Hakutulokset

1. M

Kesäkuun kullanmurut 2015 **Toukokuu**

Pihla, onpa ärsyttävää toimintaa sun mieheltä (näin suoraan sanottuna), ite olisin varmaan ihan raivona tuossa tilanteessa.. Tärkeintä ois todellaki sun saada rauhassa palautua ja kerättyä voimia :|
  2. M

Hirmuisesti onnea Catnip! :flower::heart: lauwra, mulla tasan sama eilen illalla, jotaki tonne housuun lorahteli :laugh: ja supisteli kyllä koko yön..Mut toivotaan että se vauva sulle jo tajuis sieltä tulla! Itse taas toivon nyt ettei syntyis vielä, ensin täytyy oottaa mies samaan maahan :)...
  3. M

Pihla, tosiaan riippuu tietysti tilanteesta saako vauva korviketta vai miten tekevät.. No, se selviää sitten :D Tuo ny sitte ilmeisesti riippuu sairaalasta saako kotiin jotain suolentyhjennyslääkettä ennen sektiota.. Onneks on sentään lääkkeitä saatavilla siihenki asiaan, tiedän nimittäin...
  4. M

Jes kiitti Pihla, tuo jo oikeesti paransi tätä hermoilua :D Oonpa saattanut googlettaakin tuota sektiota, mitä ei kyllä oikeesti kannattais tehdä :headwall: Toivottavasti sais itekkin vauvan siihen vierelle niin kauaksi aikaa kun mahdollista.. En nyt hoksaa oliko sulla tossa jo, että millon...
  5. M

Pihla, huomiselle soittivat jo ajan eli meen polille jo sillon ja ilm ainakin katsovat että voiko sitä yrittää.. Että kai mä sitten annan yrittää kääntää jos kaikki näyttää hyvältä sen suhteen.. Suoraan sanottuna vähän epäilen miten lähtee kääntymään kun koko ajan mun mielestä noin istuskellut...
  6. M

malsa, hyvä ku sanoit, mun piti tosta kysyäkin kun maha naksuu :D mulla yleensä iltaisin tai sit yöllä, ihan selviä naksahduksia saattaa kuulua useampi. Tiiä sitten mistä johtuu! Ekalla kerralla oli niin iso ääni että säikähdin et menee vedet mutta se taitaa sit enemmän poksahtaa :D
  7. M

Pihla, tosiaan joskus rv 37 jos vielä perätila ni meen käymään polilla, eilen sanoivat että katellaan sitten aletaanko edes yrittää käännöstä, eli oletan että saan siellä vielä perua koko homman jos siltä tuntuu.. Tai tuskin ne väkisin sitä alkaa kääntämään jos sanon että en halua :D Aluksihan...
  8. M

Pihla, aivan,- en muistanutkaan että sulla on tuo tilanne.. Ei kai se sit auta ku luottaa että tunnistaa ne oikeat supparit, niinhän ne kaikki sanoo mut sitte saa kuulla niistäkin jotka ei oo tienny mitää että ne on niitä oikeita :D Ja nuo verenpaineet, en viiti ees sanoa paljonko mulla oli...
  9. M

Se oli nopea reissu se :) Mutta kaikki oli onneksi hyvin, ei oo tehny supistelut sen kummempaa, ihan hyvin on kuulemma "paikat" vielä kiinni vaikka selvästi niitä suppareita siinäkin makoillessa tuli, vauva aika tukevasti istuskelee perätilassa :) Mutta ihanaa ku saa vähän huoahtaa, jotenkin...
  10. M

Soittelin synnärille ja meen nyt käväseen näytillä, toivottavasti tosiaan on vaan ihan harmitonta ja saan mielenrauhan vähäksi aikaa taas :) Mulla ei kyllä tuu mitenkään säännöllisesti nämä kivut vaan lähinnä koko ajan jomottaa ja polttelee jne :/ Nii ja Syli, 18.päivä on vasta lääkäri ja...

Yhteistyössä