Hakutulokset

1. L

Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

Kiitos kaunis onnittelijoille! Sen verran piti vielä tulla kertomaan, että meidän neitihän syntyi tosiaan rv 41+4 yöllä ja seuraavana aamuna olisi ollut yliaikaiskontrolli.. Että älkää "yliaikaiset" vielä menettäkö toivoanne spontaanista synnytyksen käynnistymisestä! :) Ja vielä pitää...
  2. L

Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

Sydämelliset onnittelut nyyttinsä saaneille ja kaikille lopuille tsemppiä ja supistuksia! Meidän tyttö (3389 g ja 48 cm) syntyi 10.9 klo 2.33. Synnytys oli nopea ja helppo, ensikertalaisena olin varautunut paljon pahempaan. En halunnut edes mitään kivunlievitystä.. Kätilö taisi pitää minua...
  3. L

Heippahei kaikille! Ajattelin taas pitkästä aikaa kirjoitella, kun viimeksi tähän ketjuun kirjoittelin n. raskauden puolessa välissä. Keskusteluanne olen kyllä seurannut lähes päivittäin (tai useampia kertoja päivässä :D).. Olen vain vähän huono itse mitään kirjoittamaan, vaikka todella...
  4. L

~The esikoisesta haaveilevien plussapino~

jendde: Mukava kuulla, että Kättärillä on nopeaa toimintaa!! Oon kyllä muutenkin kuullut Kätilöopistosta nyt paljon hyvää sukulaisilta ja ystäviltä, joten valittiin se synnytyssairaalaksi.. vaikka tiedän myös, että osa ihmisistä on sitä mieltä, että Naistenklinikalla on Suomen (tai ainakin Hgin)...
  5. L

bubunen: Miten sun neuvola meni? Oliko mukava "neuvolantäti"? Oliko miehesi mukana? :) Meillä oli tosi mukava terkkari neuvolassa ja tosiaan yhessä oltiin miehen kanssa. Nopeasti hurahti 1,5h siellä, kun oli niin paljon asiaa ja kaikkia lippulappusia täyteltävänä :) Kauhean pinkan kaikkia...
  6. L

Bambina: ihana kuulla, että teillä on kaikki hyvin! :) Täällä kanssa selvittiin (toivon mukaan!!) säikähdyksellä.. en käynyt missään ultrassa tai lääkärillä, koska vuoto loppui yhtä nopeasti kuin alkoikin. Huhh, on tää alkuraskaus kyllä melkoista tunteiden ja tuntemuksien vuoristorataa...
  7. L

bambina: Täällä mennään samoissa tunnelmissa :'( Mulla alkoi veren ja valkovuodon sekainen vuoto eilen illalla myöhään töissä. Just eilen aamulla käytiin ultrassa ja kaikki oli hyvin.. tuntuu niin epätodellista ja pelottavalta. Toivon koko sydämestäni, että meillä molemmilla on kyse ihan...
  8. L

Iltaa/yötä! Heh, en oo töissä Lidlissä.. kokkina oon "fine dining"-ravintolassa. Tällä alalla vaan on vähän sellanen kirjottamaton sääntö, ettei paljoa taukoja pidellä. Eikä meillä edes ole mitään taukotilaa, jonne istumaan pääsis, ei sitä oikeen viiti paukata istumaan sinne asiakkaiden...
  9. L

Heippa taasen! Täällä alkanut 24/7 kuvotus.. ei siinä muuten mitään, mutta kun teen tosi pitkää päivää duunissa ( joka on aika raskasta, ilman taukoja.. natsimeininki tiedän :laugh: ) ja tälläkin vkolla taas 6 päivänen vko, niin oon kyllä ihan kuollu näin duunipäivän jälkeen (ja oikeestan...
  10. L

bubuselle ja bambinalle hirrrrrrmuisesti onnea ihanista ultrakuulumisista! Sartsalle myös onnea sydänäänien kuulumisista :heart: Taffolle lämpimät tervetulohalaukset :hug: Tuun kirjottelee enempi myöhemmin.. oon aikasta poikki, kun olin tänään töissä 12-24 ja huomenna taas...
  11. L

