Hakutulokset

1. U

Clomittaret 2013

Pikaisesti puhelimella koitan kysyä, et onkohan tää kierto nyt sit tässä: eka clomikierto, kp12, alavatsa tosi kipeä ja aamulla jäi pyyhittäessä paperiin punertavan rusehtavaa vuotoa. Ovista testasin eilen ja tänään, ei ovista.
  2. U

Clomittaret 2013

Grill Ei puhunut mitään limiksestä sen kummemmin kuin, että tavallinen. Tiedä sitten oliko kyseessä minun tavallinen eli ohut. Lääkärillä oli mukana ulkomaalainen opiskelija, jolle selitti asioita enkuksi, parhaani mukaan yritin kuunnella ja ymmärtää. Suomeksi sanoi ainoastaan tuon, ettei...
  3. U

Clomittaret 2013

takkuapina ja Ambrosia Kiitos tiedosta. :) Hmm, nyt kyllä pistää ihmetyttämään, että mitä se lääkäri sillä tarkoitti, ettei hyvältä näytä, kun vain yksi folli ja sekin vain 13 mm. :confused: Eikö tuo sitten ole kuitenkin aika normaalin kokoinen kiertopäiviin nähden??? Hieman taas ottaa...
  4. U

Clomittaret 2013

Voihan itku ja parku, ei tiedä, mitä ajatella! :kieh: Tänään oli 0-ultra, kp 10 ja lääkärin sanoin: "Clomifenista huolimatta ei hyvältä näytä. Toisessa munasarjassa useita pieniä ja toisella puolen on johtofollikkeli, joka on vaivaiset 13 mm." Paljonko se follin koko pitäisi tässä vaiheessa...
  5. U

Clomittaret 2013

Meillä on ollut näissä hoidoissa reilun vuoden tauko ja ihan siitä syystä, että olen ollut totaalisen lopussa... Tähän väsymykseen löytyikin syyksi kilpirauhasen vajaatoiminta. Nyt arvot alkavat olla kunnossa, joten päätettiin hoitoja jatkaa, vaikkakaan oli ei ole ollenkaan optimistinen...
  6. U

Clomittaret 2013

Yritämpä lisätä jotenkin tietojani: USL...........8/25-33........ya 2009........2.IVF:n1.PAS.....selitt. toiveissa 2.lapsi Laitoin tuohon yrityksen alkaneeksi 2009, vaikkakin toista toivottiin jo loppuvuodesta 2006. Tosin vuodet synnytyksestä vuoteen 2009 menivät menkkoja odotellessa ja...
  7. U

Clomittaret 2013

Hei! Saako liittyä seuraan? Ensimmäinen clomikierto menossa, nyt kp 8. Ultra on keskiviikkona ja mikäli onnistun oviksen bongaamaan, niin ensi viikolla olisi ohjelmassa 2.IVF:n 1.PAS. Meillä on yksi lapsi vm 2006, clomeilla alkunsa saanut. Vuodesta 2009 ollaan oltu ivf-hoidoissa. Hoidot...
  8. U

* OYS 2011 hoidot *

Soittelin 0-ultraan aikaa ja kyselin tuosta, et mahdollinen siirto sattus just siihen juhannuksen jälkeiselle viikolle, ni hoitaja sanoi, että tekevät sillä viikolla vielä pienimittaisesti töitä. Ja se, että pääseekö sillä viikolla siirtoon, niin kertoi, että vähän tehdään siirtojakin, mutta...
  9. U

* OYS 2011 hoidot *

Voi pahus, mä en sit taida ehtii siirtoon ennen kesätaukoo. :( Muistelin, et olis ollu juhannuksen jälkeen viikon auki ja sitte heinäkuun alusta kiinni.. Ja tottakai mun kierto menee taas miten sattuu eli varmasti siirto sattus just siihen, ku se on jo sulki. :( Mut bluebaby hurjasti tsemppiä...
  10. U

* OYS 2011 hoidot *

Rizu Hirmusesti onnea :heart: :heart: Meillä on jokaisessa siirrossa laitettu 2 alkiota, mutta yhtään plussaa ei ole tullut. Minäkin olen ymmärtänyt niin, että kahden alkion siirrossa olisi suuremmat mahdollisuudet, että toinen kiinnittyisi. Meillä sitä kiinnittymistä ei ole tapahtunut...
  11. U

