Lena Kela-Kertulta löysin eilen tiedon, että 3-4vk on käsittelyaika ja sitten lähtee tilaus Reimalle, joka toimittaa pakkauksen noin parin viikon sisällä siitä. Eli joku 5-6 viikkoa Kelan mukaan menee. Itse pistin tuon hakemuksen vasta tällä viikolla, niin hetken saa vielä odotella. Olishan sen voinut jo aikoja sitten pistää, mutta halusin samalla pistää sen äitiysrahahakemuksen ja sitä varten piti selvitellä aika paljon juttuja, kun on useampi työnantaja ja y-tunnuksellakin osa tuloista saatu. En halunnut sitä hakemusta laittaa ennen kuin kaikki on selvillä, että varmasti tulee kaikki tulot huomioitua rahaa laskiessa.
Mulla olis kaikki tosi hyvin, jos ei tarvis olla töissä. Maha ei ole vielä niin iso, että kovasti häiritsisi elämistä ja jaksaminen on ihan hyvä. Mutta töissä tahtoo kipeytyä tuo selkä. Hommasin tukivyön ja olen kahdesti käynyt hierojalla, mutta ei auta. Kipeä on. Heti, kun on pari päivää poissa töistä, se on taas parempi, mutta täällä kipeytyy. Ei tämä toimistossa istuminen tee oikein hyvää.