälkeen saa mennä saunaan(n) Unohdin kysyä tänään, tuntuu että ois pakko päästä juhannuksena saunaan!
  5. M

Pihla, haava näyttää hyvältä eikä mitään erikoisempaa oo ilmaantunut ni en sit menny näyttämään, ihan normaalia punoitusta tais olla.. Voi että meillä on tänää ollu levotonta, en tiiä mahastako ottaa vai mitä mutta ihan tosissaan on poika itkenyt :( Taidan lähteä suihkun kautta nukkumaan (tai...
  6. M

Onnea Hep!:) Voi kuinka raivostuttaa sun puolesta Pihla tossa imetysasiassa, on se ny kumma jos ei imettää saa rauhassa ja miten haluaa! Mut nauratti toi poikavauvan pissaaminen, montakohan kertaa täälläkin on vauva kerennyt pissaileen joka paikan :D Se on niin nopeeta toimintaa.. Meillä...
  7. M

Kiitos Kerttuliinu, just toi se oli (y)
  8. M

Muistanko nyt ihan väärin vai oliko se täällä kun joku vinkkas Facebookista ryhmän tms missä myydään niitä vaunuverhoja? Tai mikä lieneekään oikea nimi :) Joka tapauksessa, jos joku muistaa ni kertokaa :D
  9. M

Kiitos neuvoista haavan suhteen(y) Eiköhän toi ihan normaali oo, ei se ainakaa pahemmaksi oo mennyt.. Täällä aika katkonainen yö takana, eikä ihme kun eilen nukkui ihan koko päivän. Nyt kyllä nukahti mutta vähän väliä selvästi ottaa mahasta :( Jospa me ens yönä taas nukutaan muutama tunti...
  10. M

Pihla, ei vuoda eikä mulla oo kuumetta ja oikeestaan toi itse haavakaan ei oo kipee, se on tommonen punainen viiva koko matkalta ja sit toisesta reunasta vähän paksumpi ni sitä mietin ettei siinä oo jotai.. No, pitää mennä näytille jos menee pahemman näköiseksi. Sain tosiaan sen lapun missä...
  11. M

Sonde, kyllä vaan Oys sairaalana ja perjantaina oli synnytys, oltaisko me siellä jopa oltu samaan aikaan?:) Pihla ja toki muutkin sektion kokeneet, millainen ton haavan siis kuuluu olla? :D Mulla vähän punoittaa toi mutta kai se kuuluu tähän paranemiseen.. Ja lisäksi alamahalla iho on aika...
  12. M

Mä oon ihan pihalla mitä täällä tapahtuu mutta hirmuisesti onnea kaikille vauvan saaneille!:):) Ja tsemppiä muille! Mulla aika mennyt kyllä ihan totaalisesti ton vauvan kans, nukkuu kyllä hyvin ja syö hyvin mutta en jotenki ite saa nukuttua joten aika menee vaan haahuillessa ja yöllä...
  13. M

Kiitos onnitteluista ja Neiti Sieväselle onnittelut täältä :) En taida alkaa sen kummempaa synnytyskertomusta kirjoittamaan, eli suunniteltu sektio tehtiin.. Olihan se aika jännä tapahtuma mutta ihan positiivinen olo jäi, inhottavinta oli ehkä just se puudutteen nousu liian ylös mutta siitäkin...
  14. M

Meille syntyi tänään pieni poika 3400g ja 49cm, en muista edes tarkkaa aikaa, äiti täällä vähän tööt vieläkin vaikka kaikki meni hyvin.. Nyt vaan ihmetellään ja ihastellaan :)
  15. M

Voisinpa itekkin kyl laittaa vaikka fb viestiä että jättäkää mut rauhaan:mad: Oikeesti menee hermot kun koko ajan joku kyselee.. Onko suppareita, mikä olo, ai et oo sairaalassa:eek: Ja siis ihan lähipiiriin kuuluvat joille kyllä ilmotan pian kun vauva syntyy.. Mulla edelleen ihan ok olo, tosin...
  16. M

Plääh miks mulla ei toimi tää uus systeemi kyllä ihan yhtään.. Koko ajan pitää vaan ladata sivu uudestaan :mad: Enkä edes muista mitä tulin kirjoittelemaan oikeesti..
  17. M

Kesäkuun kullanmurut 2015 **Toukokuu**

lauwra, hyvä tietää että tää voi siitä johtua, tosiaan aika turvonneet on kädet, toivottavasti ei tästä enää pahene! Onnittelut Matruusi!! :flower::heart: Sulo- Sylvia, mahtavaa että siellä sentään vauva tajunnut kääntyä, täällä vaan kökötetään tiiviisti perätilassa :rolleyes:
  18. M

Just mietin samaa että missä lauwra on :popcorn: No selvishän sekin nopeeta :) Jaksamista loppumetreille! Mulla on sormet aivan törkeen kipeenä, ei meinaa saada kättä nyrkkiin, en tiiä johtuuko se tuosta turvotuksesta vai mistä :( Ärsyttävä vaiva tämäkin.. Onko muilla samaa? Olipa kyllä...
  19. M

Pitikö se mennä kehumaan kun niiiin hyvin on asiat, tottakai supisteli(?) koko yön, aivan ihmeellistä kipua, tuntu niinku joku ois sahannu lantiota irti :headwall: Otin kyllä särkylääkettä ihan maksimit (eipä oo montaa tarvinnu vielä ottaakaan tähän mennessä) ja näköjään oon sitten myös...
  20. M

lauwra, kyllä sen pitäis tossa ens viikon lopulla jo tulla =) Sais pitää kiirettä! Pihla, enpä ois minäkään varmaan paljon takamustani nostanu jos noin aikaisin tulis ekat kylään.. Mutta tosiaan, onpahan vähemmäksi vieraita :D Kerttuliinu, ei mullakaan ainakaan tietääkseni oo ollut mitään...

Yhteistyössä