Hakutulokset

1. J

eikö kenellekään....

..... kelpaa kaappi, lahjoitus osastolle laittanut, mutta yksi vain kysynyt eikä sitten kuulu mitään. siisti ja hyväkuntoinen, peilikin on
  2. J

Lastenhuone kuvia - pino

täällä on kaikilla niin ihanasti sisustettuja huoneita, eihän tänne edes kehtaa laittaa omaa :ashamed:
  3. J

Vieläkö lapsilla toppapuvut pääkaupunkiseudulla...?

aamupäivästä on toppapuku, mutt iltapäivästä keväthaalari
  4. J

käyttääkö läskit seksihepeneitä?

sama kai tuo millaiseen hepeneisiin kukakin pukeutuu oli lihava tai laiha, rinnat minkäkokoiset vaan, eihän muiden tarvitse katsella :D
  5. J

mikä TEIDÄT yhdistää?

samma här ja lapset ja...... :wave:
  6. J

käyttääkö läskit seksihepeneitä?

kiesus tätä keskustelua! jokainen on kaunia omalla tavallaan. Onneksi joka miehellä on erimieltymykset, olis aika kamalaa jos kaikki miehet tykkäis samanlaisesta tai toisin päin. olis paljon vanhoja piikoja ja poikia.
  7. J

Melkein sukua julkkikselle

entinen lontoon suurlähettiläs Erkki Toivanen on appiukkoni pikku serkku. Kerran linja-autossa tyttäreni kanssa matkustettiin samaan linja-autoon tuli Aleksi Sariola (salkkareista) ja tyttäreni oli ihan vaikeena. Nyt kun täällä pääkaupnki seudulla asuttu niin alkaa jo tottumaan noihin...
  8. J

Jos lapsia isommalla ikäerolla, onko "pipo löystynyt"?

Minun lapsukaiset syntyneet 4/91, 6/93 ja 2/05. tuli isompi ero tuon kolmannen kanssa, mutta huomaan kyllä ett tällä kertaa hermo on paljon pidempi. Vanhimmat lapset piti nukkua omassa sängyssään, mieskin oli tiukkana siitä, mutta nyt kun tuo kolmas tuli niin on herrakin lauhtunut, vieressä saa...
  9. J

Kyselyä asumisesta:)

Me asutaan vielä vuokralla, katseltu on omia asuntoja, mutta hinta luokka täällä on niin korkea että ei ole kannattanut ostaa. Nyt asumme kaupungissa tai siis yhdssä kaupungin osassa, kaikki palvelut on lähellä. Kauemmaksi ei viitsi muuttaa kun sitten tarvitsisi molemmat autoa työn takia ja se...
  10. J

lähdemme lasten kanssa kohta vanhainkotiin virpomaan!

Vanhainkodissa jossa olen töissä, kävi virpojat jo torstaina ja kyllä oli asukkaat onnellisia, jotkut liikuttuivat ihan kyyneliin. Virpomis oksia ihailtiin seuraavana päivänäkin ja muistelivat lapsia. Kyllä se on minusta ihanaa kun lapset käyvät ilahduttamassa. Ja jos joku asukas ei halunnut...
  11. J

auttakaa tyhmää..

tarkoittaa englannin kielessä "lot of laugh" eli naurattaa paljon/hauska juttu, mutta suomalaiset nuoret tarkoittavat sillä " tyhmää juttua"
  12. J

Haluisin syödä ravintolassa rauhassa, kiitos

mua ei häiritse muiden lapset. en kovin paljon ravintoloissa käykään. kerrompa teille kuinka ärsyttää olla lapsen kanssa vaikkapa laivalla seisovassa pöydässä, kun aikuiset tuijottavat ja mulkoilevat jos pieni lapsi päästää pienemmäkin äänen. en sin viet lapsen pöytään ja lähdet hakemaan ruokaa...
  13. J

"ihan sama kumpi tulee, kunhan on terve"

kolmannen kanssa sitä salaa toivoi että olisi poika, kun oli jo kaksi tyttöä. tyttö sieltä tuli kolmaskin ja ihan yhtä rakas ja toivottu on silti.
  14. J

Gallup: Kauanko yrititte ensimmäistä lasta ja kuinka vanha olit, kun lapsi syntyi?

eipä tuota edes yritetty, puoli vahinko oli, ikää oli 17v silloin
  15. J

Teinien äitejä?

mulla pari teiniä ja sitten uhmaikäinen joten elämää talossa on. tyttöjä kaikki ovat ja iältään 16v, 14v ja 3v. tervehdys vaan hyacinthille, kirjoita sulle kun kerkeen!
  16. J

Minkä kokoisia 3-vuotiaita?

meillä näköjään täsmälleen saman kokoiset lapset =) sulla taisi olla kanss helmikuussa 05 syntynyt lapsi?
  17. J

Minkä kokoisia 3-vuotiaita?

meillä neiti 93cm ja 14,6kg. olin hieman itsekkin hämmästynyt kun neuvolan täti sanoi että lievää ylipainoa, mutta hyvä kun ei enää nouse. puoltavuotta aikasemmin painoi 200g vähemmän ja oli 2cm lyhyempi ja silloin neuvolassa annettiin jo laihdutus neuvoja lapselle.
  18. J

kuinka pitkiä teidän 3vuotiaat tai 3.5v ovat ja minkäkokoisia talvihaalareita tai toppahousuja käyttävät/takkii?

neiti oli 3v neuvolassa 92cm, toppapuku on 104 ja vara toppis viime talvelta 98. kengän koko on jotain 27. luulen että tuo 104 menee viell ens talvenakin

Yhteistyössä