Hakutulokset

1. M

Huhtivauvat 2009 *Maaliskuussa*

Mammakin laittaa merkkiä väliin ja lyhyttä kommenttia. kadak kai sie nyt vielä toisen kerran testaat? =) Jos kuitenki... Mulla ei ole menkat alkaneet vieläkään,liekö alkanu vaihdevuodet suoraan synnytyksen jälkeen. :) Ja konstalle onnea opetaatioihin. Kaikille väsyneille...
  2. M

Hemuli Tässä ollaan nyt vähän niinkuin valtakunnansovittelija että tunnustellaan ilmapiiriä ja likan yhteistyöhalukkuutta.Kolme yötä olen rajoittanut syöntiä ja eka yö menikin hyvin,söi kaksi kertaa.toinen samalla tavalla,No viime yö oli ihan perseestä,heräili jatkuvasti ja neljältä imetin jo...
  3. M

Teppana Hymyilytti tuo suurseisokki ja teidän lasten tekoaikeet.. =) kotonakin vaan suurseisokki päälle niin jo on kohta pulla uunissa. ;)
  4. M

Joku kyseli lasten ja vanhempien pituuksista tuolla aiemmin.Meidän Alina ollut jo masusta asti pitkä tyttö,nyt 75 cm 10 kk iässä. Mie olen 170 cm ja isäntä himpun verran pitempi. Alina kasvaa samaa tahtia kuin veljensä joka nyt 18-vuotiaana on 182 cm.Alinasta tuskin kuitenkaan noin pitkä...
  5. M

Happy oon sun puolesta oikein happy! =) :flower:
  6. M

loppuiko imetys nyt kokonaan?

^ Meillä myös käveltiin ja imetettiin.Tuli illassa monta kilometriä talsittua kun pahimmillaan kesti tunninkin yksi imetys..:)
  7. M

Huhtivauvat 2009 *Helmikuussa*

No voi pieniä korvakipuisia tikrua ja sammoa ainakin.Taisi olla paljon muitakin sairaita.Ei ole herkkua se sairastaminen.Meidän -97 syntynyt sairasti koko ensimmäisen vuoden ja lähinnä korviaan.Mutta sitten kun se kierre loppui niin tyttö oli monta vuotta terve.kadakille etenkin täältä halit ku...
  8. M

Jos vielä ehtis vähän enenkuin tyttö herää. Usviksen hyvät vieroituskokemukset antaa kyllä uskoa että kyllä mekin tissistä eroon päästään.Eniten huolettaa se ilta että miten saan nukkumaan ilman tissiä kun ei ole sitä tuttiakaan.. Miehen työpaikalla olivat ukot puhuneet pitkään imettämisestä...
  9. M

Kadak Vielä imetän.Pitää tyhjennellä tätä kipeää rintaa ja syödä lääkekuuri loppuun.Parin viikon päästä on hiihtoloma niin sitten olisi ajatus aloittaa vierotus kun ei tarvi kenenkään aikaisin aamulla nousta.Saattaa olla yöllä huutoa.. En ole alinasta tänne kuvia laittanut,jospa nyt yritän...
  10. M

Ja naurat kuule manna lisää kun kerron että tämä poika on 35 v. ja jolla on oma perhe...Anoppi kulkee siellä huushollissa tie sonnalla hyysäämässä niitä.Tämä poika kun on lellitty niin hyväksi että osanneko tuo vielä kengännauhojaan sitoa.. ;)

Yhteistyössä