Hakutulokset

1. M

**^Elokuun Epelit 2012^ MEIDÄN KUU!!**

Meidän pieni neiti 3435 g ja 48 cm syntyi 8.8. :heart:
  2. M

Oulunseudun odottajat 2012

Tervetuloa markkis93! :wave: Mulle on tullu painoa 20 kg! :D En ymmärrä miten se on mahdollista, koska olen oksentanut koko raskauden, mutta näin se vaan on. Tällä hetkellä oon kyllä tosi turvoksissa, että siitä johtunee jokunen kilo.
  3. M

Aamulla käytiin taas neuvolassa. Oli se kohdunsuu taas vähän avautunut lisää muttei kuitenkaan 5 cm. Taas se yritti saada vauvaan vauhtia härnäämällä sitä kohdunsuuta ja voi hitto että kävi kipeää!! :D Nyt mulla on ollu tuo alamaha taas kipeä koko päivän. Oli pakko ottaa särkylääkettä. Mulla on...
  4. M

Kaksikymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet (Uusi pino)

(.) Aamulla käytiin taas neuvolassa. Oli se kohdunsuu taas vähän avautunut lisää muttei kuitenkaan 5 cm. Taas se yritti saada vauvaan vauhtia härnäämällä sitä kohdunsuuta ja voi hitto että kävi kipeää!! :D Nyt mulla on ollu tuo alamaha taas kipeä koko päivän. Oli pakko ottaa särkylääkettä. Mulla...
  5. M

Kopioin viime keskiviikolta tekstin fb-ryhmästä, jonka kirjotin: Kävin neuvolassa. Se kätilö ihmetteli suuresti, ettei vauva oo vielä syntynyt. Nyt kohdunsuu oli lähes 4 cm auki ja tällä kertaa pyöräytti sormia pari kertaa. Kävi muuten kipiää!!! Sen jälkeen ollu alamaha taas kipiä ja tulee...
  6. M

Tervetuloa nuppusuu! Nyt sitten kaikki innolla mukaan fb-ryhmään! Laittakaa mulle yksärillä nimenne ja kuvaus profiilikuvasta, niin lisään teidät kaveriksi + ryhmään. :) Älkää hermostuko, jos en ihan sillä sekunilla teitä lisää. Alan olemaan jo niin huonossa kunnossa, että en täällä jaksa...
  7. M

Miramei: Aivan ihanaa! :heart: Annie: No ei oo syntynyt. Mä en enää kestä tätä!! Koko ajan kolottaa jotain paikkaa ja vessassa saa rampata tunnin välein.. Pahaolokin vaivaa ja oon taas oksennellu. No ei se auta ku vaan mennä päivä kerrallaan.. Ei tässä enää kauaa mee, että vauva syntyy. Nyt...
  8. M

Tervetuloa uusille! :wave: Tällä ketjulla ei ole FB-ryhmää, mutta minä voin sellaisen perustaa, jos kiinnostusta löytyy. :) Ryhmänhän saa salaiseksi, jolloin kukaan muu kuin ryhmän jäsenet eivät nää kirjoittelua tai edes sitä, että ryhmään kuulutaan. Mä lähden tästä neuvolaan. Mukavaa...
  9. M

Tervetuloa tintinko! :wave:
  10. M

Tervetuloa uusille! :wave: Tulin vaan pikasesti käymään ja vähän päivittään listaa.. On aika tukala olo, joten jos musta ei kuulu, olen luultavasti mennyt synnyttämään. :D Mesikämmen ja masukki 35+6
  11. M

Pahoittelut Nemppis ja toivottavasti saat pian uuden plussan! :hug: Annie: Ei sille kivulle oikein selvää syytä ole. Neuvolasta sanoi vaan, että vauva yrittää sieltä lähteä syntymään, mutta sellanen viimenen sykäys puuttuu. Viime yönä taas heräilin tosi pahoihin kipuihin.. Ne meni kuitenkin...
  12. M

Onnea Lily! :heart: Mä otin vakuutuksen keväällä pohjolasta eikä sitä varausmaksua tarvinut maksaa. Ilmeisesti tätä tarjousta ei enää ole? En mäkään tiennyt, että vakuutuksenottajan pitää olla äiti. Meillä tosin kaikki vakuutukset on mun nimissä niin eipä asia käynyt edes mielessä. (.)...
  13. M

annie: Mut vaan määrättiin siihen rasitukseen.. Selvää syytä en tiedä. :D Onneks tulokset oli normaalit. johanna: Mä kans oon lukenut jostain tuosta vasemmalla kylellä nukkumisesta. Mä nukun tasapuolisesti molemmilla kyljillä, mutta oon huomannu oikean kyljen puutuvan herkemmin.. Eli varmaan...
  14. M

Annie: Ei juurikaan supistele. Sillon tällöin ns. harjotussupistuksia tulee. Mulla on vähän jäänyt täällä käyminen, koska mulla on koko ajan paha olo. : / Mutta kerronpa nyt vähän kuulumisia. Tiistaina kävin lääkärineuvolassa. Kaikki oli hyvin ja vauva oli laskeutunut. Keskiviikkona mulla oli...
  15. M

Onnea ultrakuulumisista kaikille, jotka siellä ovat käyneet! :heart: Tervetuloa Keesha! :wave: Mulla on ihan hirvee olo! Koko ajan oksettaa.. : / Sen vuoksi täällä käynti on vähän jäänyt. Tiistaina kävin lääkärineuvolassa ja kaikki oli ok. Vauva oli laskeutunut. Keskiviikkona kävin...
  16. M

mami2010: Suuren suuret onnittelut pienestä neidistä! :heart: Nöhveli: Välillä mua naurattaa tuo valvoskelu, mutta pitemmän päälle se ottaa päähän. :D No ehkäpä kroppa opettaa mua siihen, että yöllä ei välttis enää nukuta kun vauva syntyy? Samapa tuo millo sitä nukkuu ku sairaslomalla on. On...
  17. M

Mulla tais tulla tänään aamulla ainakin osa limatulpasta. Jotain alkaa tapahtumaan. :D Kuhan masukki nyt vielä kuitenkin muutaman viikon mahassa pysyis. Sitten saa mun puolesta syntyä. :heart: Mesikämmen ja masukki 34+3
  18. M

Annie: Niinhän se kyllä on. Tunteet menee ihan vuoristorataa. Välillä on tosi ihanaa olla raskaana ja tuntea liikkeet yms. Välillä sitten taas olen niin kyllästynyt kaikkiin vaivoihin. No onneksi tosiaan ei ole enään kuin 6 viikkoa laskettuunaikaan. Toivottavasti ei mene sitä 2 viikkoa yli. :D...
  19. M

mami2010: Onnea synnytykseen! Tulehan sitten kertomaan kuulumiset, kun ehdit/jaksat. :heart: Tuutia: Hui! Toivottavasti ette ole tartuntaa saaneet! Mä täällä taas valvoskelen ja poksun 34+0! :)
  20. M

Ei tänne mitään ihmeempiä. En viiti kirjotella mitään ku se menee niin helposti valituksen puolelle. :D Mä oksentelen taas ja eilen oli kipeitä supistuksia. Laitanpa tähän tämän päiväsen kokemuksen, jonka jaoin jo tuolla fb:n puolella: Mulla on tänään pikkusen hermo kireellä.. En saanut...

Yhteistyössä