Hellurei taasen! Olitte puhuneetkin tuolla aikaisemmin alkuraskauden ultrasta.. ajattelin vielä kantaa oman korteni kekoon, vaikka kaikki muut ovatkin jo kertoneet aikovatko käydä/ovatko jo käyneet. Sorry, kun kaivan asian taas esille, mutta en ollut vielä mukana tässä pinossa, kun olitte...
  12. L

Heippa kaikki ihanaiset naiset! :heart: Bubunen tuolta "Esikoisista haaveilevista" kutsu mua tänne.. joten kai se on uskaltauduttava :p Kiitos kutsusta! Kovin alussa tässä vielä mennään, tänään 5 + (?), riippuen vähän tarkasta hedelmöittymispäivästä, mutta kuiteski jotain vitosella...
  13. L

SYYSKUUN TULOKKAAT 2010***Tammikuussa

Moikka kaikille! Täällä mennään hyvinkin samoissa tunnelmissa kuin Pipopi, eipä mun oikeastaan mtn tarvitse kirjoittaakaan, kun komppaan vaan Pipopia :laugh: Eli siis lapsettomuustutkimuksiin päästiin marraskuun alussa, kierronkartoitukset, verikokeet yms. kerettiin jo tehdä ja nyt ensi ma...
  14. L

~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3 vol.2

HH1979:Pahoittelut negasta! :( Toivottavasti saisit pian selvyyden asiaan.. Toivotaan tietysti, että plussaksi vielä muuttuisi,mutta jos ei tällä kertaa, niin alkaisi edes menkat sitten, että pääsette uuteen kiertoon! Raitakissalle pahoittelut tädistä! Hienoa kuitenkin, että olet...
  15. L

~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3

Paljon onnea oola!! Mehän ollaa plussattu sitten peräkkäisinä päivinä :) Ite tein tänään vielä Cb:n "viikkonäyttö"-testin ja se kertoi, että "Raskaana 1-2" eli hedelmöittymisestä ois kulunu 1-2 vkoa. Itse oon kyllä sitä mieltä, että siitä ois kulunu jo 3 vkoa, mutta tiedä sitten.. tuo Cb...
  16. L

Kiitoksia Sartsa, Saana, Taffo, Hempula, bubunen ja Siili H :hug: Nyt on sitten tehty 4 (!!) eri merkkistä testiä ja kaikki näyttää positiivista, joten kait se on uskottava ;) Mullahan oli oikeasti tää kierto eka, jossa ei ollut mitään oireita! Muissa kierroissa mukamas aina ollu...
  17. L

Nyt en kyllä tiedä, miten päin olisin.. joko olen tulossa hulluksi tai sitten ihmeitä oikeasti tapahtuu.. :o :D Lähdetään siitä, että mulla alkoi menkat 22.12, kunnon menkkajuilimiset jne. Sitten 23.12 varasin ajan klinikalle munatorvien aukiolotutkimukseen (sain ajan 4.1). Menkat on tänään...
  18. L

Pieniminä: Tsemiä testaukseen! Ihan lupaavalta kuulostaa kyllä, kun kp:t jo noinkin paljon yli menneet.. ;) Bambina: Toivottavasti kaikki on paremmin kuin hyvin! :) Olen kanssa kuullut, että on ihan normaalia alkuraskaudessa, että oireet tulevat ja menevät ja muuttuvat matkan varrella...
  19. L

Onnea, onnea, onnea Sartsa!!! Ihanaa! Pikkuiselle paljon tarrasukkia, että varmasti pysyy kyydissä! :heart: Toivottavasti hoidot toisivat meillekin sen toivotun tuloksen.. Rauhallista joulun odotusta kaikille ja tietysti niitä plussia!! :)
  20. L

Sartsa: Mee ihmeessä käymään lekurilla, jos kipu jatkuu!! Mullekin tulee joskus kipuja seksin aikana/jälkeen alavatsaan (jonnekin kohdun alueelle?), mut ne menee yleensä kyl aika nopee ohi. Kannattaa tutkituttaa, jos kipu tosiaan ei hellitä! Taffo82: Voimahaleja ja tietysti plussatuulia...

Yhteistyössä