lähdemme lasten kanssa kohta vanhainkotiin virpomaan!

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Olemme ennenkin käyneet ja kyllä vanhukset odottavat-Lauletaan samalla yms.ja lapset ympäriinsä juoksentelee ja meidän neiti 3v on sellanen sililttelijä.Kyllä yksi pappa oli onnellinen kun tyttöni hali ja silitti terveyskeskukseesa pappaa:)

vieras
oon töissä vuodeosastolla ja meillä käy esim. jouluaikaan läheisen päiväkodin pienet esittämässä lauluja ja se on tosi ihanaa ja liikuttavaa vanhuksille. tällaset jutut on tosi tärkeitä, puolin jos toisinkin!

Alkuperäinen kirjoittaja kaalimaankakara:
meillä päin EI saa mennä enää vanhainkotiin virpomaan..olen kuullut monelta mummolta ja papalta että olisi kiva kun ne tulis mut henkilökunta kieltää :eek:
Miksi se on kiellettyä ja voiko tuollaisen oikeasti kieltää? Kait vanhuksia saa käydä katsomassa ja vieraisilla ilman että kukaan sitä voisi kieltää.

nuusku
Ne vierailut kielletään varmaan sen palkka jutun takia. Monet vanhukset saattaisivat epähuomiossa antaa vaikka 20e pienistä rahoistaan. Mutta siitä olen kyllä samaa mieltä, että vanhukset ilahtuvat aivan varmasti.

Vanhainkodissa jossa olen töissä, kävi virpojat jo torstaina ja kyllä oli asukkaat onnellisia, jotkut liikuttuivat ihan kyyneliin. Virpomis oksia ihailtiin seuraavana päivänäkin ja muistelivat lapsia. Kyllä se on minusta ihanaa kun lapset käyvät ilahduttamassa.
Ja jos joku asukas ei halunnut nähdä, hänen ei tarvinnut tulla katsomaan koska virpominen tapahtui yleisissä tiloissa.

Vanhukset eivät antaneet mitään vaan talo tarjosi sitten lapsille mehut ja keksit

Alkuperäinen kirjoittaja nuusku:
Ne vierailut kielletään varmaan sen palkka jutun takia. Monet vanhukset saattaisivat epähuomiossa antaa vaikka 20e pienistä rahoistaan. Mutta siitä olen kyllä samaa mieltä, että vanhukset ilahtuvat aivan varmasti.
Meille on yleensä hoitajat antaneet lapsille jotain pientä. Itse vanhuksilta emme saa mitään eivätkä lapset sitä odotakaan.

vieras
YSTÄVYYS on paras lahja!!Mut antoivat kuitenkin 5 cnt ja 20 cnt ja pikkuset oli iloisia!oli ihanaa nähdä mummojen ja pappojen ilo,kun pienet kädet halasivat ja koskettivat!!

Yhteistyössä