Kilpirauhasen vajaatoiminnan vaikutus lapsettomuuteen

StellaI Thyroxinia menee 0,1 päivässä. Nyt ajattelin annosta nostaa, koska arvot eivät ole laskeneet kuuden viikon takaisista yhtään. Sain kortisonin mukaan hoitoon + clomifenin, munasarjat näyttivät monirakkulaisilta. (Aiemmin lääkärit sanoneet, että normaalilta näyttää. Meillä on yksi lapsi...
  12. U

* OYS 2011 hoidot *

Bluebaby ja Rizu tsemppiä piinailuun ja tarrasukkia. :heart: Lääkärillä käyty ja mun onnekseni sattu juurikin tämä samainen naislääkäri: sain kortisonit ja määräsi myös clomifenin, koska hänen mukaansa monirakkulaiset munasarjat. (Tämä ei ollut mikään yllätys, meillähän on yksi lapsi, joka on...
  13. U

* OYS 2011 hoidot *

Rizu Saako kysyä, kuka lääkäri suostui määräämään kortisonin? Minä kun kysyin, niin ei kuulemma onnistu. |O Thyroxin on jo, koska arvot päin peetä, mutta ihmettelen, etten kortisonia saa, vaikka tpoab on yli 1300...
  14. U

Kilpirauhasen vajaatoiminnan vaikutus lapsettomuuteen

Me ollaan oltu vuodesta 2009 ivf-hoidoissa. Edellisestä hoidosta on tosin jo aikaa yli vuosi... Alkioita on siirretty muistaakseni 16 ja kaikista tullut puhdasta negaa. Nyt kuvittelen tietäväni syynkin lapsettomuuteen (ollaan selittämättömiä.) Hoitojen jälkeen olen tullut kaksi kertaa luomusti...
  15. U

Kilpirauhasarvot, vaikutus hoitoihin?

Kiitos! Tuo vasta-ainearvo minulta otettiin myös, omasta pyynnöstäni. Arvo oli kesällä pikkusen päälle 300 eli vähän koholla. Tänään sain perjantaina otetun arvon, joka oli yli 1300.
  16. U

Kilpirauhasarvot, vaikutus hoitoihin?

Meillä oli suunnitelmissa 2.IVF:n 1.PAS tähän kiertoon, mutta ilmeisesti alkiot menisivät vain hukkaan tässä tilanteessa: Minulla on thyroxin 0,25 annostuksella 2 tablettia päivässä. Tänään sain uudet tulokset kilpirauhaskokeista ja arvot olivat T4V 13,4 (eli normaali) ja TSH olikin sitten...
  17. U

Huhtikuun hurmurit 2013 *syyskuussa*

Alunperin olin huhtikuun helmet-ketjussa, mutta sain alustavan tuomion viikko sitten sunnuntaina tuulimunasta. Perjantaina tuulimuna varmistui ja lääkäri oli lääkkeellisen tyhjennyksen kannalla, koska se on kohdulle luonnollisempi ja mun kohtuni on jo muutenkin niin arpinen, että lääkäri ei...
  18. U

Huhtikuun 2013 helmet *elokuussa*

Sori, roikun edelleen palstalla, vaikka tuulimunaa epäiltiin. Ilmeisesti olen sen verran kovapäinen, etten hyväksy asiaa ennen kuin mulla on pillerit kourassa tai ohjattu kaavintaan... Jostain syystä en vain halua vielä luopua kaikesta toivosta, koska kävin eilen kätilön luona, joka ultrasi...
  19. U

Soittelin terveysneuvontaan ja sieltä käskettiin heti päivystykseen. Kävin päivystyksessä ja siellä ultrattiin.. Viikkoja pitäisi menkoista laskettuna olla nyt 6+4, mutta sikiökaikua ei löytynyt eli ilmeisesti tuulimuna. Lääkäri ei toivoa antanut, perjantaina on uusinta ultra ja jos kohtu ei...
  20. U

Minun tietojani ei ole vieläkään listaan lisätty, eika niitä enää tarvi lisätä.. Tänä aamuna heräsin tunteeseen, että jotain valuu eli mun intuitioni siitä, että vuoto alkaa kohta piti paikkansa. :'( Poistun palstalta, mutta onnea teille muille odotukseen. :heart:

Yhteistyössä