Hakutulokset

1. U

Huhtikuun 2013 helmet *elokuussa*

Lohtu :hug: kaikille sitä tarvitseville. Täällä ei jaksa enää jännittää ensi viikolla oleva ultra... Alavatsassa ja alaselässä ollut eilisestä lähtien jumalattomat menkkakivut, mitenkään päin ei ole hyvä olla. Yö meni huonosti nukkuen, vähän väliä säpsähtelin hereille ja yritin etsiä...
  2. U

Kokeillaampa uusiksi mun tiedot USL/31/2./OYS LA 17.4. Täällä edelleen oireettomuus jatkuu, mutta yritän olla ajattelematta koko asiaa. Tämä on mun kolmas raskaus, ensimmäisessä oli aamupahoinvointia ja järkyttävän runsas valkovuoto jo viikolla 5. Ensimmäisestä tuloksena tyttö. Toisessa...
  3. U

Tervetuloa kaikille uusille! :) Pikaisesti päivitän omaa napaa: Jotenkin en enää edes odota ar-ultraa, joka on siis vajaan kahden viikon päästä. Tää odottamattomuus johtuu kai siitä, että tänään ei ole enää ollut yhtikäs mitään oireita, ei selkäkipuja tai vatsakipuja. Jotenkin alan olla aika...
  4. U

suski90 Kattelin tota ja sen mukaan pitäs tulla tyttö. Mut mun kohdalla tuo ei kyllä päde ensimmäiseen lapseen: ton mukaan pitäs olla poika, mut tyttö meillä on. <3 Oma olo Tänään on huono päivä. Väsyttää ihan kamalasti, viime yön nukuin tosi huonosti ja heräilin välillä painajaisiin ja...
  5. U

Natte Ootko henk.kohtasesti ollut naapurin tädin kanssa kasvotusten raskautumisen jälkeen? Mulla kävi ensimmäisessä raskaudessa niin, että näimme miehen tätiä kaupassa. Juttelimme hetken ja kun olimme lähdössä, niin hän totesi että:"Onnellista odotusta!" Tyhmänä kyselin, että mitä odotusta...
  6. U

Piti vielä purkaa sydäntä oireiden (tai niiden puuttumisen) osalta.. Viikkoja nyt kasassa 5+0. Ainoat oireet on kamala turvotus vatsassa, rinnat kosketusarat ja välillä särkee alaselkää. Pahoinvointia ei ole ollut, kamala nälkä vaan jatkuvasti vaivaa. Olenkin tässä syönyt järkyttävät määrät...
  7. U

toffo Minä mietin myös ajan varaamista samaan paikkaan ar-ultraan. Päätin kuitenkin käydä tutussa paikassa, jossa lääkärit tietävät tarkalleen historiani.
  8. U

Liinalotta ja Mommysmonsters :hug: Varovaisesti liityn ketjuun.. Minut voisi lisätä listaan USL/la 17.4./2./OYS Varovaisesti liityn sen takia, että mun ei pitänyt tulla luomusti raskaaksi, kun molemmat munatorvet tukossa. Ollaankin kahdessa IVF:ssä jo käyty, tuloksettomia kaikki...
  9. U

Meidän tarinaa (enää en tiedä, mille palstalle kuuluisin...)

Meillä on lapsi, clomeilla saatu 2006. Menkat jäi synnytyksen jälkeen pois lähes kolmeksi vuodeksi. Erinäisiä terolut ja e-pilleri kuureja niiden käynnistämiseksi, kunnes lopulta sain lähetteen naistentautienpolille. Tutkimuksissa selvisi, että kohtu oli lähes ummessa kiinnikkeitten takia...

Yhteistyössä