Kirjottelen ajan kuluksi tähän muutamia ajatuksia..
Minä täälä nyt jo teen listaa mitä otan sairaalaan mukaan (rv 32+3), oon luonnoltani stressaaja niin kaikki pitää olla aina valmiina ja just eikä melkein
millasetkohan ilmat on syyskuun alussa, mulla laskettu aika 4.9. mietin vaan nuita vauvan kotiinlähtövaatteita että kuin paljon vaatetta siihen aikaan tarvii. senki kyllä näkee varmasti ajan kans ku lähemmäs päästään syyskuuta, mutta jotenki tosi vaikea koko pukemisasia mulle, en muuta niin ressaakkaa
varmaan jokaisella vähän hakusessa nää asiat ensimmäisen kans..
Mua ei oo alusta asti pelottanu tuo tuleva synnytys, paitsi nyt. Ihan mielenkiinnolla oon menossa synnyttään ja haluan kokea sen ku kaikki kerta kertoo miten on ollu hirveää eikä voi mihinkään verrata, haluan tietää onko se tosiaan niin paha ku puhutaan
masokistinen(ko?).. Nyt mulle on kumminki tullu joku rimakauhu kun se aika lähenee. Puhuin eilen neuvolantätin kans asiasta ja se onneks aika hyvin tsemppas. Pelkään eniten sitä että menee yliaikaseks ja sitte jouvun synnyttää jonku viiskilosen pojan ja repeän niin että oon vaipoissa loppuelämän :s vaikka kuulemma normaalin kokonen poika ois tulossa.
Kuinka paljon teillä muilla on noussu paino raskauden aikana? Ite oon tosi hoikka ollu aina ja nyt yhtäkkiä tullu jo 12kiloa lisää, hurjalta tuntuu mutta yhtään ei haittaa!
Voi ku jäis synnytyksen jälkeen muutama ylimääränen kilo mutta taitaa olla turha toivo. Ei tää liho sitten millään, kukkakeppinä saa (joutuu) elää